eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Dostawa sprzętu komputerowego.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-12-03

Ogłoszenie nr 510262588-N-2019 z dnia 03-12-2019 r.

Urząd Statystyczny w Lublinie: Dostawa sprzętu komputerowego.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 614118-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Statystyczny w Lublinie, Krajowy numer identyfikacyjny 00033163600000, ul. ul. Stanisława Leszczyńskiego 48, 20-068 Lublin, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 0-81 533-20-51, e-mail m.rzepecki@stat.gov.pl, faks 0-81 533-27-61.
Adres strony internetowej (url): http://lublin.stat.gov.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Administracja rządowa niezespolona

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa sprzętu komputerowego.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

LUB-AD.271.1.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego przeznaczonego do organizacji Powszechnego Spisu Rolnego 2020 oraz Narodowego Spisu Powszechnego Ludności i Mieszkań 2021 z podziałem na poniżej wymienione części: część 1 - dostawa standardowych stacjonarnych zestawów komputerowych, część 2 - dostawa komputerów przenośnych (laptopów), część 3 - dostawa komputerów All in One, część 4 - dostawa drukarek laserowych. Szczegółowy opis dotyczący przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ (odpowiednio do części).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 30213000-5


Dodatkowe kody CPV: 30213100-6, 30231300-0, 30232110-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

Zastosowano procedurę, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony).

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dostawa standardowych stacjonarnych zestawów komputerowych wraz z monitorami.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne: zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 7) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. 2019 poz. 1843) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Uzasadnienie faktyczne: w dniu 12 listopada br. Urząd Statystyczny w Lublinie dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty dla części pierwszej postępowania, wybierając spośród trzech ofert wykonawcę CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gębka Sp. z o.o., ul. Wolności 8/4, Radom. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty została opublikowana na stronie internetowej zamawiającego w tym samym dniu, jak również tego samego dnia wszyscy wykonawcy zostali powiadomieni o wyborze przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Tym samym, zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych pierwszym możliwym terminem udzielenia zamówienia (zawarcia umowy) był dzień 18 listopada 2019 r. W dniu 15 listopada br. wykonawca pisemnie zwrócił się z prośbą do zamawiającego o zgodę na dostarczenie 1 egzemplarza przedmiotu zamówienia (komputera) w celu zbadania pod kątem zgodności z SIWZ i złożoną ofertą a także zwrócił się z prośbą o zawieszenie terminu podpisania umowy do czasu zajęcia stanowiska w przedmiotowej sprawie przez zamawiającego. W dniu 19 listopada br. zamawiający skierował do wykonawcy pismo informujące, że dostarczony egzemplarz przedmiotu zamówienia (komputer) nie spełnia wymagań i poprosił o wyraźne zajęcie stanowiska odnośnie zawarcia umowy. Do dzisiaj zamawiający nie otrzymał odpowiedzi odnośnie zawarcia z nim umowy dot. realizacji przedmiotu umowy. Jednocześnie dzień 27 listopada br. był ostatnim dniem realizacji zamówienia i byłby ostatnim dniem realizacji umowy, gdyby taka została zawarta. Oczywiste jest zatem, że nie jest możliwe ani zawarcie (udzielenie) zamówienia skutkujące możliwością zawarcia niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego, ani nie jest możliwe w chwili obecnej dokonanie wyboru wykonawcy na podstawie art. 94 ust. 3 ustawy PZP, ponieważ także nie będzie można zawrzeć z wybranym w ten sposób wykonawcą - ważnej umowy.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Dostawa komputerów przenośnych (laptopów)

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne: zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. 2019 poz. 1843) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego odrzuceniu. Uzasadnienie faktyczne: w dniu 5 listopada br. Urząd Statystyczny w Lublinie dokonał otwarcia ofert, zgodnie z art. 86 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. 2019 poz. 1843). W terminie składania ofert, tj. do dnia 5 listopada 2019 r. do godz. 9:00 nie wpłynęła ani jedna oferta dotycząca tej części postępowania.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Dostawa komputerów All in One.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/11/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 39997.10
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Spark-IT Sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@spark-it.pl
Adres pocztowy: ul. Kazimierza Dulęby 2A
Kod pocztowy: 20-326
Miejscowość: Lublin
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 49196.43
Oferta z najniższą ceną/kosztem 49196.43
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 49196.43
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Dostawa drukarek laserowych.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne: zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. 2019 poz. 1843) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego odrzuceniu. Uzasadnienie faktyczne: w dniu 5 listopada br. Urząd Statystyczny w Lublinie dokonał otwarcia ofert, zgodnie z art. 86 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. 2019 poz. 1843). W terminie składania ofert, tj. do dnia 5 listopada 2019 r. do godz. 9:00 nie wpłynęła ani jedna oferta dotycząca tej części postępowania.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.