eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › "Awaryjny remont umocnień koryta potoku Bystrzyca w km 3+840 - 3+915, 4+100 - 4+190 i 4+750 - 5 + 150 w miejscowości Stara i Nowa Bystrzyca".

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-11-21

Ogłoszenie nr 510252114-N-2019 z dnia 21-11-2019 r.

Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie - Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu: "Awaryjny remont umocnień koryta potoku Bystrzyca w km 3+840 - 3+915, 4+100 - 4+190 i 4+750 - 5 + 150 w miejscowości Stara i Nowa Bystrzyca".

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 595889-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie - Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu, Krajowy numer identyfikacyjny 36830257500000, ul. Grzybowska 80/82, 00-844 Warszawa, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 713 378 800, e-mail zamowienia@rzgw.wroc.pl, faks 713 285 048.
Adres strony internetowej (url): www.wodypolskie.bip.gov.pl/www.wroclaw.wody.gov.pl/
Adres profilu nabywcy: www.wodypolskie.bip.gov.pl/www.wroclaw.wody.gov.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Państwowa osoba prawna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Awaryjny remont umocnień koryta potoku Bystrzyca w km 3+840 - 3+915, 4+100 - 4+190 i 4+750 - 5 + 150 w miejscowości Stara i Nowa Bystrzyca".

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

WR.ROZ.281.298.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań), a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana pn.: "Awaryjny remont umocnień koryta potoku Bystrzyca w km 3+840 - 3+915, 4+100 - 4+190 i 4+750 - 5 + 150 w miejscowości Stara i Nowa Bystrzyca". o wycinkę porostów, zakrzewień samosiejek i drzew z usunięciem karczy z koryta potoku, które utrudniają swobodny przepływ wód, o usunięcie odłożonego rumowiska w dnie i na skarpach potoku, o wykonanie prac remontowych istniejących umocnień brzegowych oraz dennych koryta potoku, o likwidacja wybojów dennych w obrębie umocnień brzegowych, o zapewnienie stałości i trwałości przekroju regulacyjnego, o zahamowanie degradacji istniejącej zabudowy regulacyjnej oraz erozji brzegów. Prace realizowane będą w km 3+840 - 3+916, 4+100 - 4+190 i 4+750 - 5+150 koryta potoku Bystrzyca Kłodzka w m. Stara Bystrzyca i Nowa Bystrzyca na następujących odcinkach: 1. odcinek długości 75 mb powyżej budynku nr 46 położonego na lewym brzegu potoku w dz. nr 181 obr. Stara Bystrzyca, 2. odcinek długości 90 m poniżej przeprawy mostowej w dz. nr 532 obr. Stara Bystrzyca 3. odcinek o długości od 120 mb w górę potoku od przeprawy mostowej stanowiącej dojazd do bud. nr 10 położonego na lewym brzegu potoku, oraz do 280 mb od tej przeprawy w dół potoku, który znajduje się na dz. nr 62 obręb Nowa Bystrzyca gmina Bystrzyca Kłodzka. Dz. nr 62 jest własnością Skarbu Państwa w trwałym zarządzie P.G.W. Wody Polskie, Zarząd Zlewni w Nysie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: zał. nr 03 do SIWZ -Dokumentacja Wykonawcza; zał. nr 04 do SIWZ - Tabela Przedmiaru Robót; zał. nr 05 do SIWZ - Specyfikacja Techniczna. Przedmiot zamówienia objęty jest gwarancją: min 12 miesięcy. Zamawiający, na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.), wymaga, a Wykonawca zobowiązuje się przy realizacji niniejszej umowy do zatrudnienia we własnym przedsiębiorstwie lub przedsiębiorstwie Podwykonawcy na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974r. Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040, 1043, 1495). - uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. - rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: o wycinkę porostów, zakrzewień samosiejek i drzew z usunięciem karczy z koryta potoku, które utrudniają swobodny przepływ wód, o usunięcie odłożonego rumowiska w dnie i na skarpach potoku, o wykonanie prac remontowych istniejących umocnień brzegowych oraz dennych koryta potoku, o likwidacja wybojów dennych w obrębie umocnień brzegowych, o zapewnienie stałości i trwałości przekroju regulacyjnego, o zahamowanie degradacji istniejącej zabudowy regulacyjnej oraz erozji brzegów.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45246400-7


Dodatkowe kody CPV: 45111000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 242346.31
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wodno Melioracyjne w Ząbkowicach Śląskich Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Melioracyjna 3
Kod pocztowy: 57-200
Miejscowość: Ząbkowice Śląskie
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 298085.96
Oferta z najniższą ceną/kosztem 292715.09
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 298085.96
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.