eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zamość › Centum Kultury Filmowej StylowyDostawa sukcesywnie w 2020 roku artykułów spożywczych, opakowań i produktów do sporządzania napojów na potrzeby baru Centrum Kultury Filmowej "Stylowy" w Zamościu oraz okularów polaryzacyjnych do projekcji 3D

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-11-29

Ogłoszenie nr 510259370-N-2019 z dnia 29-11-2019 r.

Centum Kultury Filmowej Stylowy: Centum Kultury Filmowej Stylowy: Dostawa sukcesywnie w 2020 roku artykułów spożywczych, opakowań i produktów do sporządzania napojów na potrzeby baru Centrum Kultury Filmowej "Stylowy" w Zamościu oraz okularów polaryzacyjnych do projekcji 3D

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 594672-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Centum Kultury Filmowej Stylowy, Krajowy numer identyfikacyjny 95000149000000, ul. ul. Odrodzenia 9, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 84 639 23 13, e-mail kino@stylowy.net, faks 84 639 23 13.
Adres strony internetowej (url): www.bip.stylowy.net

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: samorządowa instytucja kultury

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Centum Kultury Filmowej Stylowy: Dostawa sukcesywnie w 2020 roku artykułów spożywczych, opakowań i produktów do sporządzania napojów na potrzeby baru Centrum Kultury Filmowej "Stylowy" w Zamościu oraz okularów polaryzacyjnych do projekcji 3D

