eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krościenko nad Dunajcem › Renowacja szkółki leśnej Pienińskiego Parku Narodowego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-11-21

Ogłoszenie nr 510252497-N-2019 z dnia 21-11-2019 r.

Pieniński Park Narodowy: Renowacja szkółki leśnej Pienińskiego Parku Narodowego

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 557452-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Pieniński Park Narodowy, Krajowy numer identyfikacyjny 12245667100000, ul. ul. Jagiellońska 107, 34-450 Krościenko nad Dunajcem, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 182 625 601, e-mail biuro@pieninypn.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): pieninypn.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: państwowa osoba prawna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Renowacja szkółki leśnej Pienińskiego Parku Narodowego

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule "zaprojektuj i wybuduj" dokumentacji projektowej oraz renowacja szkółki leśnej Pienińskiego Parku Narodowego. Przedmiot zamówienia składa się z dwóch etapów: Etap I - wykonanie dokumentacji projektowej: projektu budowlanego, wykonawczego, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiaru robót wraz z kosztorysem w oparciu o Program funkcjonalno - użytkowy wraz z pozyskaniem zgody właściwego organu na wykonanie robót budowlanych oraz innych niezbędnych decyzji administracyjnych, uzgodnień i opinii niezbędnych do zrealizowania zadania inwestycyjnego, w tym pozwolenia na budowę; Etap II - wykonanie robót budowlanych w oparciu o: opracowaną dokumentację projektową, uzyskane pozwolenie na budowę oraz odpowiednie przepisy prawne i normy. W ramach II etapu Wykonawca dodatkowo zobowiązany będzie do: - pełnienia nadzoru autorskiego i wykonywania czynności określonych w art. 20 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 1202) - przygotowania materiałów do wniosku o pozwolenie na użytkowanie lub do zgłoszenia zakończenia robót - w terminie realizacji umowy, Zamawiający zastrzega, iż przystąpienie do realizacji Etapu II możliwe będzie po akceptacji i przyjęciu przez Zamawiającego dokumentacji projektowej, przygotowanej w wyniku realizacji Etapu I przedmiotu zamówienia, która będzie zgodna z załączonym Programem Funkcjonalno-Użytkowym. Opis przedmiotu zamówienia: Dla remontu budynku przechowalni sadzonek zakłada się wymianę konstrukcji nośnej ścian w postaci słupów, wymianę konstrukcji nośnej stropu nad parterem w postaci belek stropowych, wymianę konstrukcji nośnej dachu w podstacji krokwi, płatwi i jętek, wymianę pokrycia dachowego z blachy dachówkowej na blachę stalową ocynkowaną płaską na rąbek, wymiany rynien dachowych oraz obróbek blacharskich połaci dachowej, wymiany izolacji cieplnej ścian i stropu z wełny mineralnej gr. 15,0cm, wymiany poszycia ścian wewnętrznych z boazerii drewnianej lakierowanej, remontu trzonu kominowego z okładzina kamienną nad połacią dachową, wymiany wykończenia posadzek z płytek ceramicznych, wymiany stolarki okiennej na okna drewniane zespolone, wymiany drzwi wewnętrznych na drzwi drewniane płytowe, montażu schodów wewnętrznych do przestrzeni strychowej, wymiany przewodów instalacji elektrycznej, tablic rozdzielczych, gniazd wtyczkowych, wyłączników, opraw oświetleniowych. Przeprowadzony remont instalacji elektrycznej ma na celu zapewnienie wymaganych parametrów użytkowych instalacji jak i bezpieczeństwa użytkowania poprzez uzyskanie pozytywnych pomiarów skuteczności samoczynnego wyłączenia zasilania, pozytywnych badań wyłączników różnicowoprądowych, pozytywnych pomiarów rezystencji izolacji instalacji TNS. Głównym celem przedmiotowego remontu budynku szkółki leśnej jest likwidacja w budynku wad konstrukcyjnych powodujących powstawanie nadmiernych ugięć elementów nośnych dachu takich jak krokwie, nadmiernych ugięć elementów nośnych stropu nad parterem takich