eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krościenko nad Dunajcem › Remont instalacji elektrycznych w pawilonie wystawowym w Szczawnicy i Sromowcach Wyżnych - Kątach Pienińskiego Parku Narodowego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-11-21

Ogłoszenie nr 510252507-N-2019 z dnia 21-11-2019 r.

Pieniński Park Narodowy: Remont instalacji elektrycznych w pawilonie wystawowym w Szczawnicy i Sromowcach Wyżnych - Kątach Pienińskiego Parku Narodowego

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 557497-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Pieniński Park Narodowy, Krajowy numer identyfikacyjny 12245667100000, ul. ul. Jagiellońska 107, 34-450 Krościenko nad Dunajcem, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 182 625 601, e-mail biuro@pieninypn.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): pieninypn.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: państwowa osoba prawna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont instalacji elektrycznych w pawilonie wystawowym w Szczawnicy i Sromowcach Wyżnych - Kątach Pienińskiego Parku Narodowego

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są prace polegające na remoncie instalacji elektrycznych dla 2 obiektów Pienińskiego Parku Narodowego: 1. Pawilon wystawowy, zlokalizowany w Sromowcach Wyżnych - Kątach. W zakresie jest wymiana istniejących opraw oświetleniowych, wykonanie oświetlenia awaryjnego oraz budowa stacji UPS zasilającej część instalacji w budynku. W budynku należy prowadzić prace wyłącznie w godzinach 17 - 08, budynek jest w ciągłej eksploatacji w godzinach 09-17 i nie ma możliwości wyłączenia go z użytkowania na czas remontu. Oprawy oświetleniowe muszą być obowiązkowo zestandaryzowane z obiektem pawilonu w Szczawnicy, tzn. oprawy zastosowane w pawilonie w Szczawnicy mają być tożsame z zainstalowanymi w pawilonie w Sromowcach, szczegółowy spis materiałów zawiera przedmiar robót. Opisany punkt SIWZ stanowi ETAP I zamówienia. 2. Pawilon Wystawowy, zlokalizowany w Szczawnicy przy ul. Zyblikiewicza 1. W budynku mieści się wystawa edukacyjna, toalety publiczne i kilka pomieszczeń pomocniczych. Wszystkie istniejące w budynku instalacje elektryczne należy wyłączyć z eksploatacji i w całości zdemontować, a następnie wykonać nową, niezależną instalację elektryczną. Wszelkie bruzdowania należy wypełnić zaprawą tynkarską i pomalować na kolor biały. W pomieszczeniach ekspozycyjnych należy zapewnić dostawę i montaż 5 szt grzejników elektrycznych konwektorowych o mocy jednostkowej 2 kW. Opisany punkt SIWZ stanowi ETAP II zamówienia. Zamówienie zakłada wykonanie i przygotowanie do przepięcia nowej instalacji przy jednoczesnym utrzymywaniu w eksploatacji instalacji dotychczasowej tak aby wszelkie przerwy w dostawie energii ograniczyć do minimum. W trakcie realizacji należy minimalizować bruzdowanie ścienne do minimum. Można wykorzystywać istniejące przepusty instalacyjne i peszle. Szczegółowy zakres prac zawierają przedmiary robót i dokumentacje projektowe, będące załącznikami niniejszej specyfikacji. Po podpisaniu umowy, a przed przystąpieniem do prac budowlanych Wykonawca jest zobowiązany uzyskać pisemną akceptację materiałów. Parametry materiałów powinny być równoważne z tymi wskazanymi w dokumentacji. Pokrycie przegród należy przywrócić do stanu pierwotnego. Zaleca się wizję lokalną na obiekcie przed złożeniem oferty przetargowej. Należy brać pod uwagę całą dokumentację. Jeżeli jakiś element występuje tylko w jednym z dokumentów należy przyjąć go do wyceny. Wycena i rozliczenie wykonania robót ma charakter ryczałtowy. Wykonawca powinien zapoznać się z przedmiotem zamówienia na miejscu i wykonać zadanie zarówno zgodnie z dokumentacją jak i zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i właściwościami użytkowymi obiektu. Po podpisaniu umowy, a przed przystąpieniem do prac budowlanych Wykonawca jest zobowiązany uzyskać pisemną akceptację materiałów, których parametry powinny być równoważne z tymi wskazanymi w przedmiarze robót i dokumentacji.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/07/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 193978.72
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Usługi Remontowo - Budowlane Zbigniew Olszowski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Gołkowice Górne 32
Kod pocztowy: 33-388
Miejscowość: Gołkowice
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 236529.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 236529.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 236529.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.