To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-11-28
Ogłoszenie nr 510258336-N-2019 z dnia 28-11-2019 r.
Gmina Zawiercie: Zakup i dostawa wyposażenia do budynku przy ulicy Niedziałkowskiego 22 w Zawierciu, w ramach zadania pn.: "Rewitalizacja zdegradowanego budynku na osiedlu TAZ w Zawierciu w celu adaptacji na mieszkania Wspomagane i chronione."
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Zadanie realizowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Śląskiego na lata 20014-2020 (Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego), Działanie 10.2 Rozwój mieszkalnictwa socjalnego, wspomaganego i chronionego oraz infrastruktury usług społecznych Poddziałanie 10.2.1 Rozwój mieszkalnictwa socjalnego, wspomaganego i chronionego oraz infrastruktury usług społecznych - ZIT", w ramach projektu pn.: Rewitalizacja zdegradowanego budynku na osiedlu TAZ w Zawierciu w celu adaptacji na mieszkania wspomagane i chronione."
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 608132-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540219495-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Informacje dodatkowe:
Nie dotyczy
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Zawiercie, Krajowy numer identyfikacyjny 51596800000000,
ul. ul. Leśna
2,
42-400
Zawiercie, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
32 49 41 267, e-mail
zamowieniapubliczne@zawiercie.eu, faks
32 67 22 684.
Adres strony internetowej (url): http://www.zawiercie.eu
Adres profilu nabywcy: Nie dotyczy
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
Nie dotyczy
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa wyposażenia do budynku przy ulicy Niedziałkowskiego 22 w Zawierciu, w ramach zadania pn.: "Rewitalizacja zdegradowanego budynku na osiedlu TAZ w Zawierciu w celu adaptacji na mieszkania Wspomagane i chronione."
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):WIZP.271.58.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa wraz z montażem wyposażenia do budynku przy ulicy Niedziałkowskiego 22 w Zawierciu, tj.: 1 Uchwyty dla osób niepełnosprawnych - prysznicowe narożne Charakterystyka: - uchwyt kątowy mocowany do ściany i podłogi, wykonanie ze stali nierdzewnej, - wykończenie antypoślizgowe w kolorze chrom, - wymiary: 750x850mm (+/-10%). Gwarancja min. 12 miesięcy liczona od daty podpisania protokołu odbioru. Ilość: 12 szt. 2 Uchwyty dla osób niepełnosprawnych - przysedesowe narożne Charakterystyka: - uchwyt kątowy mocowany do ściany, wykonanie ze stali nierdzewnej, - wykończenie antypoślizgowe w kolorze chrom, - wymiary: 700x150mm(+/-10%). Gwarancja min.12 miesięcy liczona od daty podpisania protokołu odbioru. Ilość: 14 szt. 3 Uchwyty dla osób niepełnosprawnych - przyumywalkowe narożne Charakterystyka: - poręcz stała wykonana ze stali nierdzewnej, wykończenie matowe, kolor chrom, - długość ramienia dłuższego: 55cm (+/-10%), - długość ramienia krótszego: 33cm (+/-10%). Gwarancja min. 12 miesięcy liczona od daty podpisania protokołu odbioru. Ilość: 14 szt. 4 Roleta okienna Charakterystyka: - roleta ścienna o wymiarach 150 x 220 cm, - mechanizm łańcuszkowy z automatyczną blokadą pozwalającą na zatrzymanie rolety w dowolnym miejscu, - tkanina poliestrowa (półprzepuszczalna światło) - materiały gładkie. Gwarancja 12 miesięcy liczona od daty podpisania protokołu odbioru. Ilość: 25 szt. 5 Taboret okrągły pod prysznic Charakterystyka: - wykonany z lekkiej aluminiowej ramy, - siedzisko z wytrzymałego tworzywa PCV, - nóżki zakończone gumowymi nasadkami antypoślizgowymi, - średnica siedzisko min. 32 cm, - możliwość regulacji wysokości, - wysokość siedziska regulowana w zakresie od 35 cm do 60 cm (+/-10%), Gwarancja 12 miesięcy liczona od daty podpisania protokołu odbioru. Ilość: 11 szt. 6 Lustro łazienkowe z półką Charakterystyka: - lustro na płycie laminowanej 18 mm, - krawędzie okleina PCV, - wymiary zewnętrzne(+/-10%): ? szer. 450 mm, ? wys. 600 