To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-11-22
Ogłoszenie nr 510253593-N-2019 z dnia 22-11-2019 r.
Gmina Stąporków: Nadzór Inwestorski nad zadaniem:
"Budowa ulicy Kościuszki wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w Stąporkowie"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 610881-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Stąporków, Krajowy numer identyfikacyjny 53020600000000,
ul. Piłsudskiego
-,
26-220
Stąporków, woj.
świętokrzyskie, państwo
Polska, tel.
413 741 122, e-mail
sekretariat@staporkow.pl, faks
413 741 860.
Adres strony internetowej (url): bip.staporkow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Nadzór Inwestorski nad zadaniem: "Budowa ulicy Kościuszki wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w Stąporkowie"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):BIN.271.10.2019/RS
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:2. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie w pełnym zakresie Nadzoru Inwestycyjnego nad robotami budowlanymi w ramach inwestycji dla zadań pn.: Zadanie I - nadzór inwestorski nad zadaniem: "przebudowa ulicy Kościuszki". Zadanie 2 - nadzór inwestorski nad zadaniem: "budowa infrastruktury technicznej w zakresie sieci wodociągowej i kanalizacji deszczowej na ul. Kościuszki. 2.1. Zakres usługi obejmuje: 2.1.1. Pełnienie w pełnym zakresie Nadzoru Inwestorskiego nad robotami budowlanymi w zakresie następujących branż: a) Sanitarnej w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, b) Drogowej. 2.1.2. Pełnienie funkcji koordynatora Nadzoru Inwestorskiego w/w branż w okresie realizacji przedmiotowej inwestycji przez inspektora branży sanitarnej . 2.1.3. Inspektor nadzoru zobowiązany będzie wykonywać czynności nadzoru w sposób określony w art. 25 i 26 ustawy Prawo budowlane z dn. 07.07.1994 r (Dz. U. z 2018 r, poz. 1202 ze zm.) i zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i wiedzą techniczną w tym zakresie oraz uczestniczyć w przeglądach i odbiorach w okresie gwarancji i rękojmi. 2.1.4. Zakres czynności Nadzoru Inwestorskiego w trakcie wykonywania robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnym obejmować będzie w szczególności następujące obowiązki: a) szczegółowa znajomość dokumentacji projektowej oraz treści umowy zawartej przez Zamawiającego z Wykonawcą robót budowlanych, a także treści umowy pomiędzy Wykonawcą a podwykonawcą lub dalszymi podwykonawcami, b) zapewnienie ciągłości nadzoru poprzez - przeprowadzenie przez każdego z inspektorów Nadzoru regularnych inspekcji Terenu Budowy, w częstotliwości uzasadnionej przebiegiem nadzorowanych robót budowlanych, jednak nie rzadziej niż .... dni w tygodniu (w zależności do treści oferty nie mnie jednak niż 2 dni w tygodniu), w toku prac związanych z daną branżą. Inspekcje będą prowadzone przez ok 2 godziny w ciągu każdego dnia inspekcji, w dni powszednie w godzinach do 8:00 do 15:00 (ilość przeprowadzonych inspekcji będzie weryfikowana na podstawie listy obecności prowadzonej w siedzibie Zamawiającego lub na podstawie wpisu do dziennika budowy), c) kontrola osób i podmiotów uczestniczących w realizacji inwestycji pod kątem czy prace nie realizują osoby lub podmioty nie zgłoszone Zamawiającemu jako podwykonawcy lub dalsi podwykonawcy. W przypadku stwierdzenia takiej nieprawidłowości niezwłoczne informowanie Zamawiającego, d) bieżąca kontrola terminowości i zgodności wykonywania robót budowlanych przez Wykonawcę i podwykonawców z harmonogramem rzeczowo- finansowym, e) bieżąca kontrola robót w zakresie zgodności ich wykonywania z dokumentacją projektowo - techniczną, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, zgłoszeniem robót, normami budowlanymi i przepisami prawa budowlanego oraz zasadami wiedzy technicznej, f) w ramach uprawnień wynikających z prawa budowlanego - podejmowanie decyzji o prowadzeniu robót budowlanych lub ich wstrzymaniu, w szczególności w przypadku stwierdzenia ich prowadzenia niezgodnie z umową oraz przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, g) podejmowanie decyzji dotyczących odbiorów robót po zgłoszeniu przez Wykonawcę robót gotowości do odbioru, h) dbanie o interesy Zamawiającego oraz podejmowanie czynności zapewniających techniczną prawidłowość realizowanej inwestycji, i) podejmowanie decyzji i ponoszenie odpowiedzialności za nie, w sprawach związanych z jakością robót ich postępem oraz oceną jakości wyrobów budowlanych w rozumieniu art. 10 Prawa budowlanego, j) udzielanie wyjaśnień w sprawach związanych z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót z wyłączeniem spraw mających wpływ na wzrost kosztów budowy, Inspektor nadzoru nie może samodzielnie (bez zgody Zamawiającego) podejmować decyzji wywołujących skutki finansowe dla Gminy Stąporków, k) organizowanie prac związanych z nadzorem w sposób nie powodujący nieuzasadnionej przerwy w realizacji robót przez Wykonawcę lub podwykonawcę, l) kontrolowanie jakości stosowanych wyrobów budowlanych w rozumieniu art.10 Prawa budowlanego, żądanie przeprowadzenia dodatkowych badań jakościowych wyrobów budowlanych w sytuacjach przewidzianych przepisami prawa, oraz