eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulechów › Dostawa materiałów opatrunkowych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-12-03

Ogłoszenie nr 510262785-N-2019 z dnia 03-12-2019 r.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej: Dostawa materiałów opatrunkowych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 600641-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540215435-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Krajowy numer identyfikacyjny 31039600000000, ul. ul. Zwycięstwa 1, 66-100 Sulechów, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 797606266, e-mail zamowienia@spzozsulechow.med.pl, faks 68 352 87 59.
Adres strony internetowej (url): www.spzozsulechow.med.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa materiałów opatrunkowych

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

10/ZP-PN/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych - szczegółowy opis przed-miotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 wraz załącznikami do poszczególnych pakietów- do niniejszej SIWZ. 2. Oferowane materiały opatrunkowe nie mogą działać drażniąco, uczulająco, reagować z substan-cjami stosowanymi miejscowo w leczeniu ran. 3. Oferowane materiały opatrunkowe muszą zastąpić funkcje pełnione przez skórę do czasu zago-jenia się rany, tj.: - ochronę rany przed działaniem czynników zewnętrznych (mechanicznych, chemicznych i in.), - zapewnienie czystości rany, - zapewnienie odpowiedniego dla procesów gojenia środowiska wewnątrz rany - wchłanianie krwi i wysięku, - zmniejszenie obrzęku i bolesności rany, - ograniczenie powierzchni martwicy, - minimalizację blizn, - unieruchomienie uszkodzonych tkanek - zapewniać prawidłową temperaturę, wilgotność i wymianę gazową w obrębie rany - zapewnić odpowiednie pH rany - być nieprzepuszczalny dla bakterii - usuwać nadmiar wysięku i toksycznych cząstek - nie hamować rozwoju ziarniny - być nietoksyczny - być hipoalergiczny - nie przywierać do rany - nie uszkadzać nowopowstałych tkanek podczas wymiany 4. Wymagania szczególne dotyczące pieluchomajtek: I. Wymagania bezwzględne dla pieluchomajtek dla dorosłych: a) Podwójny wkład chłonny z superabsorbentem, folia nieszeleszcząca i nieprzepuszczalna dla wil-goci, boczne falbanki hydrofobowe,anatomiczny kształt, ściągacze foliowe i gumki w części pa-chwinowej, trójwarstwowe przylepce, włóknina przepuszczająca wilgoć do środka wkładu chłonne-go a trzymająca ją z dala od ciała pacjenta, indykator wilgoci, falbanki wewnętrzne skierowane do zewnątrz. b) Wpis do Rejestru wyrobów medycznych (Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych). c) Znak CE. d) Pieluchomajtki muszą być wykonane z laminatu paroprzepuszczalnego (tzw. oddychającego). e) Pieluchomajtki muszą posiadać ściągacze taliowe z przodu i z tyłu oraz falbanki wewnętrzne za-pobiegające wypadaniu zawartości. f) Pieluchomajtki muszą posiadać zapięcia umożliwiające wielokrotne rozpinanie i zapinanie. g) Minimalne chłonności całkowite dla poszczególnych rozmiarów nie mogą być mniejsze niż: L - 2000g h) Chłonność całkowita badana wg normy ISO i) Chłonność pieluchomajtek musi być potwierdzona oświadczeniem producenta. 5. II. Wymagania bezwzględne dla pieluchomajtek dla dzieci: a) Pozytywna opinia Instytutu Matki i Dziecka lub PZH. b) Pieluchomajtki muszą być wykonane z laminatu paroprzepuszczalnego (tzw. oddychającego). c) Pieluchomajtki muszą posiadać ściągacze taliowe z przodu i z tyłu oraz falbanki wewnętrzne za-pobiegające wypadaniu zawartości. d) Pieluchomajtki muszą posiadać zapięcia umożliwiające wielokrotne rozpinanie i zapinanie. e) Pieluchomajtki na Noworodków muszą posiadać wycięcie na pępek. f) Minimalne chłonności całkowite dla poszczególnych rozmiarów nie mogą być mniejsze niż: 2-5kg - 300g g) Chłonność całkowita badana wg normy ISO. h) Chłonność pieluchomajtek musi być potwierdzona oświadczeniem producenta. 6. Oferent zobowiązany jest dostarczyć próbki pieluchomajtek po 1 op. z każdego rozmiaru w ory-ginalnych opakowaniach. 7. (Chłonność całkowita badana wg normy ISO 11948-1). 8. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych. 9. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Ilekroć opis przedmiotu zamówienia zawiera znaki towarowe, nazwy i symbole producentów należy przez to rozumieć produkt równoważny z podanym - o tej samej jakości lub wyższej. Proponowany przez Wykonawcę produkt równoważny winien spełniać co najmniej te parametry, które wskazane zostały w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia zał. nr 3 dla każdego elementu zamówienia. 10. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposobu jego realizacji określony został w załącznikach nr 3 do SIWZ oraz projekcie umowy stanowiącym integralną część SIWZ. 11. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 12. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt 6 i 7. 13. Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 14. Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę na wszystkie pozycje.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 33140000-3


Dodatkowe kody CPV: 33141110-4, 33141112-8, 33141119-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: pakiet 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/11/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 192821.02
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: TZMO
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Żółkiewskiego 20/26
Kod pocztowy: 87-100
Miejscowość: Toruń
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 134647.23
Oferta z najniższą ceną/kosztem 134647.23
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 134647.23
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: pakiet 2

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego przeprowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę materiałów opatrunkowych użytku dla potrzeb SP ZOZ w Sulechowie, zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843) ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu w zakresie pakietu 2

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: pakiet 2a

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/11/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 13600
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: TZMO
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Żółkiewskiego 20/26
Kod pocztowy: 87-100
Miejscowość: Toruń
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 14273.28
Oferta z najniższą ceną/kosztem 14273.28
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 19008
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: pakiet 2b

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/11/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 96296.30
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Lohmann &Rauscher Polska Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Moniuszki 14
Kod pocztowy: 95-200
Miejscowość: Pabianice
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 103659.47
Oferta z najniższą ceną/kosztem 103659.47
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 103659.47
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: pakiet 3

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego przeprowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę materiałów opatrunkowych użytku dla potrzeb SP ZOZ w Sulechowie, zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843) ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu w zakresie pakietu 3.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.