jak belki stropowe, likwidacja deformacji poszycia ścian oraz likwidacja pękniętych płytek ceramicznych na posadzkach na skutek ugięć wywoływanych słupy nośne ścian i stropów. Dodatkowym celem funkcjonalno-użytkowym jest zaprojektowanie remontu budynku szkółki w sposób zapewniający przyszłościową adaptację powierzchni strychowych do celów użytkowych pod kątem przeprowadzenia analizy wytrzymałościowej z uwzględnieniem obciążeń użytkowych stropu, dodatkowymi warstwami izolacji cieplnej, wyposażenia stałego i ruchomego pomieszczeń użytkowych. W zakresie wymiany pokrycia dachowego z blachy dachówkowej na blachę płaską na rąbek podwójny Zamawiający wymaga min 30 letniej gwarancji na zastosowana blachę. - dla remontu ogrodzenia szkółki leśnej zakłada się wymianę siatki stalowej ogrodzeniowej o wysokości 1,50m, wymiany dodatkowego zabezpieczenia ogrodzenia z drutu kolczastego, wykonaniu usunięcia starych powłok malarskich słupków ogrodzeniowych, zastrzałów i wsporników, wymiany bramy wjazdowej na teren szkółki. Ogrodzenie szkółki leśnej należy wykonać z siatki stalowej o wysokości 1,50m powlekanej PVC odpornym na warunki atmosferyczne i promieniowanie UV w kolorze brunatnym - palisander o oczku 60x60mm gr. drutu ocynkowanego 2,5mm i grubości drutu powlekanego 3,6mm. Zamawiający wymaga 15 letniej gwarancji na zastosowaną siatkę ogrodzeniową. - dla remontu drogi wewnętrznej w szkółce leśnej zakłada się wyrównanie istniejącej podbudowy i nawierzchni drogi tłuczniem kamiennym piaskowcowym lub wapiennym, ograniczeniu nawierzchni drogi krawężnikami kamiennymi piaskowcowymi lub wapiennymi ograniczającymi nawierzchnię żwirową drogi, - dla remontu budynku gospodarczego w szkółce leśnej zakłada się wymianę pokrycia dachowego z papy na pokrycie z blachy stalowej dachówkowej powlekanej wraz z obróbkami blacharskimi i orynnowaniem, Należy szczególnie podkreślić, iż prace wykonywane będą w obszarze chronionym, cennym przyrodniczo. Należy przewidzieć zabezpieczenie terenu pozwalające na zebranie i usunięcie efektów remontu. Transport materiałów i osób przez teren PPN należy prowadzić w sposób nie powodujący zniszczeń przyrody oraz dróg komunikacyjnych. W przypadku ewentualnych zniszczeń niemożliwych do uniknięcia po zakończeniu zadania teren w obrębie prac oraz drogę doprowadzającą do tego miejsca należy przywrócić do stanu pierwotnego. Zakres prac zawiera program funkcjonalno - użytkowy autorstwa mgr inż. Marka Nowaka - załącznik nr 4 do siwz i przedmiar robót - załącznik nr 3 do siwz. Prace należy wykonywać zgodnie z dokumentacją projektową przygotowaną na podstawie programu funkcjonalno - użytkowego, przedmiarem robót, zaleceniami Inwestora i inspektora nadzoru inwestorskiego oraz obowiązujących standardów PPN. Należy brać pod uwagę całą dokumentację. Jeżeli jakiś element występuje tylko w jednym z dokumentów należy przyjąć go do wyceny. Wycena i rozliczenie wykonania robót ma charakter ryczałtowy. Wykonawca powinien zapoznać się z przedmiotem zamówienia na miejscu i wykonać zadanie zarówno zgodnie z dokumentacją jak i zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i właściwościami użytkowymi obiektu. Po podpisaniu umowy, a przed przystąpieniem do prac budowlanych Wykonawca jest zobowiązany uzyskać pisemną akceptację materiałów, których parametry powinny być równoważne z tymi wskazanymi w przedmiarze robót i dokumentacji.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/06/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 437003.38
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Malarsko Tapeciarski Teofil Chmielak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Harklowa 5d
Kod pocztowy: 34-434
Miejscowość: Dębno
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 520290.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 520290.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 520290.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.