obowiązkowe sprawdzenie przedstawionych przez Wykonawcę certyfikatów i deklaracji zgodności materiałów przed ich wbudowaniem, zgodnie z ustawą o wyrobach budowlanych, m) akceptacja materiałów przewidzianych w inwestycji, a dostarczonych przez Wykonawcę, n) wykonywanie badań sprawdzających jakość wykonanych robót, o) żądanie usunięcia przez Wykonawcę wad ujawnionych w toku wykonywania robót i wad w wykonanych robotach oraz informowanie Zamawiającego w przypadku nieusunięcia tych wad, p) ustalanie rodzaju i zakresu robót poprawkach koniecznych do wykonania zadania, q) dokonywanie odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu w terminach wskazanych w umowie na wykonanie robót budowlanych, r) udział w czynnościach odbiorów częściowych i odbioru końcowego, a w ramach tych czynności stwierdzanie gotowości do odbioru, przekazanie Zamawiającemu protokołów odbioru oraz dokumentacji powykonawczej, potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz faktu usunięcia ewentualnych wad, s) potwierdzanie wykonanych robót jako podstawy do sporządzenia faktury przez Wykonawcę celem zapłaty wynagrodzenia, t) niezwłoczne sygnalizowanie Zamawiającemu o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność wykonywanych robót budowlanych oraz o wystąpieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej, u) udział w czynnościach przekazania Wykonawcy zadania terenu budowy i udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji przedmiotowej inwestycji, v) uzyskiwanie od projektanta wyjaśnień dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań, w) rozpoznawanie i przedstawianie do akceptacji Zamawiającemu proponowanego przez Wykonawcę zakresu robót dodatkowych lub zamiennych w przypadku konieczności wykonania robót zamiennych lub dodatkowych spisywanie protokołów konieczności, x) poświadczenie terminu zakończenia robót, y) informowanie o zagrożeniu nieterminowej realizacji poszczególnych prac wynikających z harmonogramu jak również terminu końcowego, z) kontrolowanie zabezpieczenia przez Wykonawcę terenu budowy w przypadku odstąpienia od umowy przez którąkolwiek ze stron, aa) udział w rozliczeniu robót budowlanych w przypadku odstąpienia od umowy przez którąkolwiek ze stron procesu inwestycyjnego, bb) kontrolowanie przestrzegania przez Wykonawcę przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisów dotyczących ochrony środowiska, cc) uczestniczenie przy przeprowadzaniu prób, pomiarów i sprawdzeń, wykonywanych w związku z realizowaną inwestycją, dd) koordynowanie robót w poszczególnych branżach, ee) kontrolowanie prawidłowości prowadzenia dziennika budowy przez Wykonawcę robót budowlanych i dokonywanie w nim wpisów dotyczących wszystkich okoliczności mających znaczenie dla prowadzenia właściwego procesu budowlanego, ff) przygotowanie i załatwienie wszelkich spraw formalno - prawnych związanych z prowadzeniem i zakończeniem robót oraz rozwiązywanie wszelkich innych problemów pojawiających się w czasie realizacji inwestycji, gg) obecność na budowie koordynatora nadzoru oraz inspektów zgodnie ze SIWZ i złożoną ofertą, zapewniający nadzór nad inwestycją, hh) nadzór nad prowadzeniem dziennika budowy, przeprowadzaniem prób, badań i pomiarów jakościowych, ii) uczestniczenie w naradach roboczych z Inwestorem i Wykonawcą oraz sporządzanie i przekazywanie zamawiającemu wyczerpujących pisemnych notatek z narad, jj) monitoring, kontrola, raportowanie i sprawozdawczość w zakresie rzeczowym i finansowym postępów w realizacji zadania w tym sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu miesięcznych raportów z realizacji inwestycji, kk) weryfikacja przygotowanej przez Wykonawcę robót budowlanych dokumentacji powykonawczej oraz innej dokumentacji związanej z inwestycją i wskazanie ewentualnych braków.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 71520000-9
Dodatkowe kody CPV: 71541000-2, 71540000-5, 71247000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22/11/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
61442.35
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MPA Adam Łakomiec
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
39600
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: nadzór - branża sanitarna |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa instalacji fotowoltaicznych przy budynkach gminnych oraz budowa sieci wodociągowej wraz z nadzorem inwestorskim.
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Przebudowa drogi powiatowej Nr 2939S w Poniszowicach
- Wykonanie prac projektowych i robót budowlanych w zakresie rozbiórki budynku warsztatów przy ul. Młynarskiej 43/45
- Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonywaniem robót budowlanych (w tym usług remontowych) na rzecz Gminy Kobylnica w branży ogólnobudowlanej i drogowej
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania - Scalanie gruntów obszaru wsi Wysoka oraz części obszaru wsi Łętownia Etap III (zagospodarowanie poscaleniowe)
- Modernizacja kotłowni i instalacji c.o. w budynku oświatowym nr 97 w Wysowej-Zdroju wraz z usługą inspektora nadzoru inwestorskiego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.