eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Zakup i dostawa papieru kserograficznego.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-11-22

Ogłoszenie nr 510253795-N-2019 z dnia 22-11-2019 r.

Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi: Zakup i dostawa papieru kserograficznego.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 616376-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi, Krajowy numer identyfikacyjny 43080020000000, ul. ul. Piotrkowska 104, 90-926 Łódź, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 042 6641526, 6641210, e-mail zamowienia@lodz.uw.gov.pl, faks 426 641 112.
Adres strony internetowej (url): www.lodz.uw.gov.pl lub www.lodzkie.eu

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup i dostawa papieru kserograficznego.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

KPB-V.273.31.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa papieru kserograficznego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ. 3. Propozycja istotnych postanowień Umowy stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ. 4. Dopuszcza się możliwość przesunięcia ilości pomiędzy poszczególnymi asortymentami pakietu asortymentowego w ramach wartości brutto zawartej umowy, zgodnie z potrzebami Zamawiającego. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnego limitu ilościowego lub wartościowego przedmiotu umowy bez prawa do roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę. 6. Zamawiający w każdorazowym zamówieniu określi ilość i asortyment zamówienia i będzie on stanowić podstawę do określenia wynagrodzenia Wykonawcy za dostawę transzy. 7. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i rozładunek papieru na koszt Wykonawcy, w lokalizacjach Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi wskazanych przez Zamawiającego na terenie Łodzi. 8. Zamawiający będzie składał zamówienia maksymalnie dwa razy w miesiącu. 9. Wykonawca powinien dokładnie zapoznać się z niniejszą Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, zwaną dalej "SIWZ" i złożyć ofertę zgodnie z jej wymaganiami. 10. Wszystkich Wykonawców uczestniczących w niniejszym postępowaniu obowiązuje działanie zgodnie z PZP wraz z przepisami wykonawczymi do PZP. 11. Załączniki do SIWZ stanowią jej integralną część.\ 12. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych: CPV 30.19.76.44 - Papier kserograficzny Papier kserograficzny A4 - gramatura min. 80g/m²±2g/m²,PN-EN ISO536:1996; - białość min. 161±2 CIE PN-ISO 11475:2002; - grubość min. 108 mic.±3 mic. PN-EN534:2005; - nieprzezroczystość min. 90% (ISO 2471:1998); - gładkość / chropowatość max. 250 ml/min.; - wilgotność od 3,8% do 5,0% (PN-EN 20287, PN-EN 12281:2000); - papier bezpyłowy, bezchlorkowy; - ryza 500 arkuszy, 7 952 ryzy;Papier kserograficzny A3 - gramatura min. 80g/m²±2g/m²,PN-EN ISO536:1996; - białość min. 161±2 CIE PN-ISO 11475:2002; - grubość min. 108 mic.±3 mic. PN-EN534:2005; - nieprzezroczystość min. 90% (ISO 2471:1998); - gładkość / chropowatość max. 250 ml/min.; - wilgotność od 3,8% do 5,0% (PN-EN 20287, PN-EN 12281:2000); - papier bezpyłowy, bezchlorkowy; - ryza 500 arkuszy,301 ryz

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 30197644-2


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/11/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 87632.12
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: CORRECT E. MIKAS, J. MIKAS Spółka jawna
Email wykonawcy: corrrect@correct.pl
Adres pocztowy: ul. Lawendowa 12/14
Kod pocztowy: 98-220
Miejscowość: Zduńska Wola
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 105232.75
Oferta z najniższą ceną/kosztem 105232.75
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 111771.17
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.