eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Milicz › Dostawa respiratora dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii Milickiego Centrum Medycznego sp.z o.o., w Miliczu.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-11-28

Ogłoszenie nr 510258322-N-2019 z dnia 28-11-2019 r.

Milickie Centrum Medyczne Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością: Dostawa respiratora dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii Milickiego Centrum Medycznego sp.z o.o., w Miliczu.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 613950-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540231036-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Milickie Centrum Medyczne Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Krajowy numer identyfikacyjny 02137042700000, ul. Grzybowa 1, 56-300 Milicz, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 71 3846754, e-mail sz@mcm-milicz.pl , faks 71 38 40 652.
Adres strony internetowej (url): www.mcm-milicz.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Spółka Prawa Handlowego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa respiratora dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii Milickiego Centrum Medycznego sp.z o.o., w Miliczu.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

MCM/WSM/ZP29/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę respiratora (rok produkcji nie starszy niż 2014 i wprowadzonego do obrotu i używania zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (t.j.: Dz. U. z 2019r., poz.175 z późń. zm.). Wykonawca zobowiązany jest posiadać wymagane przepisami dokumenty potwierdzające wprowadzenie oferowanego sprzętu do obrotu. Oferowany sprzęt musi w pełni być zgodny z obowiązującymi normami, dotyczącymi tego typu sprzętu i posiadać wymagane atesty, certyfikaty i dopuszczenia. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany: - Dostarczyć sprzęt zgodny z opisem zawartym w załączniku Nr 2 do SIWZ dotyczącym wymogów technicznych przedmiotu zamówienia oraz dostarczyć sprzęt do siedziby Zamawiającego w Miliczu przy ul. Grzybowej 1, ustawić/zainstalować sprzęt w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, - Dokonać uruchomienia, prób i sprawdzeń, sprzętu - Przeprowadzić szkolenie wyznaczonych pracowników Zamawiającego z zakresu obsługi dostarczonego sprzętu. Przekazać Zamawiającemu sporządzoną w języku polskim instrukcję obsługi, dotyczącą oferowanego respiratora. Przekazać karty gwarancyjne sprzętu, uwzględniające warunki wymagane w tym zakresie przez Zamawiającego. Dla sprzętu, dla którego nie wystawione zostaną stosowne karty gwarancyjne, podstawę roszczeń stanowić będzie faktura VAT na zasadach określonych w umowie i w Kodeksie Cywilnym. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest zapewnić bezpłatny serwis w okresie trwania gwarancji oraz przeglądy techniczne w ilości zalecanej przez producenta (min. jeden w roku). Opis przedmiotu zamówienia należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku Nr 2 do SIWZ, a jego wartość jest mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy Pzp. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia: Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy wynika z wzoru umowy, stanowiącego Załącznik Nr 4 do niniejszej SIWZ. Zamawiający wymaga zgody Wykonawcy na płatność wynagrodzenia za dostarczony respirator w 36 ratach zgodnie ze złożoną ofertą Wykonawcy, pierwsza rata płatna będzie w terminie 30 dni licząc od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury i dostarczenia protokołu odbioru pod warunkiem, że termin ten przypadnie po 18 dniu miesiąca. Pozostałe raty będą płatne także po 18 dniu każdego miesiąca nie później niż do ostatniego dnia miesiąca.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 33100000-0


Dodatkowe kody CPV: 33157400-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/11/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 66287.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Krajowy Fundusz Szpitalny sp.z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Hubska 44
Kod pocztowy: 50-502
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 68509.06
Oferta z najniższą ceną/kosztem 68509.06
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 68509.06
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.