eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › DOSTOSOWANIE BUDYNKU RDLP W ZIELONEJ GÓRZE DO WARUNKÓW OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ ORAZ PRZEBUDOWA ZAPLECZA SALI KONFERENCYJNEJ NA V PIĘTRZE

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-11-29

Ogłoszenie nr 510259354-N-2019 z dnia 29-11-2019 r.

Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Zielonej Górze: DOSTOSOWANIE BUDYNKU RDLP W ZIELONEJ GÓRZE DO WARUNKÓW OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ ORAZ PRZEBUDOWA ZAPLECZA SALI KONFERENCYJNEJ NA V PIĘTRZE

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 585055-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Zielonej Górze, Krajowy numer identyfikacyjny 97004031000000, ul. ul. Kazimierza Wielkiego 24a, 65-950 Zielona Góra, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. +48 68 455 85 00, e-mail rdlp@zielonagora.lasy.gov.pl, faks +48 68 455 85 02.
Adres strony internetowej (url): www.zielonagora.lasy.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej - PGL Lasy Państwowe

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

DOSTOSOWANIE BUDYNKU RDLP W ZIELONEJ GÓRZE DO WARUNKÓW OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ ORAZ PRZEBUDOWA ZAPLECZA SALI KONFERENCYJNEJ NA V PIĘTRZE

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DP.270.5.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakres zamówienia obejmuje prace budowlane stanowiące II etap modernizacji budynku biurowego RDLP w Zielonej Górze. 1. W zakresie dostosowania budynku Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Zielonej Górze, ul. Kazimierza Wielkiego 24 a. do warunków ochrony przeciwpożarowej: a) Wymiana stolarki aluminiowej b) Wykonanie oddymiania klatki schodowej z montażem klapy dymowej w stropie, montaż oświetlenia awaryjnego wraz z instalacją sygnalizacyjno-alarmową. c) Wykonanie nowej studni wodomierzowej z przebudową przyłącza wodociągowego w czynnym budynku biurowym. d) Wykonanie robót budowlanych i wykończeniowych wynikających z zakresu robót. 2. W zakresie przebudowy zaplecza sali konferencyjnej na 5 piętrze: a) Wykonanie podejść wodnych, kanalizacyjnych, wentylacyjnych i elektrycznych do przebudowanego pomieszczenia z wykonaniem instalacji wewnętrznej. b) Wykonanie robót budowlanych i wykończeniowych wynikających z przebudowy. c) Dostawa oraz montaż mebli i wyposażenia. 3. Obiekt objęty zakresem robót to budynek użyteczności publicznej, wolnostojący, nie podpiwniczony o sześciu kondygnacjach nadziemnych. Prowadzenie robót odbywać się będzie na czynnym obiekcie. Praca w budynku odbywa się od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 do 15:00. Roboty wywołujące hałas winny być realizowane po godzinach pracy. Na roboty realizowane w godzinach pracy biura należy uzyskać uprzednią zgodę Zamawiającego. Wszystkie prace będą musiały być prowadzone w taki sposób, aby w godzinach urzędowania, biuro RDLP mogło normalnie funkcjonować. W związku z tym, że prace związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia będą prowadzone na czynnym obiekcie (obiekcie użytkowanym), Wykonawca zobowiązany jest do: a) zachowania szczególnej ostrożności, b) zminimalizowania uciążliwości związanych z przeprowadzanymi pracami, c) zabezpieczenia terenu prowadzonych prac przed oddziaływaniem na pomieszczenia sąsiadujące. Wszelkie roboty związane z prawidłowym wykonaniem przedmiotu zamówienia, muszą być tak zorganizowane przez Wykonawcę, by nie utrudniały działalności użytkowników budynku Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych, d) wykonywania robót budowlanych w kolejności uzgodnionej z przedstawicielem Zamawiającego lub Inspektorem Nadzoru i na podstawie tych uzgodnień opracowania harmonogramu wykonywania prac, dostosowanego do terminu wykonania całego zadania, zgodnie z umową zawartą pomiędzy Wykonawcą i Zamawiającym. Opracowany harmonogram należy przedstawić zamawiającemu celem akceptacji w terminie pięciu dni od dnia podpisania umowy. 4. Dodatkowo, Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do: a) wykonania wszelkich robót przygotowawczych, b) wykonania wszelkich robót porządkowych, w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia i po ich zakończeniu, c) utrzymania zaplecza budowy, d) wykonania wszelkich innych czynności niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia. e) Zamawiający udostępni: - miejsce na parkingu do ustawienia kontenera na magazyn materiałów i sprzętu, oraz pomieszczenie socjalne; - jeden punkt sanitarny WC na parterze budynku, który Wykonawca zwróci w stanie niepogorszonym. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest określony w: Dokumentacji projektowej (załącznik nr 10 do SIWZ) z wyłączeniem części dot. wymiany windy zrealizowanej w I etapie modernizacji, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót zwana dalej STWiOR (załącznik nr 11 do SIWZ) z wyłączeniem części dot. wymiany windy zrealizowanej w I etapie modernizacji i Przedmiarze robót (załącznik nr 12 do SIWZ).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45213150-9, 45300000-0, 45310000-3, 45330000-9, 45400000-1, 45442100-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/11/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 364427.78
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PW DGA Jakub Dygas
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Szwajcarska 9
Kod pocztowy: 65-169
Miejscowość: Zielona Góra
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 522372.55
Oferta z najniższą ceną/kosztem 522372.55
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 522372.55
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.