To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-12-04
Ogłoszenie nr 510263625-N-2019 z dnia 04-12-2019 r.
Gmina Miasto Sieradz: Dostawa biurowych szaf metalowych do Urzędu Miasta Sieradza
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 608461-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miasto Sieradz, Krajowy numer identyfikacyjny 73093433500000,
ul. plac Wojewódzki
1,
98-200
Sieradz, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
43 826 61 28, e-mail
zamowienia@umsieradz.pl, faks
43 822 30 05.
Adres strony internetowej (url): www.sieradz.eu
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa biurowych szaf metalowych do Urzędu Miasta Sieradza
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):WOR-Z.271.46.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa biurowych szaf metalowych do Urzędu Miasta Sieradza w ilości określonej szczegółowo w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Dostarczony przedmiot zamówienia musi spełniać następujące warunki: a) korpusy szaf spawane/zgrzewane z blachy o grubości minimum 0,7 mm, b) szafy wyposażone w 4 półki przestawne co 25 mm - 35 mm ± 3 pozycje od środkowego położenia, c) maksymalne dopuszczalne obciążenie półki - 60 kg, d) nadstawki szaf dwudrzwiowe, bez półki oraz z 1 półką (ilości zgodnie ze Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ ), e) wykończenie farbą proszkową w kolorze popielatym RAL 7035 (jasnoszary), f) regulatory umożliwiające poziomowanie z regulacją wysokości w zakresie 10 mm, g) drzwi skrzydłowe ryglowane w minimum 2 punktach, h) zamek baskwilowy w systemie Master z 2 minimum kluczykami w komplecie (przystosowany do systemu Master Key - otwarcie zamków z danej serii jednym odrębnym kluczem); Wykonawca musi załączyć co najmniej 1 egzemplarz klucza Master Key do dostarczonych szaf. 3. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy (nie używany), sprawny technicznie i bez uszkodzeń. 4. Dostarczane szafy powinny być malowane farbami proszkowymi poliestrowo-epoksydowymi, posiadającymi atest higieniczny wydany przez PZH.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 39.13.21.00 - Szafy na akta
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/11/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
39695.50
Liczba otrzymanych ofert:
13
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Lobby-Meble s.c. Tomasz Madlewski, Krzysztof Łudzik
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
39101.70
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SIERADZA
- Remont oddziału 1 pawilonu A na potrzeby działu terapeutycznego w Zakładzie Karnym w Sieradzu.
- "Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Sieradzu"
- Dostawa oleju opałowego
- Dostawa jaj, ryb i drobiu
- Budowa ulic Harcerskiej, Antoniego Cierplikowskiego i Sybiraków w Sieradzu
- Dostawa warzyw i owoców
więcej: przetargi w Sieradzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli do Oddziału Okręgowego NBP w Kielcach
- Dostawa mebli biurowych i wyposażenia do Parku Kultury w Starachowicach
- Termomodernizacja oraz rozbudowa, nadbudowa i przebudowa budynku użyteczności publicznej w Lewinie Kłodzkim wraz z dostawą wyposażenia obiektu
więcej: Szafy na akta »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.