eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawiercie › Zakup i dostawa wyposażenia do budynku przy ulicy Niedziałkowskiego 22 w Zawierciu, w ramach zadania pn."Rewitalizacja zdegradowanego budynku na osiedlu TAZ w Zawierciu w celu adaptacji na mieszkania Wspomagane i chronione."

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-11-28

Ogłoszenie nr 510258336-N-2019 z dnia 28-11-2019 r.

Gmina Zawiercie: Zakup i dostawa wyposażenia do budynku przy ulicy Niedziałkowskiego 22 w Zawierciu, w ramach zadania pn.: "Rewitalizacja zdegradowanego budynku na osiedlu TAZ w Zawierciu w celu adaptacji na mieszkania Wspomagane i chronione."

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zadanie realizowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Śląskiego na lata 20014-2020 (Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego), Działanie 10.2 Rozwój mieszkalnictwa socjalnego, wspomaganego i chronionego oraz infrastruktury usług społecznych Poddziałanie 10.2.1 Rozwój mieszkalnictwa socjalnego, wspomaganego i chronionego oraz infrastruktury usług społecznych - ZIT", w ramach projektu pn.: Rewitalizacja zdegradowanego budynku na osiedlu TAZ w Zawierciu w celu adaptacji na mieszkania wspomagane i chronione."

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 608132-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540219495-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


Informacje dodatkowe:
Nie dotyczy


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Zawiercie, Krajowy numer identyfikacyjny 51596800000000, ul. ul. Leśna 2, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 49 41 267, e-mail zamowieniapubliczne@zawiercie.eu, faks 32 67 22 684.
Adres strony internetowej (url): http://www.zawiercie.eu
Adres profilu nabywcy: Nie dotyczy
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
Nie dotyczy

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup i dostawa wyposażenia do budynku przy ulicy Niedziałkowskiego 22 w Zawierciu, w ramach zadania pn.: "Rewitalizacja zdegradowanego budynku na osiedlu TAZ w Zawierciu w celu adaptacji na mieszkania Wspomagane i chronione."

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

WIZP.271.58.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa wraz z montażem wyposażenia do budynku przy ulicy Niedziałkowskiego 22 w Zawierciu, tj.: 1 Uchwyty dla osób niepełnosprawnych - prysznicowe narożne Charakterystyka: - uchwyt kątowy mocowany do ściany i podłogi, wykonanie ze stali nierdzewnej, - wykończenie antypoślizgowe w kolorze chrom, - wymiary: 750x850mm (+/-10%). Gwarancja min. 12 miesięcy liczona od daty podpisania protokołu odbioru. Ilość: 12 szt. 2 Uchwyty dla osób niepełnosprawnych - przysedesowe narożne Charakterystyka: - uchwyt kątowy mocowany do ściany, wykonanie ze stali nierdzewnej, - wykończenie antypoślizgowe w kolorze chrom, - wymiary: 700x150mm(+/-10%). Gwarancja min.12 miesięcy liczona od daty podpisania protokołu odbioru. Ilość: 14 szt. 3 Uchwyty dla osób niepełnosprawnych - przyumywalkowe narożne Charakterystyka: - poręcz stała wykonana ze stali nierdzewnej, wykończenie matowe, kolor chrom, - długość ramienia dłuższego: 55cm (+/-10%), - długość ramienia krótszego: 33cm (+/-10%). Gwarancja min. 12 miesięcy liczona od daty podpisania protokołu odbioru. Ilość: 14 szt. 4 Roleta okienna Charakterystyka: - roleta ścienna o wymiarach 150 x 220 cm, - mechanizm łańcuszkowy z automatyczną blokadą pozwalającą na zatrzymanie rolety w dowolnym miejscu, - tkanina poliestrowa (półprzepuszczalna światło) - materiały gładkie. Gwarancja 12 miesięcy liczona od daty podpisania protokołu odbioru. Ilość: 25 szt. 5 Taboret okrągły pod prysznic Charakterystyka: - wykonany z lekkiej aluminiowej ramy, - siedzisko z wytrzymałego tworzywa PCV, - nóżki zakończone gumowymi nasadkami antypoślizgowymi, - średnica siedzisko min. 32 cm, - możliwość regulacji wysokości, - wysokość siedziska regulowana w zakresie od 35 cm do 60 cm (+/-10%), Gwarancja 12 miesięcy liczona od daty podpisania protokołu odbioru. Ilość: 11 szt. 6 Lustro łazienkowe z półką Charakterystyka: - lustro na płycie laminowanej 18 mm, - krawędzie okleina PCV, - wymiary zewnętrzne(+/-10%): ? szer. 450 mm, ? wys. 600 mm, ? gł. 120 mm, - wymiary samego lustra(+/-10%): ? szer. 400 mm, ? wys. 500 mm, - kolor: do uzgodnienia z Zamawiającym na etapie realizacji zamówienia. Gwarancja 12 miesięcy liczona od daty podpisania protokołu odbioru. Ilość: 16 szt. 7 Kosz na śmieci łazienkowy Charakterystyka: - pojemność kosza: od 12 do 16 litrów, - materiał: tworzywo ABS, - sposób otwierania: pokrywa wahadłowa, - pokrywa kosza zdejmowana, - kosz przystosowany do jednorazowych worków foliowych, - kolor: biały. Gwarancja 12 miesięcy liczona od daty podpisania protokołu odbioru. Ilość: 17 szt. 8 Kosz na śmieci Charakterystyka: - pojemność kosza: od 25 do 30 litrów, - materiał: tworzywo ABS, - sposób otwierania: pokrywa wahadłowa, - pokrywa kosza zdejmowana, - kosz przystosowany do jednorazowych worków foliowych, - kolor szary. Gwarancja min. 12 miesięcy liczona od daty podpisania protokołu odbioru. Ilość: 24 szt. W odniesieniu do opisu przedmiotu zamówienia przez odesłanie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający wskazuje, że zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, przy czym Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ponadto tam gdzie w SIWZ został wskazany znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje asortyment dostarczany przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający dopuszcza oferowanie asortymentu równoważnego. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawcę asortymentu równoważnego, w stosunku do wskazanych przez Zamawiającego w SIWZ jako przykład, pod warunkiem, że zaproponowany asortyment, będie spełniał wymogi minimalne wskazane przez Zamawiającego. W przypadku oferowania asortymentu równoważnego w stosunku do określonego w SIWZ, Wykonawca musi załączyć do oferty odrębny wykaz proponowanych rozwiązań równoważnych wraz z ich parametrami technicznymi. W przypadku wątpliwości co do równoważności zaproponowanych w ofercie zamienników, Zamawiający na etapie badania oferty może wymagać wykazania (udokumentowania) równoważności, w szczególności poprzez przedstawienie katalogów producentów oferowanego asortymentu. Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. 2. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Oferowane wyposażenie winno być: nowe, nieużywane i dostarczone w oryginalnych opakowaniach. 2) Wyposażenie musi być dostarczone do budynku przy ulicy Niedziałkowskiego 22 w Zawierciu. A uchwyty dla osób niepełnosprawnych, rolety i lustra łazienkowe również zamontowane. 3. Wymagany okres gwarancji: 1) Okres gwarancji na: uchwyty dla osób niepełnosprawnych, prysznicowe; uchwyty dla osób niepełnosprawnych, przysedesowe; uchwyty dla osób niepełnosprawnych, przyumywalkowe wynosi min. 12 miesięcy liczone od dnia podpisania protokołu odbioru przy czym okres gwarancji musi być równy okresowi rękojmi. 2) Okres gwarancji na: rolety okienne, taborety pod prysznic, lustra łazienkowe, kosze na śmieci łazienkowe oraz kosze na śmieci wynosi 12 miesięcy liczone od dnia podpisania protokołu odbioru przy czym okres gwarancji musi być równy okresowi rękojmi. 4. Przedmiot zamówienia uwzględnienia wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych zgodnie z art. 29 ust. 5 ustawy Pzp. Użytkownikami wyposażenia będącego przedmiotem zamówienia będą również osoby niepełnosprawne. 5. Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określa także załączony do SIWZ wzór umowy. 6. Zadanie realizowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Śląskiego na lata 20014-2020 (Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego), Działanie 10.2 Rozwój mieszkalnictwa socjalnego, wspomaganego i chronionego oraz infrastruktury usług społecznych Poddziałanie 10.2.1 Rozwój mieszkalnictwa socjalnego, wspomaganego i chronionego oraz infrastruktury usług społecznych - ZIT", w ramach projektu pn.: Rewitalizacja zdegradowanego budynku na osiedlu TAZ w Zawierciu w celu adaptacji na mieszkania wspomagane i chronione."

