eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › dostawa - oleju napędowego do ambulansów sanitarnych Radomskiej Stacji Pogotowia Ratunkowego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-11-28

Ogłoszenie nr 510257922-N-2019 z dnia 28-11-2019 r.

Radomska Stacja Pogotowia Ratunkowego: dostawa - oleju napędowego do ambulansów sanitarnych Radomskiej Stacji Pogotowia Ratunkowego

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 594059-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Radomska Stacja Pogotowia Ratunkowego, Krajowy numer identyfikacyjny 67020628600000, ul. ul. Tochtermana 1, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 483 626 389, e-mail pogotowie@pogotowie.radom.pl, faks 483 624 847.
Adres strony internetowej (url): www.pogotowie.radom.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

dostawa - oleju napędowego do ambulansów sanitarnych Radomskiej Stacji Pogotowia Ratunkowego

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RSPR- 2 PN/ 2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.1. Przedmiotem zamówienia jest "dostawa - oleju napędowego do ambulansów sanitarnych Radomskiej Stacji Pogotowia Ratunkowego" w minimum 3 czynnych całodobowo stacjach paliwowych zlokalizowanych na terenie Radomia. Zakres zamówienia obejmuje dostawę oleju napędowego (o parametrach jakościowych zgodnych z obowiązującymi normami), jako szacunkowe gwarantowane ilości od około 9 000 do 11 000 litrów miesięcznie, przez cały okres trwania umowy. 3.2. Wymagania w zakresie przedmiotu zamówienia. 3.2.1 Wskazane ilości paliw należy traktować, jako szacunkowe gwarantowane ilości. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykorzystania w całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy, jeżeli jego potrzeby rzeczywiste będą mniejsze od zamawianych. Z tytułu wykorzystania mniejszej ilości litrów paliwa w stosunku do założonych wielkości, wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia. 3.2.2 Wykonawca przez cały okres realizacji umowy zagwarantuje ciągłość dostaw. 3.2.3 Paliwa płynne będące przedmiotem zamówienia muszą spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych ( T. jedn. Dz.U z 2013 r. poz. 1058 z późn. zm.). 3.2.4 Wykonawca gwarantuje, że stacje paliw spełniają wymogi przewidziane przepisami dla stacji paliw, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21 listopada 2005 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie (Dz. U. z 2005 r. Nr 243, poz. 2063 ze zm.). 3.2.5 Sukcesywny bezgotówkowy zakup paliwa do ambulansów sanitarnych należących do Zamawiającego polegać będzie na: a) Tankowaniu paliwa do ambulansów sanitarnych Zamawiającego na stacjach paliw wykonawcy, czynnych codziennie (7 dni w tygodniu) 24 godziny na dobę, b) Wydawaniu paliwa w formie tankowania z dystrybutora stacji paliw tylko bezpośrednio do zbiorników uprawnionych ambulansów sanitarnych wykazanych w załączniku nr 1 do umowy, II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA I. NAZWA (FIRMA) ORAZ ADRES ZAMAWIAJĄCEGO Radomska Stacja Pogotowia Ratunkowego w Radomiu SIWZ - Dostawa - oleju napędowego do ambulansów sanitarnych RSPR Strona 3 z 43 c) Prowadzeniu przez wykonawcę ewidencji pobranego paliwa dla poszczególnych ambulansów sanitarnych z podaniem daty i miejsca tankowania, ilości i wartości pobranego paliwa, numeru rejestracyjnego pojazdu, stanu licznika pojazdu (stan licznika podaje kierowca na stacji paliw), d) Naliczaniu kosztów zakupu według cen obowiązujących na stacji paliw wykonawcy, w dniu sprzedaży pomniejszonych o zadeklarowany przez wykonawcę w ofercie rabat cenowy, przez cały okres obowiązywania umowy, e) Realizacji rozliczania tankowań w systemie bezgotówkowym, np. za pomocą elektronicznych kart wydanych przez wykonawcę na każdy pojazd Zamawiającego, - przewidywana ilość zgłoszonych do tankowania pojazdów to średnio 27 (w ciągu roku) plus do 8 szt. nowych pojazdów w czasie realizacji umowy, plus 1 karta zastępcza na okaziciela - Zamawiający dopuszcza inny niż opisany powyżej sposób realizacji bezgotówkowego rozliczania tankowania pojazdów Zamawiającego, zaproponowany przez wykonawcę, spełniający wymagania opisane w SIWZ i projekcie umowy, f) Rozliczaniu zawartych transakcji fakturami VAT po zakończeniu każdego miesiąca. Zamawiający dopuszcza elektroniczną formę faktury. g) Przyjęciu przez wykonawcę terminu płatności 30 dni od dnia doręczenia prawidłowo wystawionej faktury. 3.2.6. Zamawiający zastrzega sobie, że ilość ambulansów sanitarnych użytkowana obecnie przez Zamawiającego w czasie trwania umowy może ulec zmianie 3.3. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 3.4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych 3.5. Zamawiający nie przewiduje zamówień, o których mowa w art.67 ust. pkt.7 3.6. Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części. 3.7. Kody CPV : 09.13.41.00-8

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 09.13.41.00 - Olej napędowy


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 952845.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: LOTOS PALIWA Sp. z o.o.
Email wykonawcy: malgorzata.mardofel@lotospaliwa.pl
Adres pocztowy: ELBLĄSKA 135
Kod pocztowy: 80-718
Miejscowość: GDAŃSK
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie


Nazwa wykonawcy:
Email wykonawcy:
Adres pocztowy:
Kod pocztowy:
Miejscowość:
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 952845.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 844200.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 844200.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.