eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Imielin › "Opracowanie projektu budowlanego zagospodarowania terenów sportowych przy ulicy Hallera w Imielinie."

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-11-22

Ogłoszenie nr 510253763-N-2019 z dnia 22-11-2019 r.

Urząd Miasta Imielin: "Opracowanie projektu budowlanego zagospodarowania terenów sportowych przy ulicy Hallera w Imielinie."

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 608755-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Miasta Imielin, Krajowy numer identyfikacyjny 27258687400000, ul. ul. Imielińska 81, 41-407 Imielin, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 2255505, 32 2254137, e-mail przetargi@imielin.pl, faks 32 2254119.
Adres strony internetowej (url): www.imielin.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Opracowanie projektu budowlanego zagospodarowania terenów sportowych przy ulicy Hallera w Imielinie."

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

GK.271.44.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Zadanie obejmuje: 1.1. Przygotowanie materiałów i danych wyjściowych do projektowania, w tym wykonanie bądź uzyskanie, jeżeli będzie to konieczne: decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego, uzgodnień branżowych itp., map do celów projektowych, map ewidencyjnych gruntu zakresu opracowania, wypisów z ewidencji gruntu, warunków technicznych i realizacyjnych niezbędnych do projektowania, raportu oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko, geotechniczne warunki posadowienia, inwentaryzacja zieleni przewidzianej do usunięcia i inne. 1.2.Opracowanie projektu budowlanego wraz ze wszystkimi uzgodnieniami formalnoprawnymi, pozwoleniami, opiniami oraz uzyskanymi decyzjami administracyjnymi niezbędnymi do złożenia wniosku o zgodę na rozpoczęcie robót budowlanych (pozwolenia na budowę), bądź dokonania skutecznego zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę. 1.3.Opracowanie projektów wykonawczych z wymaganymi uzgodnieniami branżowymi. Projekty wykonawcze, powinny uzupełniać i uszczegóławiać projekt budowlany w zakresie i stopniu dokładności niezbędnym do sporządzenia przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego, przygotowania oferty przez wykonawcę i realizacji robót budowlanych. 1.4. Wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, które mają stanowić opracowania zawierające w szczególności zbiory wymagań, które są niezbędne do określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. 1.5. Wykonanie przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich i zestawienia materiałów. 1.6. Opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. 1.7. Wykonanie innych opracowań wymaganych przepisami prawa oraz niezbędnych dla prawidłowej realizacji robót budowlanych wynikające z wymagań jednostek opiniujących i uzgadniających bądź wynikające z przyjętych rozwiązań projektowych. 1.8. Udzielanie bieżących konsultacji, wyjaśnień, oraz pomocy Zamawiającemu w weryfikacji dokumentów, załączanych przez wykonawców do ofert składanych w ramach postępowania o udzielenie zamówienia na realizację robót budowlanych w oparciu o Dokumentację projektową, a w szczególności poprzez udzielanie wyjaśnień na pytania wykonawców, bądź ocenę równoważności urządzeń, lub materiałów innych niż przewidziane w Dokumentacji projektowej, o ile zajdzie taka potrzeba; 1.9. Pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie całego okresu realizacji zadania zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego, wykonywanego w oparciu o Dokumentację projektową oraz w razie konieczności dokonywania stosownych zmian w Dokumentacji projektowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 7 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71.22.10.00 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

Brak

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/11/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 144700.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: KOSZT - BUD Dariusz Majer
Email wykonawcy: majerm@poczta.onet.pl
Adres pocztowy: UL. Dworcowa 10/3
Kod pocztowy: 44-190
Miejscowość: Knurów
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 177981.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 104550.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 295200.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Brak


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.