To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-12-03
Ogłoszenie nr 510262291-N-2019 z dnia 03-12-2019 r.
Miasto Białystok: Bieżące utrzymanie obiektów inżynierskich na terenie miasta Białystok
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 603532-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Białystok, Krajowy numer identyfikacyjny 05065864000000,
ul. Słonimska
1,
15-950
Białystok, woj.
podlaskie, państwo
Polska, tel.
85 869 62 49, e-mail
zzp@um.bialystok.pl, faks
85 869 62 65.
Adres strony internetowej (url): https://www.bip.bialystok.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Bieżące utrzymanie obiektów inżynierskich na terenie miasta Białystok
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZDM-VI.271.2.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest: Bieżące utrzymanie obiektów inżynierskich na terenie miasta Białystok 2. Zakres robót budowlanych obejmuje: 2.1. uzupełnianie lokalnych wyrw, zapadlisk i ubytków ziemi w stożkach i skarpach 2.2. likwidacja lokalnych ubytków i wykruszeń w elementach betonowych 2.3. regeneracja malarskiej powłoki antykorozyjnej elementów stalowych 2.4. renowacja metalowych powłok antykorozyjnych elementów stalowych 2.5. konserwacja powłoki ochronnej elementów betonowych 2.6. naprawa nawierzchnio-izolacji epoksydowej 2.7. konserwacja elementów systemu odwodnienia 2.8. konserwacja szczelnych urządzeń dylatacyjnych typu blokowego i modułowego 2.9. konserwacja bitumicznych przykryć dylatacyjnych 2.10. iniekcja rys 2.11. naprawa okładzin ceramicznych ścian i posadzek 2.12. naprawa elementów ścian z płyt poliwęglowych gr. 10 cm 2.13. naprawa posadzek z kamienia 2.14. naprawa uszkodzeń w umocnieniach stożków i skarp wykonanych z elementów betonowych i kamiennych 2.15. oczyszczenie z roślinności stożków z elementów betonowych i kamiennych 2.16. wymiana drewnianych elementów na kładkach i pomostach grubości do 10cm 2.17. wymiana elementów z blach ryflowanych 2.18. uszczelnienie pęknięć za pomocą klei i uszczelniaczy 3. Zakres prac, wraz z planowaną maksymalną ilością poszczególnych pozycji do realizacji,określa kosztorys ofertowy (zał. Nr 1A do SIWZ). 4. Prace objęte zakresem zamówienia będą zlecane protokołami konieczności (przekazanymi e-mailem), w których Zamawiający określi szczegółowy zakres, termin, lokalizację oraz wartość prac. 5. Wykonawca po zakończonych pracach ma obowiązek doprowadzić teren do stanu pierwotnego. 6. Zamawiający dokona odbioru prac przy udziale Wykonawcy, w terminie 7 dni roboczych, od daty ich zakończenia określonej w protokole konieczności. Do odbioru prac Wykonawca zapewnia własny transport. 7. Wykonawca zapewni dyspozycyjność firmy na potrzeby Zamawiającego (całodzienny kontakt telefoniczny) w celu umożliwienia przekazywania informacji związanych z realizacją robót (nr telefonu, fax., mail w dni robocze w godz. 700 - 1500, oraz całodobowy w przypadku sytuacji awaryjnych (zabezpieczenie miejsc będących wynikiem np. wandalizmu, zdarzeń drogowych itp.) 8. Wykonawca zapewnia możliwość składowania materiałów pochodzących z odzysku. 9. Zakwalifikowane przez Zamawiającego do złomowania materiały pochodzące z rozbiórki, Wykonawca przekaże w imieniu Zamawiającego do punktu złomowania, a potwierdzenie dostarczy Zamawiającemu. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości prac w poszczególnych asortymentach lub zmniejszenia zakresu objętego zamówieniem. 11. Realizacja prac następować będzie sukcesywnie, na podstawie protokołów konieczności (przekazanych e-mail) określających miejsce i zakres prac a w szczególności: - nazwę ulicy, placu, skrzyżowania, - odcinek drogi: od - do, - zakres robót do wykonania, - przewidywana wartość prac, - termin realizacji, - inne uwagi wykonawcze. 12. Zmiana, ustalonego protokołami konieczności, terminu realizacji zleconych prac może nastąpić jedynie na podstawie pisemnej zgody Zamawiającego. 