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PN/1/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sukcesywnie w 2020 roku artykułów spożywczych, opakowań do popcornu, do nachos i do napojów, produktów do sporządzania napojów na potrzeby baru Centrum Kultury Filmowej "Stylowy" w Zamościu oraz okularów polaryzacyjnych do projekcji 3D. 2. Zamówienie jest realizowane w podziale na 9 części: Część 1 zamówienia - Dostawa ziarna popcornu, tłuszczu i soli oraz mieszanki karmelowej Część 2 zamówienia - Dostawa nachos (chipsów trójkątnych smakowych) i sosów do nachos Część 3 zamówienia - Dostawa opakowań do popcornu Część 4 zamówienia - Dostawa opakowań do nachos (chipsów trójkątnych) Część 5 zamówienia - Dostawa opakowań do napoju mrożonego granita Część 6 zamówienia - Dostawa syropów do napoju mrożonego granita Część 7 zamówienia - Dostawa orzeszków Crispers Felix Część 8 zamówienia - Dostawa napojów bezalkoholowych i wody mineralnej w butelkach oraz produktów do przygotowywania napojów bezalkoholowych z dystrybutora: syropu, gazu CO2, kubków jednorazowych, pokrywek, słomek Część 9 zamówienia - Dostawa okularów polaryzacyjnych "jednorazowego" użytku do projekcji 3D w systemie DepthQ na srebrnych ekranach 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załącznikach nr 1a-1i do SIWZ. 4. Zamówienie obejmuje zakup i dostawę artykułów w asortymencie i ilości określonych w opisie przedmiotu zamówienia (załączniki nr 1a-1i do SIWZ) oraz w formularzach asortymentowo - cenowych (załączniki nr 2a-2i do SIWZ). 5. Ilości artykułów spożywczych, opakowań i okularów wskazane dla poszczególnych części zamówienia są ilościami maksymalnymi przedmiotu zamówienia. Realizacja umowy następować będzie według rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Zamawiającemu przysługuje prawo do niezrealizowania części zamówienia bez podania przyczyny, a Wykonawca nie będzie wnosił jakichkolwiek roszczeń co do ilości faktycznie realizowanych przez Zamawiającego w toku realizacji umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 6. Ilość zamówionych artykułów, o których mowa w pkt 4 i 5 niniejszego Rozdziału, może ulec zmniejszeniu w wyniku jednostronnego oświadczenia Zamawiającego bez podania przyczyny. W przypadku zmniejszenia przez Zamawiającego ilości zamawianych artykułow, Wykonawca nie będzie mógł domagać się naprawienia szkody, która została spowodowana tą zmianą i nie stwarza podstaw do żądania zmiany warunków umowy, w tym także ceny. 7. Zamawiający każdorazowo określi ilość i rodzaj artykułów przed dostawą. Dostawy będą realizowane na podstawie zamówień składanych przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tekst jedn. Dz.U. z 2019 r. poz. 123 z późn. zm.) lub telefonicznie z pisemnym potwierdzeniem, z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem przez upoważnione do tego osoby, w ilościach, asortymencie i terminie zgodnym z zamówieniem (rozumie się przez to również dostawy w weekendy oraz zamówienia, których czas realizacji określono jako szybki). 8. Wykonawca zobowiązany jest do: a) sukcesywnego dostarczania przedmiotu zamówienia w asortymencie i ilości zgodnej ze złożonym zamówieniem, w terminie określonym przez Zamawiającego, b) dostarczania artykułów do baru Centrum Kultury Filmowej "Stylowy" w Zamościu ul. Odrodzenia 9, 22-400 Zamość transportem na własny koszt i ryzyko, c) dostarczenia artykułów I gatunku, pakowanych i przewożonych w odpowiednich warunkach zgodnie z wymogami odpowiednich przepisów. Zamawiający wymaga aby towar był wysokiej jakości, opisany, dostarczany w nieuszkodzonych opakowaniach. Każdorazowa dostawa będzie sprawdzana przez Zamawiającego pod względem jakościowym i ilościowym. W przypadku stwierdzenia przy odbiorze rozbieżności pomiędzy złożonym zamówieniem a dostarczonymi artykułami Wykonawca zobowiązany jest dokonać dostawy zgodnie z treścią zamówienia w czasie nie dłuższym niż 3 dni. d) W przypadku, gdy świeżość artykułów budzi jakiekolwiek wątpliwości, Zamawiający ma prawo zwrotu danej partii artykułów i żądać dostawy świeżych artykułów, a Wykonawca zobowiązany jest dokonać dostawy świeżych artykułów w ilości odpowiadającej zwróconej partii artykułów w czasie nie dłuższym niż 3 dni. e) zapłata należności za wykonaną dostawę nastąpi przelewem na podstawie każdorazowo wystawionej przez Wykonawcę faktury, w terminie do 14 dni od dnia podpisania protokołu odbioru artykułów bez zastrzeżeń oraz doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT na konto Wykonawcy wskazane na fakturze. Kwota należności zostanie obliczona na podstawie cen jednostkowych określonych w ofercie Wykonawcy. Faktury będą wystawiane zgodnie z poszczególnymi zamówieniami i doręczane bezpośrednio do siedziby Zamawiającego - Centrum Kultury Filmowej "Stylowy" w Zamościu ul. Odrodzenia 9, 22-400 Zamość. Za termin dokonania zapłaty strony przyjmują datę obciążenia kwotą należności rachunku bankowego Zamawiającego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 15800000-6


Dodatkowe kody CPV: 39222120-1, 39222100-5, 15980000-1, 33734000-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Część 1 zamówienia - Dostawa ziarna popcornu, tłuszczu i soli oraz mieszanki karmelowej

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3. W dniu 24.09.2019 r. Zamawiający wszczął postępowanie o udzielenie ww. zamówienia publicznego poprzez opublikowanie ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 594672-N-2019, umieszczenie go na stronie internetowej pod adresem www.bip.stylowy.net oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego. Do upływu wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 21.10.2019 r. do godz. 15:30, nie została złożona żadna oferta w części 1 zamówienia. Wobec powyższego na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia ww. postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w części 1 zamówienia.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Część 2 zamówienia - Dostawa nachos (chipsów trójkątnych smakowych) i sosów do nachos

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3. W dniu 24.09.2019 r. Zamawiający wszczął postępowanie o udzielenie ww. zamówienia publicznego poprzez opublikowanie ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 594672-N-2019, umieszczenie go na stronie internetowej pod adresem www.bip.stylowy.net oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego. Do upływu wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 21.10.2019 r. do godz. 15:30, nie została złożona żadna oferta w części 2 zamówienia. Wobec powyższego na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia ww. postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w części 2 zamówienia.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Część 3 zamówienia - Dostawa opakowań do popcornu

