eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wronki › Wykonanie robót budowlanych z zakresu profilowania i awaryjnej naprawy odcinków dróg na terenie Nadleśnictwa Wronki w roku 2019.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-12-03

Ogłoszenie nr 510262460-N-2019 z dnia 03-12-2019 r.

Nadleśnictwo Wronki: Wykonanie robót budowlanych z zakresu profilowania i awaryjnej naprawy odcinków dróg na terenie Nadleśnictwa Wronki w roku 2019.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 613158-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Nadleśnictwo Wronki, Krajowy numer identyfikacyjny 57006452400000, ul. Nadolnik 1, 64-510 Wronki, woj. , państwo Polska, tel. +48 67 2540148, e-mail wronki@pila.lasy.gov.pl, faks +48 67 2540578.
Adres strony internetowej (url): http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_pila/nadl_wronki/zamowienia_publiczne

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Państwowa Jednostka Organizacyjna nieposiadajaca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie robót budowlanych z zakresu profilowania i awaryjnej naprawy odcinków dróg na terenie Nadleśnictwa Wronki w roku 2019.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SZ.270.2.5.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych p.n.: "Wykonanie robót budowlanych z zakresu profilowania i awaryjnej naprawy odcinków dróg na terenie Nadleśnictwa Wronki w roku 2019". Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części: Część 1 - profilowanie Część 2 - awaryjna naprawa odcinków dróg Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres wykonania prac zawierają: a) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiąca załącznik nr 8.1, 8.2 do niniejszej SIWZ b) Przedmiary robót stanowiący załącznik nr 9.1, 9.2 do niniejszej SIWZ Oznaczenia główne wg CPV: 45233141-9 Roboty w zakresie konserwacji dróg 45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg Wykonawca może złożyć po jednej ofercie na każdą część zamówienia. W przypadku składania ofert na więcej części, każdą ofertę należy złożyć w odrębnej kopercie. 3.2. Warunki wykonania przedmiotu zamówienia: 3.2.1. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z ofertą złożoną przez Wykonawcę i przyjętą przez Zamawiającego w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z ustawą Pzp, na podstawie poszczególnych zleceń udzielonych przez Zamawiającego określających: zakres, rozmiar, termin i miejsce wykonania robót. 3.2.2. Zakres rzeczowy robót budowlanych został określony w niniejszej SIWZ formularzu ofertowym (zał. nr 1.1, 1.2 ) i opisie technicznym stanowiących załącznik nr 8.1, 8.2 do niniejszej SIWZ. 3.2.3. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i polskimi normami, a także normami i instrukcjami obowiązującymi w Lasach Państwowych oraz do wykonania przedmiotu zamówienia z zachowaniem terminów wynikających ze zleceń (umowy). 3.2.4. Terminy i kolejność wykonania poszczególnych prac określane będą w zleceniach cząstkowych przekazania prac do wykonania. 3.2.5. Podstawą potwierdzenia odbioru ilościowo - jakościowego prac będzie sporządzony przez Komisję i zatwierdzony przez Kierownika Zamawiającego protokół odbioru robót. Protokół odbioru robót będzie podstawą do wystawienia faktury za wykonaną przez wykonawcę pracę. 3.2.6. Wykonawca będzie zobowiązany do uprzątnięcia na własny koszt wszelkich odpadów i nieczystości z powierzchni na której wykonywane będą prace. 3.2.7. Strony dopuszczają redukcję zakresu zadań do wykonania, a zmniejszone wynagrodzenie będzie obliczone w oparciu o stawki jednostkowe wymienione w ofercie Wykonawcy, z uwzględnieniem ilości rzeczywiście wykonanych i odebranych prac. 3.3. Dodatkowe warunki dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: 3.3.1. Wskazana w SIWZ ilość prac wchodzących w zakres Przedmiotu Umowy ma charakter szacunkowy. Ilość prac zleconych do wykonania w trakcie realizacji Umowy może być mniejsza od ilości przedstawionej w SIWZ, co jednak nie może być podstawą do jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego. Zamawiający może zlecić w trakcie realizacji Umowy zakres prac mniejszy niż wskazany w SIWZ, jednak nie mniej niż 70% Wartości Przedmiotu Umowy określonej w umowie (zał. nr 3 do SIWZ). 3.3.2. Zmniejszenie zakresu zadania powoduje zmniejszenie wynagrodzenia umownego należnego Wykonawcy w oparciu o cenę jednostkową podaną w ofercie. Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego za rzeczywiście wykonane roboty. 3.3.3. Za jednostkę obmiarową do wyliczenia wynagrodzenia za zadanie przyjmuje się "m2". 3.3.4. Zamawiający nie dopuszcza wykonywanie warstwy przy użyciu materiału wytwarzanego ze skał organogenicznych i osadowych lub innych wchodzących w reakcję z wodą powodując tym samym zmniejszenie parametrów technicznych drogi w przyszłości. Zamawiający dopuszcza stosowanie gruzu betonowego z domieszką cegły do 10% dla części 2. 3.3.5. Załatwienie wszystkich formalności i kosztów związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia leży po stronie Wykonawcy. 3.3.6. Obowiązki wykonawcy zawarte są we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. 3.3.7. Ewentualne materiały z rozbiórki Wykonawca podda odzyskowi lub unieszkodliwieniu na własny koszt. 3.3.8. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia i oznakowania terenu prac. Koszt zabezpieczenia, oznakowania terenu i organizacji robót musi być włączony w cenę oferty. 3.3.9. Podczas realizacji remontów Wykonawca udostępni Zamawiającemu wgląd w materiały budowlane, które będą użyte do wykonania przedmiotu zamówienia. 3.3.10. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 3.3.11. Wykonawca naprawi na własny koszt, szkody i uszkodzenia w infrastrukturze leśnej, które wynikły w związku z wykonywaniem przedmiotu zamówienia. 