mm, ? gł. 120 mm, - wymiary samego lustra(+/-10%): ? szer. 400 mm, ? wys. 500 mm, - kolor: do uzgodnienia z Zamawiającym na etapie realizacji zamówienia. Gwarancja 12 miesięcy liczona od daty podpisania protokołu odbioru. Ilość: 16 szt. 7 Kosz na śmieci łazienkowy Charakterystyka: - pojemność kosza: od 12 do 16 litrów, - materiał: tworzywo ABS, - sposób otwierania: pokrywa wahadłowa, - pokrywa kosza zdejmowana, - kosz przystosowany do jednorazowych worków foliowych, - kolor: biały. Gwarancja 12 miesięcy liczona od daty podpisania protokołu odbioru. Ilość: 17 szt. 8 Kosz na śmieci Charakterystyka: - pojemność kosza: od 25 do 30 litrów, - materiał: tworzywo ABS, - sposób otwierania: pokrywa wahadłowa, - pokrywa kosza zdejmowana, - kosz przystosowany do jednorazowych worków foliowych, - kolor szary. Gwarancja min. 12 miesięcy liczona od daty podpisania protokołu odbioru. Ilość: 24 szt. W odniesieniu do opisu przedmiotu zamówienia przez odesłanie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający wskazuje, że zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, przy czym Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ponadto tam gdzie w SIWZ został wskazany znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje asortyment dostarczany przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający dopuszcza oferowanie asortymentu równoważnego. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawcę asortymentu równoważnego, w stosunku do wskazanych przez Zamawiającego w SIWZ jako przykład, pod warunkiem, że zaproponowany asortyment, będie spełniał wymogi minimalne wskazane przez Zamawiającego. W przypadku oferowania asortymentu równoważnego w stosunku do określonego w SIWZ, Wykonawca musi załączyć do oferty odrębny wykaz proponowanych rozwiązań równoważnych wraz z ich parametrami technicznymi. W przypadku wątpliwości co do równoważności zaproponowanych w ofercie zamienników, Zamawiający na etapie badania oferty może wymagać wykazania (udokumentowania) równoważności, w szczególności poprzez przedstawienie katalogów producentów oferowanego asortymentu. Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. 2. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Oferowane wyposażenie winno być: nowe, nieużywane i dostarczone w oryginalnych opakowaniach. 2) Wyposażenie musi być dostarczone do budynku przy ulicy Niedziałkowskiego 22 w Zawierciu. A uchwyty dla osób niepełnosprawnych, rolety i lustra łazienkowe również zamontowane. 3. Wymagany okres gwarancji: 1) Okres gwarancji na: uchwyty dla osób niepełnosprawnych, prysznicowe; uchwyty dla osób niepełnosprawnych, przysedesowe; uchwyty dla osób niepełnosprawnych, przyumywalkowe wynosi min. 12 miesięcy liczone od dnia podpisania protokołu odbioru przy czym okres gwarancji musi być równy okresowi rękojmi. 2) Okres gwarancji na: rolety okienne, taborety pod prysznic, lustra łazienkowe, kosze na śmieci łazienkowe oraz kosze na śmieci wynosi 12 miesięcy liczone od dnia podpisania protokołu odbioru przy czym okres gwarancji musi być równy okresowi rękojmi. 4. Przedmiot zamówienia uwzględnienia wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych zgodnie z art. 29 ust. 5 ustawy Pzp. Użytkownikami wyposażenia będącego przedmiotem zamówienia będą również osoby niepełnosprawne. 5. Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określa także załączony do SIWZ wzór umowy. 6. Zadanie realizowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Śląskiego na lata 20014-2020 (Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego), Działanie 10.2 Rozwój mieszkalnictwa socjalnego, wspomaganego i chronionego oraz infrastruktury usług społecznych Poddziałanie 10.2.1 Rozwój mieszkalnictwa socjalnego, wspomaganego i chronionego oraz infrastruktury usług społecznych - ZIT", w ramach projektu pn.: Rewitalizacja zdegradowanego budynku na osiedlu TAZ w Zawierciu w celu adaptacji na mieszkania wspomagane i chronione."