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3. W dniu 24.09.2019 r. Zamawiający wszczął postępowanie o udzielenie ww. zamówienia publicznego poprzez opublikowanie ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 594672-N-2019, umieszczenie go na stronie internetowej pod adresem www.bip.stylowy.net oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego. Do upływu wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 21.10.2019 r. do godz. 15:30, nie została złożona żadna oferta w części 3 zamówienia. Wobec powyższego na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia ww. postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w części 3 zamówienia.

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Część 4 zamówienia - Dostawa opakowań do nachos (chipsów trójkątnych)

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3. W dniu 24.09.2019 r. Zamawiający wszczął postępowanie o udzielenie ww. zamówienia publicznego poprzez opublikowanie ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 594672-N-2019, umieszczenie go na stronie internetowej pod adresem www.bip.stylowy.net oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego. Do upływu wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 21.10.2019 r. do godz. 15:30, nie została złożona żadna oferta w części 4 zamówienia. Wobec powyższego na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia ww. postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w części 4 zamówienia.

CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Część 5 zamówienia - Dostawa opakowań do napoju mrożonego granita

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3. W dniu 24.09.2019 r. Zamawiający wszczął postępowanie o udzielenie ww. zamówienia publicznego poprzez opublikowanie ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 594672-N-2019, umieszczenie go na stronie internetowej pod adresem www.bip.stylowy.net oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego. Do upływu wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 21.10.2019 r. do godz. 15:30, nie została złożona żadna oferta w części 5 zamówienia. Wobec powyższego na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia ww. postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w części 5 zamówienia.

CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Część 6 zamówienia - Dostawa syropów do napoju mrożonego granita

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3. W dniu 24.09.2019 r. Zamawiający wszczął postępowanie o udzielenie ww. zamówienia publicznego poprzez opublikowanie ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 594672-N-2019, umieszczenie go na stronie internetowej pod adresem www.bip.stylowy.net oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego. Do upływu wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 21.10.2019 r. do godz. 15:30, nie została złożona żadna oferta w części 6 zamówienia. Wobec powyższego na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia ww. postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w części 6 zamówienia.

CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: Część 7 zamówienia - Dostawa orzeszków Crispers Felix

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3. W dniu 24.09.2019 r. Zamawiający wszczął postępowanie o udzielenie ww. zamówienia publicznego poprzez opublikowanie ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 594672-N-2019, umieszczenie go na stronie internetowej pod adresem www.bip.stylowy.net oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego. Do upływu wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 21.10.2019 r. do godz. 15:30, nie została złożona żadna oferta w części 7 zamówienia. Wobec powyższego na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia ww. postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w części 7 zamówienia.

CZĘŚĆ NR: 8

NAZWA: Część 8 zamówienia - Dostawa napojów bezalkoholowych i wody mineralnej w butelkach oraz produktów do przygotowywania napojów bezalkoholowych z dystrybutora: syropu, gazu CO2, kubków jednorazowych, pokrywek, słomek

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/11/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 240175.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Frito Lay Poland Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Zachodnia 1
Kod pocztowy: 05-825
Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 281303.55
Oferta z najniższą ceną/kosztem 281303.55
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 281303.55
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 9

NAZWA: Część 9 zamówienia - Dostawa okularów polaryzacyjnych "jednorazowego" użytku do projekcji 3D w systemie DepthQ na srebrnych ekranach

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3. W dniu 24.09.2019 r. Zamawiający wszczął postępowanie o udzielenie ww. zamówienia publicznego poprzez opublikowanie ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 594672-N-2019, umieszczenie go na stronie internetowej pod adresem www.bip.stylowy.net oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego. Do upływu wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 21.10.2019 r. do godz. 15:30, nie została złożona żadna oferta w części 9 zamówienia. Wobec powyższego na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia ww. postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w części 9 zamówienia.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.