3.3.12. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia książki obmiaru i wpisywania wykonanych prac na bieżąco oraz okazywania jej każde na żądanie przedstawiciela Zamawiającego. 3.3.13. Wykonawca zobowiązany jest do składania cotygodniowych raportów z zaawansowania prac osobiście lub na email Zamawiającego. Raporty będą przekazywane nie później niż w każdy poniedziałek do godziny 14.00. 3.4. Sposób zlecania robót: 3.4.1. Szczegóły dotyczące zakresu, terminu i miejsca wykonania robót przez Wykonawcę zawarte będą w zleceniach sporządzanych przez Zamawiającego i podpisanych przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcę. 3.4.2. Warunkiem przystąpienia do wykonania robót przez Wykonawcę będzie obustronnie podpisane zlecenie. 3.4.3. Wykonawca przystąpi do wykonywania zadania nie później niż w ciągu 7 dni licząc od dnia potwierdzenia przyjęcia zlecenia w sposób: emailem, osobiście, listownie, faxem. 3.4.4. W przypadku braku możliwości wykonania danego zlecenia w określonym terminie, Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie poinformować o tym Zamawiającego z podaniem przyczyn braku możliwości realizacji zlecenia i propozycją jego realizacji w nowym terminie. Zamawiający oceni zasadność przyczyn i może zmienić termin realizacji zlecenia. 3.4.5. Przyjęcie zlecenia jest równoznaczne z przekazaniem placu budowy. 3.4.6. W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający nie częściej niż raz na miesiąc a nie rzadziej niż co kwartał będzie przekazywał Wykonawcy informacje o planowanej ilości robót do wykonania w danym okresie. 3.5. Płatności. 3.5.1. Za wykonanie przedmiotu umowy obowiązuje wynagrodzenie kosztorysowe. 3.5.2. Zapłata za wykonane usługi następować będzie na podstawie zatwierdzonego protokołu odbioru robót i wystawionych na jego podstawie sprawdzonych i zatwierdzonych do zapłaty faktur złożonych przez Wykonawcę. 3.5.3. Rozliczenia za wykonane roboty następować będą za rzeczywiście wykonane roboty na podstawie obmiaru i stawek jednostkowego wykonania określonych dla poszczególnych rodzajów prac w ofercie wykonawcy. 3.5.4. Zapłata za wykonane roboty następować będzie w terminie zgodnie z ofertą po złożeniu faktury wystawionej zgodnie z zasadami opisanymi w punkcie 3.5.2. 3.5.5. W przypadku wykonywania robót przez Podwykonawcę, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do wystawionej faktury, co najmniej na 5 dni roboczych przed terminem płatności, co warunkuje wpłatę wynagrodzenia: a) Kserokopie faktury Podwykonawcy, potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, b) Kserokopie protokołu odbioru robót wykonanych przez Podwykonawcę, potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, c) Dowód zapłaty zobowiązań wobec Podwykonawcy, w przypadku kopii, potwierdzony za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, d) Oświadczenie Podwykonawcy o treści: "Wszelkie roszczenia Podwykonawcy ............................... o wynagrodzenie z umowy o roboty budowlane nr ..................... z dnia ......................... realizowane w ramach zadania ............................., wymagalne do dnia założenia niniejszego oświadczenia zostały zaspokojone w całości przez Wykonawcę tj. ............................................... w pełnej wysokości. Między Podwykonawcą a Wykonawcą nie istnieje żaden spór, który skutkuje lub może skutkować powstaniem lub zmianą roszczeń Podwykonawcy wobec Wykonawcy o zapłatę wynagrodzenia za wykonane roboty budowlane, z datą nie wcześniejszą niż data wystawienia faktury przez Wykonawcę 3.5.6. Umowa między Wykonawcą a Podwykonawcą wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. 3.6. Wymagania w zakresie personelu Wykonawcy. 3.6.1. Zamawiający określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę robotników budowlanych wykonujących wszystkie czynności objęte przedmiotem zamówienia. 3.6.2. Obowiązek określony w ust. 3.6.1. dotyczy również podwykonawców. Wykonawca zobowiązany jest zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne klauzule zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących czynności wskazane w ust. 3.6.1. 3.6.3. Pozostałe wymagania dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, tj. sposób udokumentowania zatrudnienia osób zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, jak również uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań określonych w ust. 3.6.1. powyżej, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45233141-9


Dodatkowe kody CPV: 45233142-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Profilowanie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/11/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 102095
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ROL-TRANS Transport Drogowy Paweł Grupa
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Chojno-Młyn 24
Kod pocztowy: 64-510
Miejscowość: Wronki
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 75600
Oferta z najniższą ceną/kosztem 75600
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 315000
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Awaryjna naprawa odcinków dróg

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/11/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 37370
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ZBUD Zakład Budowy i Utrzymania Dróg Robert Ziemecki
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Konwaliowa 15
Kod pocztowy: 62-004
Miejscowość: Czerwonak
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 32373.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 32373.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 40294.80
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.