13. Zamawiający przy realizacji zamówienia dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w SIWZ i SST. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy. 14. Prace związane z realizacją zamówienia należy wykonywać zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załącznik Nr 8 do SIWZ. 15. Zakończenie prac Wykonawca zgłasza Zamawiającemu pisemnie do godz. 10:00 w następnym dniu roboczym, następującym po terminie zakończeniu prac określonym w protokole konieczności. 16. Po zgłoszeniu wykonania prac, Wykonawca przedkłada Zamawiającemu kosztorys powykonawczy sporządzony wg obmiaru wykonanych prac z uwzględnieniem cen jednostkowych określonych w załączniku do umowy (formularzu cenowym). 17. Każdy materiał użyty przez Wykonawcę musi posiadać świadectwo jakości - aprobaty techniczne i certyfikaty wydane przez Instytut Badawczy Dróg i Mostów w Warszawie lub inne instytuty posiadające akredytacje do ich wydawania. 18. Wykonawca zapewnia własny transport do objazdów celem: zlecenia prac, kontroli stanu urządzeń bezpieczeństwa ruchu, kontroli zleconych prac oraz ich odbioru. 19. Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia niezwłocznie uszkodzonych elementów, których dotyczy przedmiotowa specyfikacja, lecz nie później niż do deklarowanej liczby godzin w formularzu ofertowym od chwili otrzymania informacji (w postaci faxu, e- maila, telefonu, pisma, czy ustnej) od Zamawiającego. 20. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji fotograficznej prowadzonych prac (przed ich podjęciem, po ich wykonaniu oraz o ile jest to konieczne w trakcie ich prowadzenia), załączaniem jej do przedkładanych obmiarów w formie kolorowego wydruku na formacie minimum A4 (pojedyncze zdjęcie z opisem lokalizacji, daty wykonania zdjęcia oraz dokonanych napraw) oraz w formie elektronicznej na e-mail Nadzorującego Inspektora. Fotografia powinna być wykonana w taki sposób, aby umożliwiać zidentyfikowanie lokalizacji oraz uszkodzeń. 21. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 3 letniej gwarancji na wszystkie urządzenia bezpieczeństwa ruchu.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45.22.11.19 - Roboty budowlane w zakresie renowacji mostów
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/11/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
400250.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Budrex - Kobi sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
481882.02
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Dostawa wiertnicy geologicznej na podwoziu gąsienicowym wraz z osprzętem oraz przyczepą transportową dla Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Wydział Technologii Oddział w Białymstoku
- Wykonanie opisów stanu i opinii o wartości nieruchomości w formie operatów szacunkowych (5.2024)
- Dostawa produktów do dializ
- Dostawa łóżek ortopedycznych
- Wymiana stolarki otworowej w budynkach i lokalach użytkowych będących w zarządzie Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku oraz siedziby Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku.
- OBSŁUGA PORTIERNI OBIEKTU FILHARMONII POŁOŻONEGO W BIAŁYMSTOKU PRZY ULICY PODLEŚNEJ W OKRESIE 2024 - 2025
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i wykonanie zadania p.n.: Wymiana dylatacji cztero-modułowej na dylatację palczastą - obiekt WA-19 AOW, jezdnia w kierunku Warszawy, przyczółek od strony Kudowy Zdrój
- Remont dylatacji modułowych estakad w ciągu drogi krajowej 8 i 65 ul. Gen. Stanisława Maczka w Białymstoku oraz w ciągu drogi krajowej 19 i 65 ul. Gen. Stanisława Sosabowskiego
- "Konserwacja i remont pomostów w Iławie II"
- Remont mostu w ciągu drogi powiatowej nr 2060 S w miejscowości Praszczyki gm. Panki.
- "Wzmocnienie mostu kratownicowego wraz z remontem ulicy Kępa Młyńska"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.