Ogłoszenie z dnia 2019-11-21
Ogłoszenie nr 510252486-N-2019 z dnia 21-11-2019 r.
Pieniński Park Narodowy: Renowacja galerii widokowej na szczycie Trzech Koron
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 643979-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Pieniński Park Narodowy, Krajowy numer identyfikacyjny 12245667100000,
ul. ul. Jagiellońska
107,
34-450
Krościenko nad Dunajcem, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
182 625 601, e-mail
biuro@pieninypn.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): pieninypn.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: państwowa osoba prawna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Renowacja galerii widokowej na szczycie Trzech Koron
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest renowacja galerii widokowej na szczycie Trzech Koron w Pieninach. Wykonawca ma wykonać oczyszczenie, naprawę odtłuszczenie i malowanie stalowych elementów konstrukcji galerii widokowej. Praca polegać będzie na demontażu poszczególnych elementów, przygotowaniu do malowania, malowania i ponownego montażu. Powierzchnia łączna elementów konstrukcyjnych podlegających renowacji to łącznie około 713 m2 przy czym są to elementy typu: rury, kratownice, kątowniki, ceowniki, teowniki, dwuteowniki, płaskowniki oraz elementy łączące. Do malowania należy użyć wysoko elastycznych, grubopowłokowych, przyjaznych dla środowiska o niskiej zawartości substancji lotnych związków organicznych, niepalnych farb nawierzchniowych (>200%,), wodoszczelnych, do konstrukcji stalowych niemożliwych do piaskowania w stanie wysokiej korozji, jednoskładnikowych, wodorozcieńczalnych, o wysokiej odporności na zewnętrzne warunki atmosferyczne tj. promieniowanie UV, niskie temperatury, wysoką wietrzność, wymagany stopień ochrony C5i, C5m, wymagany okres gwarancji rękojmi na powłokę 10 lat, farb możliwych do zastosowania do podłoży nieocynkowanych oraz ocynkowanych, w zależności od konkretnego elementu. Po zakończeniu zadania teren w obrębie prac oraz szlak doprowadzający do tego miejsca należy przywrócić do stanu pierwotnego. Należy szczególnie podkreślić, że dostęp do obiektu podlegającego renowacji jest utrudniony. Prace muszą być wykonywane przed okresem pobierania opłat (okres pobierania opłat trwa od 20.IV do 31.X). Część trasy dostępu do obiektu możliwa jest do pokonania tylko pieszo. Wykonawca przed rozpoczęciem robót przedłoży do uzgodnienia projekt transportu narzędzi, materiałów oraz ludzi do miejsca wykonywania prac. Zakres prac zawiera dokumentacja STWIORB autorstwa mgr inż. Marka Nowaka - załącznik nr 4 do siwz i przedmiar robót - załącznik nr 3 do siwz. Wykonawca przed rozpoczęciem robót przedłoży do uzgodnienia projekt zabezpieczenia ruchu turystycznego w okolicach galerii widokowej. Uniemożliwienie dostępu do galerii widokowej dla osób niepowołanych leży po stronie Wykonawcy. Należy podkreślić, że bezpieczeństwo istniejącego ruchu turystycznego jest sprawą nadrzędną. Prace należy wykonywać zgodnie ze STWIORB, przedmiarem robót, zaleceniami Inwestora i inspektora nadzoru inwestorskiego oraz obowiązujących standardów PPN. Należy brać pod uwagę całą dokumentację. Jeżeli jakiś element występuje tylko w jednym z dokumentów należy przyjąć go do wyceny. Wycena i rozliczenie wykonania robót ma charakter ryczałtowy. Wykonawca powinien zapoznać się z przedmiotem zamówienia na miejscu i wykonać zadanie zarówno zgodnie z dokumentacją jak i zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i właściwościami użytkowymi obiektu. Po podpisaniu umowy, a przed przystąpieniem do prac budowlanych Wykonawca jest zobowiązany uzyskać pisemną akceptację materiałów, których parametry powinny być równoważne z tymi wskazanymi w przedmiarze robót i dokumentacji STWIORB.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45.44.23.00 - Roboty w zakresie ochrony powierzchni
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/01/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
354281.76
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Malarsko Tapeciarski Teofil Chmielak
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
420045.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa budynku Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Radzyniu Podlaskim ze zmianą sposobu użytkowania"
- Realizacja zadania pn. Remont budynku dawnego klasztoru Sióstr Elżbietanek -obecnie budynku Szpitala Puckiego wpisanego do gminnej ewidencji zabytków
- Wykonanie zabezpieczeń pożarowych przejść instalacji między strefami w budynku Domu Studenta nr 3 ul. Kickiego 12 w Warszawie
- Adaptacja budynku przy ul. Kolejowej 1 w Nowym Dworze Gdańskim na siedzibę Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Nowym Dworze Gdańskim, archiwum i pracowni wytrawiania
- "Rewitalizacja zabytkowych budynków użyteczności publicznej w Świdnicy"
- Zabezpieczenie przeciwwilgociowe kościoła parafialnego pw. św. Józefa w Stróży
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.