eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oława › Modernizacja budynku Środowiskowego Domu Samopomocy w Oleśnicy Małej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-11-25

Ogłoszenie nr 510254495-N-2019 z dnia 25-11-2019 r.

Gmina Oława: Modernizacja budynku Środowiskowego Domu Samopomocy w Oleśnicy Małej

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 607945-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Oława, Krajowy numer identyfikacyjny 93193486800000, ul. pl. Marsz. Józefa Piłsudskiego 28, 55-200 Oława, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 713 133 044, e-mail przetarg@gminaolawa.pl, faks 717 234 634.
Adres strony internetowej (url): www.bip.gminaolawa.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja budynku Środowiskowego Domu Samopomocy w Oleśnicy Małej

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RG.271.6.2019.ZP

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji pomieszczeń wewnętrznych budynku Środowiskowego Domu Samopomocy w Oleśnicy Małej, gmina Oława. Budynek jest położony w miejscowości Oleśnica Mała nr 52, na działce nr 46/2 AM-1, obręb Oleśnica Mała, jednostka ewidencyjna: Oława - gmina. W budynku funkcjonuje Środowiskowy Dom Samopomocy. Obiekt jest wolnostojący, z dwoma kondygnacjami naziemnymi i podpiwniczeniem. Wykonany w technologii tradycyjnej murowanej, o dachu naczółkowym w konstrukcji drewnianej. Dane techniczne obiektu: powierzchnia zabudowy - 273,97 m², wysokość w kalenicy - 13,85 m, kubatura - 3.335,07 m³. Obiekt przeznaczony jest do modernizacji ze względu na stan techniczny pomieszczeń. Przedmiot zamówienia - z podziałem na zakresy robót wg. projektu budowlanego w pomieszczeniach nr 1.3; 1.4; 1.7;1.12; 1.13 oraz 2.12 składa się z dwóch części : Część 1 przedmiotu zamówienia a. roboty budowlane - rozbiórkę starych podłóg i położenie nowych posadzek, wykonanie ścian działowych, zbijanie starych, popękanych tynków, położenie nowych tynków na ścianach - cementowo-wapiennych i mozaikowych tynków strukturalnych, remont sufitów z zastosowaniem technologii podwieszanej , malowanie ścian wewnętrznych, wykonanie okładziny podłogowej z PCV, montaż okien, montaż poręczy ułatwiających poruszanie b. roboty hydrauliczne i kanalizacyjne - demontaż i montaż armatury białej, montaż nowej pompy w kotłowni, demontaż i montaż grzejników z osprzętem, wymiana instalacji kanalizacyjnej i c.o. na nową c. roboty elektryczne- demontaż w pomieszczeniach opraw świetlówkowych, przewodów kabelkowych, gniazd, wykonanie bruzd, przebijanie otworów w ścianach i stropach, układanie przewodów kabelkowych, montaż opraw, instalacja gniazd, zaprawianie bruzd, instalacja połączeń wyrównawczych Część 2 przedmiotu zamówienia ( modernizacja klatki schodowej ) -renowacja schodów- obcięcie i wyrównanie istniejących stopni; szlifowanie podstopnic, zrobienie i montaż nakładek stopni identycznych z oryginałem; zmywanie wielu warstw farby olejnej zmywaczami do farb i lakierów schodów; uzupełnienie drewnem odzyskanym ze stopni ubytków na w/w poręczach, ręczne szlifowanie całości, zabudowa od dołu schodów płytami -renowacja drzwi wejściowych -naprawa oryginalnego zamka, montaż i maskowanie nowoczesnego zamka, uzupełnienie ubytków w drewnie, czyszczenie mechaniczne, czyszczenie zmywaczami do farb i lakierów wielu warstw farby olejnej, lakierowanie lakierem odpornym na działanie warunków atmosferycznych -drzwi wewnętrzne do pomieszczeń 1.4 oraz 1.13 - uzupełnienie ubytków, klejenie, naprawa lub wymiana zamka, czyszczenie mechaniczne, czyszczenie zmywaczami do farb i lakierów wielu powłok farby olejnej, lakierowanie 3.1. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi dodatkowo: - zabezpieczenie terenu wokół obiektu na czas trwania robót, - przygotowanie pomieszczeń do prowadzenia budowy, - opłaty za uzgodnienia, koszt zużycia energii, wody, - wszelkie odbiory techniczne, - przywrócenie pomieszczeń obiektu do stanu pierwotnego, - odszkodowania wynikłe w związku z prowadzonymi pracami, 3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) - stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ - w zakresie przedmiarów robót. 1. Wymagania dla wykonawcy/podwykonawcy dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę: 1) Zamawiający wymaga, by czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem prac (robót), które wyszczególnione zostały w załączonym do SIWZ przedmiarze robót, wykonywane były przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 917 ze zm.), o ile nie są wykonywane przez dane osoby w ramach prowadzonej przez nie działalności gospodarczej. Wymóg ten nie dotyczy osób kierujących budową, wykonujących usługi transportowe, sprzętowe i geodezyjne. 2) Szczegółowy sposób dokumentowania spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu, o którym mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, zmiany osób zatrudnionych na umowę o pracę, sposób kontroli i sankcji za niedopełnienie wymogu o którym mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, w trakcie realizacji zamówienia został określony we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. Użyte w dokumentacji projektowej nazwy materiałów i urządzeń nie są obowiązujące i należy je traktować, jako propozycje projektanta. Wykonawca może zastosować materiały i urządzenia równoważne o parametrach techniczno - użytkowych odpowiadających co najmniej parametrom materiałów i urządzeń zaproponowanych w dokumentacji projektowej, a doprecyzowanych w STWiORB. Udowodnienie równoważności należy do wykonawcy, który zobowiązany jest do zaznaczenia tego w ofercie, szczególnie w kosztorysach ofertowych wraz z załączeniem wykazu materiałów lub urządzeń równoważnych, kart katalogowych lub innych dokumentów potwierdzających parametry techniczne równoważnych materiałów lub urządzeń. Jeżeli zastosowanie rozwiązań równoważnych wymagać będzie zmian w projekcie, Wykonawca dokona ich na własny koszt wraz z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień i pozwoleń. Zastosowane materiały lub urządzenia równoważne nie mogą posiadać gorszych parametrów/wymogów niż te określone w dokumentacji projektowej oraz STWiORB. Jeżeli wykonawca nie złoży wraz z ofertą wykazu rozwiązań równoważnych, to znaczy, że będzie realizował zamówienie zgodnie z dokumentacją techniczną.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45110000-1, 45200000-9, 45310000-3, 45332200-5, 45331100-7, 45332300-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Część 1 przedmiotu zamówienia

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/11/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 267691.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: WASBUD Robert Wąs
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wrocławska 51
Kod pocztowy: 49-200
Miejscowość: Grodków
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 304893.31
Oferta z najniższą ceną/kosztem 304893.31
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 466620.84
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Część 2 Przedmiotu zamowienia

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/11/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 136309.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Wasbud Robert Wąs
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wrocławska 51
Kod pocztowy: 49-200
Miejscowość: Grodków
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 36900.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 36900.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 126600.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.