eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lądek-Zdrój › Usługi poradnictwa zawodowego i pośrednictwa pracy w związku z realizacją projektu nr RPDS.08.02.00-02-0137/18 pn. "Z nowymi kwalifikacjami w dolnośląski rynek pracy!"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-11-27

Ogłoszenie nr 510257197-N-2019 z dnia 27-11-2019 r.

Gmina Lądek Zdrój: Usługi poradnictwa zawodowego i pośrednictwa pracy w związku z realizacją projektu nr RPDS.08.02.00-02-0137/18 pn. "Z nowymi kwalifikacjami w dolnośląski rynek pracy!"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt "Z nowymi kwalifikacjami w dolnośląski rynek pracy!", współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020, Priorytet 8. Rynek pracy, Działanie 8.2 Wsparcie osób poszukujących pracy - projekty konkursowe

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 605722-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Lądek Zdrój, Krajowy numer identyfikacyjny 89052355600000, ul. ul. Rynek 31, 57-540 Lądek-Zdrój, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 748 117 850, e-mail zamowienia@ladek.pl, faks 748 147 418.
Adres strony internetowej (url): www.ladek.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługi poradnictwa zawodowego i pośrednictwa pracy w związku z realizacją projektu nr RPDS.08.02.00-02-0137/18 pn. "Z nowymi kwalifikacjami w dolnośląski rynek pracy!"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

WR.271.15.2019.206

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Świadczenie usług pośrednictwa pracy indywidualnego i grupowego dla objętych projektem 60 uczestników projektu, zamieszkałych na terenie województwa dolnośląskiego. Usługi będą świadczone na obszarze woj. dolnośląskiego, wskazanym przez Zamawiającego i/lub w miejscu zamieszkania Uczestników Projektu. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu nr RPDS.08.02.00-02-0137/18 pn. "Z nowymi kwalifikacjami w dolnośląski rynek pracy!" (zwanego dalej "projektem"), współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020, Priorytet 8. Rynek pracy, Działanie 8.2 Wsparcie osób poszukujących pracy - projekty konkursowe. Zadanie I Poradnictwo zawodowe i pośrednictwo pracy Forma: pośrednictwo pracy indywidualne Liczba osób objętych wsparciem: maksymalnie 60 Liczba godzin świadczenia usług: maksymalnie 20 h na osobę Maksymalna liczba godzin zegarowych usługi: 1200 h Przybliżony termin świadczenia usługi: od momentu podpisania umowy do 31 grudnia2020r. Opis przedmiotu zamówienia Zadanie polega na kompleksowym indywidualnym pośrednictwie zawodowym w zakresie planowania kariery zawodowej, w tym uzupełnienia kompetencji i kwalifikacji. Celem jest płynne przejście od udziału w projekcie do działania i stopniowego zintegrowania z rynkiem pracy, jak też zapobieganie powrotowi do bezrobocia, polepszenie sytuacji zatrudnieniowej, znalezienie stabilnego zatrudnienia. W trakcie indywidualnych spotkań nastąpi: o diagnoza przyczyn bezrobocia i sposoby rozwiązania sytuacji pozostania bez zatrudnienia lub diagnoza i szukanie rozwiązań związanych z zatrudnieniem na niekorzystnych warunkach (umowy cywilnoprawne, krótkoterminowe, na min. wynagrodzenie) o określenie i analiza lokalnego rynku pracy oraz wskazanie instytucji pomagających w podjęciu zatrudnienia, o poznanie mechanizmów rządzących. rynkiem pracy, o określenie sylwetki zawodowej uczestnika o dopasowanie kwalifikacji, umiejętności/predyspozycji do ofert rynku pracy o poznanie aktywnych technik i metod poszukiwania pracy, o tworzenie życiorysu zawodowego, listu motywacyjnego, odbywanie rozmów kwalifikacyjnych. o zebranie i analiza ofert pracodawców, organizowanie spotkań z potencjalnymi pracodawcami, zaproszenie pracodawców do współpracy. Efektem poradnictwa zawodowego jest; diagnoza uczestnika, Produktem poradnictwa zawodowego są: karty doradcze, oświadczenie uczestnika, listy obecności na spotkaniach z doradcą /pracodawcami, rozdane materiały informacyjne, ankieta zadowolenia ze zrealizowanych usług, diagnoza, plan działania. Zadanie II Pośrednictwo pracy - grupowe Forma: Pośrednictwo pracy Liczba osób objętych wsparciem: maksymalnie 60 Liczba godzin świadczenia usług: 24 h na grupę (6 grup) Maksymalna liczba godzin zegarowych usługi: 144 h Przybliżony termin świadczenia usługi: od I kwartału 2020r. do 31 grudnia 2020r. zgodnie z harmonogramem ustalonym z Zamawiającym Opis przedmiotu zamówienia: Zadanie polega na zorganizowaniu grupowych zajęć w zakresie planowania kariery zawodowej, w tym uzupełnienia kompetencji i kwalifikacji zatrudnienia. W trakcie zajęć grupowych nastąpi: o określenie i analiza lokalnego rynku pracy oraz wskazanie instytucji pomagających w podjęciu zatrudnienia, o poznanie mechanizmów rządzących rynkiem pracy, o poznanie aktywnych technik i metod poszukiwania pracy, o tworzenie życiorysu zawodowego, listu motywacyjnego, odbywanie rozmów kwalifikacyjnych. o zebranie i analiza ofert pracodawców Produktem grupowego pośrednictwa pracy są: dzienniki zajęć, listy obecności na zajęciach, rozdane materiały informacyjne, ankieta zadowolenia ze zrealizowanych usług. Zakres zamówienia zawiera się w kwocie powyżej 30 tys. euro a poniżej progów unijnych

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 80570000-0


Dodatkowe kody CPV: 85312320-8, 79611000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/11/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 142048.78
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ComSmart Dominik Zduńczuk
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Szkolna 8/4, Sokołowsko
Kod pocztowy: 58-350
Miejscowość: Mieroszów
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 168000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 168000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 168000.00
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.