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 33196200-2


Dodatkowe kody CPV: 39515410-2, 39144000-3, 39113200-9, 38622000-1, 39224340-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

Nie dotyczy

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/11/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 21644.46
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Oprema Tomasz Turek
Email wykonawcy: biuro.oprema@gmail.com
Adres pocztowy: Ul. Fryderyka Chopina 8a/7
Kod pocztowy: 42-480
Miejscowość: Poręba
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 29254.32
Oferta z najniższą ceną/kosztem 29254.32
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 148510.20
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Zgodnie z zamieszczonymi zasadami sporządzania rocznego sprawozdania o udzielonych zamówieniach publicznych dostępnego na stronie Urzędu Zamówień Publicznych, przepisy ustawy z dnia 6 marca 2018 r. Prawo przedsiębiorców - (Dz. U. z 2019 r. poz. 1292) klasyfikują przedsiębiorców prowadzących działalność gospodarczą w Polsce w szczególności w ramach kategorii mikro, małych i średnich przedsiębiorstw (art. 7 ustawy). Na gruncie prawa wspólnotowego do małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP), którymi posługują się również Rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie wzorów ogłoszeń zamieszczanych w Biuletynie Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2016 r. poz. 1127), a także Rozporządzenie wykonawcze Komisji (UE) 2015/1986 z dnia 11 listopada 2015 r. ustanawiające standardowe formularze do publikacji ogłoszeń w dziedzinie zamówień publicznych i uchylające rozporządzenie wykonawcze (UE) nr 842/2011, należą przedsiębiorstwa mikro, małe i średnie (art. 2 Załącznika nr 1 do zaleceń Komisji z dnia 6 maja 2003 r. dotyczących definicji mikroprzedsiębiorstw oraz małych i średnich przedsiębiorstw (notyfikowanych jako dokument nr C(2003)1422). W konsekwencji, zamawiający zamieszczając informację o liczbie ofert złożonych w postępowaniu przez małe i średnie przedsiębiorstwa zobowiązany jest do uwzględnienia również ofert złożonych przez mikro przedsiębiorcę. Obowiązek ten dotyczy zarówno zamówień o wartości równej lub przekraczającej kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy, jak i zamówień, których wartość przekracza kwotę, o której mowa w art. 4 pkt 8 ustawy Pzp. W postępowaniu wpłynęła 1 oferta od małego przedsiębiorcy oraz 2 oferty od mikro przedsiębiorców. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia jest mikro przedsiębiorcą.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.