eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgierz › Zimowe utrzymanie pasów drogowych dróg powiatowych na terenie miasta Zgierza

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-11-21

Ogłoszenie nr 510252028-N-2019 z dnia 21-11-2019 r.

Powiat Zgierski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Zgierskiego: Zimowe utrzymanie pasów drogowych dróg powiatowych na terenie miasta Zgierza

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 611614-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Zgierski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Zgierskiego, Krajowy numer identyfikacyjny 47206842300000, ul. Sadowa 6A, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. +48422888100, e-mail przetargi_wojcik@powiat.zgierz.pl, faks +48427190816.
Adres strony internetowej (url): www.powiat.zgierz.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zimowe utrzymanie pasów drogowych dróg powiatowych na terenie miasta Zgierza

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.272.20.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest usługa zimowego utrzymania pasów drogowych dróg powiatowych na terenie miasta Zgierza, polegająca na odśnieżaniu i usuwaniu śliskości zimowej z jezdni i chodników. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi również sprzątanie dróg powiatowych z piasku po okresie zimowym. 2. Usługa sprzątania dróg powiatowych z piasku po okresie zimowym obejmuje wykonanie prac związanych z jednorazowym pozimowym sprzątnięciem pasów jezdnych ograniczonych krawężnikami oraz ciągów chodnikowych na terenie miasta Zgierza. Realizacja zamówienia polega na: oczyszczenie wszystkich nawierzchni drogowych ograniczonych krawężnikami, nawierzchni zatok, parkingów, oczyszczenie wszystkich powierzchni ciągów chodnikowych, zebranie piasku z korytek ściekowych i innych urządzeń odwodnieniowych, zebranie zanieczyszczeń z pasów drogowych, wywiezienie nieczystości na wysypisko. 3. Szczegółowe wytyczne dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia zawarte zostały w: 1) Planie zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie 2019/2020 na terenie Powiatu Zgierskiego - stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ; 2) STWiOU sprzątanie dróg i ulic oraz chodników Powiatu Zgierskiego po okresie zimowym - stanowiący załącznik Nr 8 do SIWZ; 3) STWiOU odśnieżanie drogi stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ; 4) Wykaz dróg znajdujący się w planie zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie 2019/2020 na terenie Powiatu Zgierskiego stanowiących załączniki nr 10 do SIWZ. 4. W ramach dojazdu interwencyjnego, Zamawiający zastrzega sobie możliwość przesuwania sprzętu na inne odcinki dróg powiatowych na terenie Powiatu Zgierskiego. 5. Zakres usług i szczegółową lokalizację pracy określi każdorazowo: 1) w godzinach pracy Starostwa Powiatowego w Zgierzu, dyżurujący koordynator z Wydziału Drogownictwa; 2) po godzinach pracy Starostwa Powiatowego w Zgierzu, koordynator wyznaczony przez Zarząd Powiatu Zgierskiego. 6. Osoba koordynującego akcją zimową z ramienia Zarządcy dróg powiatowych, będzie przekazywana Wykonawcy każdorazowo po ustaleniu dyżury na dany dzień. 7. Wykonawca zobowiązuje się do przystąpienia bezzwłocznie, do zwalczania śliskości, po zawiadomieniu przez Zamawiającego, nie później niż w czasie reakcji zadeklarowanym w złożonej ofercie. 8. Wezwanie może nastąpić każdorazowo na telefon w zależności od zaistniałej sytuacji na drogach i potrzeb koordynującego akcją zimową. 9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość pobrania próbek mieszanki, celem zbadania zawartości soli w mieszance. W przypadku stwierdzenia mniejszej ilości o więcej niż 5% od wymaganej każdorazowo zostanie nałożona kara w wysokości 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych). 10. Praca wykonywana bez dyspozycji dyżurnego nie będzie opłacana przez Zamawiającego. 11. Zamawiający nie ponosi kosztów związanych z dojazdem z bazy na obszar objęty zimowym utrzymaniem. 12. W ramach ceny umownej Wykonawca zapewnia załadunek sprzętu mieszanką. 13. Świadczenie usług obejmuje wszystkie dni kalendarzowe i wszystkie godziny w ciągu całej doby. Praca ta nie jest pracą stałą, nośniki i sprzęt wzywane są do pracy w zależności od potrzeb. 14. Wykonawca przyjmuje na siebie pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie usług, zapewnienie warunków bezpieczeństwa, prowadzenie utrzymania zgodnie ze standardami, jakość materiałów oraz za stosowne metody organizacyjno - techniczne. 15. Wykonawca powinien zapewnić kompetentne kierownictwo, personel, materiały, sprzęt i inne urządzenia oraz wszelkie przedmioty do wykonania usług w takim zakresie, jak to określono w przedmiocie zamówienia. 16. Wykonawca zobowiązany jest skierować do realizacji usługi sprzęt, o którym mowa w zamówieniu i na swój koszt wyposażyć go w żółte światła pulsujące, zgodnie z wymogiem określonym w art. 54 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (tj. 2018 r., poz. 1990). 17. Awaria sprzętu nie będzie zwalniać Wykonawcy z obowiązku realizacji usługi, w takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany będzie do podstawienia sprzętu zastępczego. 18. Wykonawca zapewnia: sprzęt - zgodnie z wykazem sprzętu. Zimowe utrzymanie chodników, dotyczy wszystkich zadań należy wykonywać odśnieżarkami mechanicznymi sterowanymi ręcznie, lub mikrociągnikiem z pługiem śnieżnym i posypywarką o dopuszczalnej masie całkowitej do 3 ton. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić telefon komórkowy do kontaktów z koordynującym akcją zimową. 19. Zamawiający informuje, że pierwsza płatność za wykonane usługi nastąpi w styczniu 2020 roku. 20. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzania i przedkładania Zamawiającemu dziennych i miesięcznych zestawień wykonanych prac sprzętu i zużytego materiału w formie elektronicznej. 21. Zamawiający informuje, że nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 22. Zgodnie z art. 24aa Ustawy Zamawiający informuje, że w pierwszej kolejności dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90620000-9


Dodatkowe kody CPV: 90630000-2, 90610000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/11/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 324074.07
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Kłys Roboty Drogowe Sp. zo. o.
Email wykonawcy: biuro@klys.com.pl
Adres pocztowy: ul. Smardzewska 5, Łagiewniki Nowe
Kod pocztowy: 95-002
Miejscowość: Smardzew
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 350000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 161662.74
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 161662.74
Waluta: PL

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.