eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › zakup i dostawa podnośników hydraulicznych o udźwigu min. 200 kg, służących do podnoszenia pacjentów, oraz zakup i dostawa wózka paletowego do transportu materiałów - na potrzeby Katowickiego Centrum Onkologicznego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-11-26

Ogłoszenie nr 510256424-N-2019 z dnia 26-11-2019 r.

Katowickie Centrum Onkologii: zakup i dostawa podnośników hydraulicznych o udźwigu min. 200 kg, służących do podnoszenia pacjentów, oraz zakup i dostawa wózka paletowego do transportu materiałów - na potrzeby Katowickiego Centrum Onkologicznego

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Poprawa warunków pracy pracowników Katowickiego Centrum Onkologii poprzez doposażenie miejsc pracy oraz organizację szkoleń

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 587476-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Katowickie Centrum Onkologii, Krajowy numer identyfikacyjny 276201240, ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 322 514 533, e-mail szpital@kco.katowice.pl, faks 322 514 533.
Adres strony internetowej (url): www.kco.katowice.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

zakup i dostawa podnośników hydraulicznych o udźwigu min. 200 kg, służących do podnoszenia pacjentów, oraz zakup i dostawa wózka paletowego do transportu materiałów - na potrzeby Katowickiego Centrum Onkologicznego

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

K.C.O./PN/63/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę (wraz z wniesieniem na miejsca wskazane przez Zamawiającego, montażem i uruchomieniem) podnośników hydraulicznych o udźwigu min. 200 kg, służących do podnoszenia pacjentów, celem przeprowadzenia ich badań, kąpieli itp., oraz zakup i dostawę (wraz z wniesieniem na miejsce wskazane przez Zamawiającego oraz montażem) wózka paletowego do transportu materiałów - na potrzeby Katowickiego Centrum Onkologicznego, w podziale na następujące części - pakiety (wykonawca może złożyć ofertę na 1 wybrany lub na oba pakiety): 1) Pakiet nr 1 - dostawa podnośników hydraulicznych o udźwigu min. 200 kg, wraz z wniesieniem na miejsce wskazane przez Zamawiającego oraz montażem (w stanie gotowości do użytku) - 4 szt., fabrycznie nowych, nieużywanych, wyprodukowanych nie wcześniej niż w 2019 r. (celem zapewnienia bezpieczeństwa i właściwej ergonomii pracy pracowników podczas podnoszenia pacjentów w związku z koniecznością przeprowadzenia ich badań, kąpieli itp.), spełniających następujące wymagania: - wysokość ramienia - zakres podnoszenia: z podłogi - do min. 1790 mm, - szerokość rozstawu podstawy jezdnej - min. 630 - 1050 mm, - długość podstawy jezdnej - 1340 mm ± 10%, - wysokość podstawy jezdnej - 60 mm ± 10%, - czteropunktowy wieszak do mocowania kosza transportowego, - możliwość regulacji kosza transportowego, - awaryjne opuszczanie pacjenta. 2) Pakiet nr 2 - dostawa wózka paletowego, wraz z wniesieniem na miejsce wskazane przez Zamawiającego oraz montażem (w stanie gotowości do użytku) - 1 szt., fabrycznie nowego, nieużywanego, wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2019 r. - na potrzeby pracowników działu technicznego do przewozu materiałów ciężkich w obrębie jednostki., spełniającego następujące wymagania: - mechaniczne wspomaganie ruszania z ciężkimi przedmiotami, - mechanizm pokonujący przeszkody tj. krawędzie, progi i zjazdy, - wyposażony w automatyczny hamulec, który pomaga przy parkowaniu na pochyłych powierzchniach, - ergonomiczne zakończenie wideł dla łatwiejszego wjeżdżania pod palety, - duża zwrotność wózka umożliwia manewrowanie nawet w niewielkich pomieszczeniach, - łatwe mycie, - udźwig co najmniej 2000 kg, - długość wideł 800 mm ± 10%, - szerokość całkowita/szerokość wideł 540 mm ± 10%, - masa własna do 80 kg, - wymiar kół sterujących 180x50 mm ± 10%, - wymiar rolek (tandem) 80x70 mm ± 10%, - materiał kół i rolek: poliuretan lub równoważny. Zamówienie obejmuje (zarówno dla pakietu nr 1, jak i dla pakietu nr 2): 1) transport sprzętu do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, 2) montaż, instalację, uruchomienie, 3) przekazanie sprzętu wraz z wymaganymi atestami, certyfikatami, 4) instruktaż personelu w zakresie obsługi i praktycznego wykorzystania sprzętu, po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiającym, zakończone podpisaniem "Protokołu instruktażu", 5) co najmniej 24-miesięczną gwarancję liczoną od daty podpisania przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy "Protokołu bezusterkowego odbioru sprzętu", 6) serwis gwarancyjny, co najmniej 24-miesięczny, w ramach którego Wykonawca, zgodnie z ofertą, zapewnia sprawność sprzętu, w tym: a) przeglądy serwisowe zgodnie z wymaganiami producenta, b) naprawę i wymianę części na fabrycznie nowe za wyjątkiem sytuacji, kiedy awaria spowodowana jest nieprawidłową eksploatacją sprzętu, c) wszystkie naprawy, przeglądy, konserwacje wraz z częściami zamiennymi i materiałami potrzebnymi do ich wykonania, d) przedłużenie gwarancji o czas niesprawności sprzętu, w przypadku napraw gwarancyjnych, e) zapewnienie, że łączna niesprawność sprzętu (w przypadku awarii) nie przekroczy 20 dni roboczych w okresach 12 miesięcznych, przy czym niesprawność to brak sprawności sprzętu uniemożliwiająca wykonywanie wszystkich procedur z jego użyciem powyżej 5 godzin w ciągu doby, f) czas reakcji serwisu rozumiany jako przystąpienie do działań naprawczych max. 48 godzin od zgłoszenia awarii faksem lub drogą elektroniczną (dotyczy dni roboczych rozumianych jako dni od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy). 7) dostawę fabrycznie nowego, nieużywanego sprzętu, z rokiem produkcji 2019, 8) zapewnienie dostępności serwisu i części przez okres min. 5 lat po zakończeniu okresu gwarancji.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 33190000-8


Dodatkowe kody CPV: 42410000-3, 50421000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: dostawa podnośników hydraulicznych o udźwigu min. 200 kg, wraz z wniesieniem na miejsce wskazane przez Zamawiającego oraz montażem ( w stanie gotowości do użytku) - 4 szt.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

w postępowaniu nie została złożona żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu. Podstawa prawna: art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.).

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: dostawa wózka paletowego ,wraz z wniesieniem na miejsce wskazane przez Zamawiającego oraz montażem ( w stanie gotowości do użytku) - 1 szt. )

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1634.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MTL ASCO Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wielowiejska 53
Kod pocztowy: 44-120
Miejscowość: Pyskowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2189.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2189.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2189.40
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.