eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grodzisk Wielkopolski › "Przebudowa drogi powiatowej nr 3579P Wioska -Gnin - Kobylniki - Grodzisk Wlkp. na odcinku od granicy gminy do ulicy Środkowej wraz z budową kanalizacji deszczowej - etap II"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-12-03

Ogłoszenie nr 510262961-N-2019 z dnia 03-12-2019 r.

Zarząd Powiatu Grodziskiego: "Przebudowa drogi powiatowej nr 3579P Wioska -Gnin - Kobylniki - Grodzisk Wlkp. na odcinku od granicy gminy do ulicy Środkowej wraz z budową kanalizacji deszczowej - etap II"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 613755-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Powiatu Grodziskiego, Krajowy numer identyfikacyjny 63127688300000, ul. ul. Żwirki i Wigury 1, 62-065 Grodzisk Wielkopolski, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 061 4452500, 4452553, e-mail nodwazna@spgw.pl, faks 614 452 555.
Adres strony internetowej (url): www.bip.pgw.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Przebudowa drogi powiatowej nr 3579P Wioska -Gnin - Kobylniki - Grodzisk Wlkp. na odcinku od granicy gminy do ulicy Środkowej wraz z budową kanalizacji deszczowej - etap II"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IG-DP.272.10.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 3579P Wioska -Gnin - Kobylniki - Grodzisk Wlkp. na odcinku od granicy gminy do ulicy Środkowej wraz z budową kanalizacji deszczowej - etap II". Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę drogi powiatowej o dł. od km 0+975,00 do km 1+962,00 o nawierzchni min-asf. Klasa techniczna drogi: "L", kategoria ruchu KR-3. Wśród robót budowlanych należeć będzie: - przebudowa skrzyżowania z drogą kategorii gminnej, - przebudowa zjazdów do posesji o nawierzchni z kostki betonowej, - przebudowa zjazdów na drogi gminne i wewnętrzne o nawierzchni z kostki betonowej, - budowa przystanków komunikacyjnych wyposażonych w perony o nawierzchni z kostki betonowe oraz regulację wysokościową wiaty przystankowej regulacje wysokościową istniejących latarni oświetleniowych, - budowa chodników odsuniętych od jezdni o >= 0,5 m i podejść do posesji o nawierzchni z kostki betonowej, - budowa drogi dla pieszych i rowerów poza jezdnią o nawierzchni z kostki betonowej, - budowa oznakowania aktywnego i sygnalizacji ostrzegawczej na przejściu dla pieszych oraz doświetlenia przejść dla pieszych, - przebudowa przepustów drogowych wraz z umocnieniem, - budowa elementów oporowych typu L, - montaż elementów małej architektury (tj. oznakowanie zwykłe i aktywne, sygnalizacja ostrzegawcza, malowanie oznakowania poziomego, urządzenia zabezpieczające bariery i poręcze itp.), - wszelkie prace towarzyszące i wykończeniowe w tym tereny zielone, - budowa kanalizacji deszczowej ze studzienkami ściekowymi (wpustami) zlokalizowanymi w całości lub części poza jezdnią, regulacja wysokościowa mediów, zaworów studni, - realizacja robót ziemnych (nasypy, wykopy, zasypanie rowów, oczyszczenie i odmulenie rowów), - nasadzenia drzew. Ponadto w przedmiotowym zadaniu należy wykonać zabezpieczenie ścieżki pieszo - rowerowej w postaci cokołu na długości od km 2+288 do km 2+500, który stanowić będzie podparcie ścieżki pieszo-rowerowej oraz podstawę do zamontowania istniejącego ogrodzenia panelowego żelbetowego przeznaczonego do demontażu i ponownego montażu. Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w przedmiarach robót stanowiących załącznik nr 8 do SIWZ, Szczegółowej Specyfikacja Technicznej stanowiącej załącznik nr 9 do SIWZ oraz projekcie budowlanym stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ. Zamawiający działając na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 ze zm.) osób na stanowiskach związanych z wykonaniem roboty budowlanej tj. pracowników fizycznych/robotników w ilości co najmniej 5 osób. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a Ustawy zostały określone w pkt XXI SIWZ i w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. Występujące w opracowaniach dotyczących opisu przedmiotu zamówienia nazwy, typy i pochodzenie produktów należy czytać w ten sposób, że towarzyszy im określenie "lub równoważne" i nie są one dla Wykonawców wiążące. Przez pojęcie "lub równoważne" zamawiający rozumie zastosowanie i przyjęcie do oferty urządzeń, produktów, materiałów i technologii spełniających wymagania w zakresie standardów jakościowych oraz istotnych parametrów technicznych i technologicznych założonych w opisie przedmiotu zamówienia, w szczególności w dokumentacji technicznej. W przypadku zamiaru wbudowania urządzeń i materiałów równoważnych w stosunku do wymienionych w opracowaniach, wykonawca również dla wszystkich zmienionych elementów ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń komplet dokumentów zezwalających na ich stosowanie w budownictwie (wyników badań, atestów, certyfikatów, deklaracji zgodności i innych dokumentów uzupełniających), które będą podlegały weryfikacji na etapie realizacji umowy. UWAGA! Po zrealizowaniu robót budowlanych Wykonawca jest zobowiązany do zamontowania 2 tablic informacyjnych - na początku, na końcu zrealizowanego odcinka (Dz. 8 poz. 1200 w przedmiarze robót). Tablica powinna zawierać następujące informacje: - nazwę Funduszu, - nazwę zadania objętego dofinansowaniem, - kwotę udzielonego dofinansowania ze środków funduszu. Tablica informacyjna zawierająca niezbędne informacje powinna posiadać wymiary minimalne: 120 cm wysokość, 180 cm szerokość. Zamawiający musi zaakceptować ostateczną wersję tablic informacyjnych. UWAGA! Przy ustalaniu wartości zamówienia Wykonawca musi uwzględnić koszt dozoru z ramienia gestorów sieci.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 4935087.61
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: INFRAKOM KOŚCIAN spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Email wykonawcy: biuro@infrakom.eu
Adres pocztowy: ul. Feliksa Nowowiejskiego 4
Kod pocztowy: 64-000
Miejscowość: Kościan
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 4174921.72
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4174921.72
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 8773400.24
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.