To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-12-03
Ogłoszenie nr 510262588-N-2019 z dnia 03-12-2019 r.
Urząd Statystyczny w Lublinie: Dostawa sprzętu komputerowego.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 614118-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Statystyczny w Lublinie, Krajowy numer identyfikacyjny 00033163600000,
ul. ul. Stanisława Leszczyńskiego
48,
20-068
Lublin, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
0-81 533-20-51, e-mail
m.rzepecki@stat.gov.pl, faks
0-81 533-27-61.
Adres strony internetowej (url): http://lublin.stat.gov.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Administracja rządowa niezespolona
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu komputerowego.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):LUB-AD.271.1.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego przeznaczonego do organizacji Powszechnego Spisu Rolnego 2020 oraz Narodowego Spisu Powszechnego Ludności i Mieszkań 2021 z podziałem na poniżej wymienione części: część 1 - dostawa standardowych stacjonarnych zestawów komputerowych, część 2 - dostawa komputerów przenośnych (laptopów), część 3 - dostawa komputerów All in One, część 4 - dostawa drukarek laserowych. Szczegółowy opis dotyczący przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ (odpowiednio do części).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 30213000-5
Dodatkowe kody CPV: 30213100-6, 30231300-0, 30232110-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
Zastosowano procedurę, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony).
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa standardowych stacjonarnych zestawów komputerowych wraz z monitorami. |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne: zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 7) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. 2019 poz. 1843) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Uzasadnienie faktyczne: w dniu 12 listopada br. Urząd Statystyczny w Lublinie dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty dla części pierwszej postępowania, wybierając spośród trzech ofert wykonawcę CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gębka Sp. z o.o., ul. Wolności 8/4, Radom. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty została opublikowana na stronie internetowej zamawiającego w tym samym dniu, jak również tego samego dnia wszyscy wykonawcy zostali powiadomieni o wyborze przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Tym samym, zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych pierwszym możliwym terminem udzielenia zamówienia (zawarcia umowy) był dzień 18 listopada 2019 r. W dniu 15 listopada br. wykonawca pisemnie zwrócił się z prośbą do zamawiającego o zgodę na dostarczenie 1 egzemplarza przedmiotu zamówienia (komputera) w celu zbadania pod kątem zgodności z SIWZ i złożoną ofertą a także zwrócił się z prośbą o zawieszenie terminu podpisania umowy do czasu zajęcia stanowiska w przedmiotowej sprawie przez zamawiającego. W dniu 19 listopada br. zamawiający skierował do wykonawcy pismo informujące, że dostarczony egzemplarz przedmiotu zamówienia (komputer) nie spełnia wymagań i poprosił o wyraźne zajęcie stanowiska odnośnie zawarcia umowy. Do dzisiaj zamawiający nie otrzymał odpowiedzi odnośnie zawarcia z nim umowy dot. realizacji przedmiotu umowy. Jednocześnie dzień 27 listopada br. był ostatnim dniem realizacji zamówienia i byłby ostatnim dniem realizacji umowy, gdyby taka została zawarta. Oczywiste jest zatem, że nie jest możliwe ani zawarcie (udzielenie) zamówienia skutkujące możliwością zawarcia niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego, ani nie jest możliwe w chwili obecnej dokonanie wyboru wykonawcy na podstawie art. 94 ust. 3 ustawy PZP, ponieważ także nie będzie można zawrzeć z wybranym w ten sposób wykonawcą - ważnej umowy. |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa komputerów przenośnych (laptopów) |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne: zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. 2019 poz. 1843) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego odrzuceniu. Uzasadnienie faktyczne: w dniu 5 listopada br. Urząd Statystyczny w Lublinie dokonał otwarcia ofert, zgodnie z art. 86 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. 2019 poz. 1843). W terminie składania ofert, tj. do dnia 5 listopada 2019 r. do godz. 9:00 nie wpłynęła ani jedna oferta dotycząca tej części postępowania. |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Dostawa komputerów All in One. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/11/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
39997.10
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Spark-IT Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
49196.43
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Dostawa drukarek laserowych. |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne: zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. 2019 poz. 1843) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego odrzuceniu. Uzasadnienie faktyczne: w dniu 5 listopada br. Urząd Statystyczny w Lublinie dokonał otwarcia ofert, zgodnie z art. 86 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. 2019 poz. 1843). W terminie składania ofert, tj. do dnia 5 listopada 2019 r. do godz. 9:00 nie wpłynęła ani jedna oferta dotycząca tej części postępowania. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa papieru ozdobnego oraz papieru do drukarek, kserokopiarek, ploterów dla komórek organizacyjnych UMWL w Lublinie zaangażowanych we wdrażanie programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego(...)
- 34/24 Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na dostawę leków
- "Dostawa jaj na potrzeby Kuchni COZL"
- Dostawa "opasek bezpieczeństwa"- urządzeń z wyświetlaczem do świadczenia usługi opieki na odległość oraz świadczenie usługi całodobowego monitoringu przez centrum teleopieki.
- Dostawa mebli dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, z podziałem na 2 części.
- Dostawa z montażem mebli do jednostek
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup i dostawa wyposażenia Przedszkola w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Ślęzakach w ramach projektu "Akademia Krasnoludków"
- Dostawa 1 szt. komputera przenośnego dla WH - DE-dzp.272-205/24
- Dostawa komputerów przenośnych wraz z monitorami
- Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- Dostawa sprzętu komputerowego
- "Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych, serwera plików z dyskami, komputerów przenośnych z oprogramowaniem biurowym oraz zestawu prezentacyjnego"
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.