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 33196200-2
Dodatkowe kody CPV: 39515410-2, 39144000-3, 39113200-9, 38622000-1, 39224340-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
Nie dotyczy
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/11/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
21644.46
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Oprema Tomasz Turek
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
29254.32
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Zgodnie z zamieszczonymi zasadami sporządzania rocznego sprawozdania o udzielonych zamówieniach publicznych dostępnego na stronie Urzędu Zamówień Publicznych, przepisy ustawy z dnia 6 marca 2018 r. Prawo przedsiębiorców - (Dz. U. z 2019 r. poz. 1292) klasyfikują przedsiębiorców prowadzących działalność gospodarczą w Polsce w szczególności w ramach kategorii mikro, małych i średnich przedsiębiorstw (art. 7 ustawy). Na gruncie prawa wspólnotowego do małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP), którymi posługują się również Rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie wzorów ogłoszeń zamieszczanych w Biuletynie Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2016 r. poz. 1127), a także Rozporządzenie wykonawcze Komisji (UE) 2015/1986 z dnia 11 listopada 2015 r. ustanawiające standardowe formularze do publikacji ogłoszeń w dziedzinie zamówień publicznych i uchylające rozporządzenie wykonawcze (UE) nr 842/2011, należą przedsiębiorstwa mikro, małe i średnie (art. 2 Załącznika nr 1 do zaleceń Komisji z dnia 6 maja 2003 r. dotyczących definicji mikroprzedsiębiorstw oraz małych i średnich przedsiębiorstw (notyfikowanych jako dokument nr C(2003)1422). W konsekwencji, zamawiający zamieszczając informację o liczbie ofert złożonych w postępowaniu przez małe i średnie przedsiębiorstwa zobowiązany jest do uwzględnienia również ofert złożonych przez mikro przedsiębiorcę. Obowiązek ten dotyczy zarówno zamówień o wartości równej lub przekraczającej kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy, jak i zamówień, których wartość przekracza kwotę, o której mowa w art. 4 pkt 8 ustawy Pzp. W postępowaniu wpłynęła 1 oferta od małego przedsiębiorcy oraz 2 oferty od mikro przedsiębiorców. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia jest mikro przedsiębiorcą. |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- "Przebudowa ul. Skarżyckiej i ul. Krótkiej oraz budowa drogi gminnej - Droga nr 5 w ramach prac poscaleniowych w obrębie Rudniki gmina Włodowice" - 2 Części
- Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji istniejącego boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej nr 7 w Zawierciu (...) w ramach programu OLIMPIA (...)
- Budowa drogi gminnej - ul. Ogrodowa (Droga nr 4) w ramach prac poscaleniowych w obrębie Turza gmina Łazy
- Remont drogi dojazdowej wraz z drogami wewnętrznymi w ZPiSdN Zawiercie - Etap III B
- Wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową, remontem i wykończeniem części pomieszczeń budynku remizy OSP Blanowice w ramach zadania Przebudowa pomieszczeń (..) w strażnicy OSP Blanowice (..)
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa foteli biurowych, krzeseł konferencyjnych, koszy z pedałem nożnym i uchylnych, adapterów i czujników do kardiomonitorów Mindray oraz Emtel, mankietów do ciśnieniomierzy(...), w podz. na 20 cz.
- Modernizacja zespołu auli Wydziału Elektrycznego ZK-DZP.262.30.2024
- Dostawa wraz z wniesieniem i montażem rolet wewnętrznych oraz żaluzji pionowych dla KWP w Katowicach, KMP/KPP garnizonu śląskiego oraz CBŚP, BSWP i CBZC - umowa ramowa
- Sukcesywne dostawy środków do utrzymania czystości i higieny na potrzeby Akademii Pożarniczej w Warszawie
- Poprawa infrastruktury drogowej w miejscowości Janów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.