eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słubice › WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH DOTYCZĄCYCH BUDOWY HALI SPORTOWEJ PRZY ZESPOLE SZKÓŁ LICEALNYCH W SŁUBICACH - "DOSTAWA I MONTAŻ STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ ZEWNĘTRZNEJ ORAZ WYKONANIE SCHODÓW ZEWNĘTRZNYCH WRAZ Z PODJAZDEM DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-11-20

Ogłoszenie nr 510251153-N-2019 z dnia 20-11-2019 r.

Powiat Słubicki-Starostwo Powiatowe: WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH DOTYCZĄCYCH BUDOWY HALI SPORTOWEJ PRZY ZESPOLE SZKÓŁ LICEALNYCH W SŁUBICACH - "DOSTAWA I MONTAŻ STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ ZEWNĘTRZNEJ ORAZ WYKONANIE SCHODÓW ZEWNĘTRZNYCH WRAZ Z PODJAZDEM DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 609785-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Słubicki-Starostwo Powiatowe, Krajowy numer identyfikacyjny 21046695400000, ul. ul. Piłsudskiego 20, 69-100 Słubice, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 0-95 7592019, 7592010, e-mail b.chowaniec@powiatslubicki.pl, faks 0-95 7592011.
Adres strony internetowej (url): www.powiatslubicki.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH DOTYCZĄCYCH BUDOWY HALI SPORTOWEJ PRZY ZESPOLE SZKÓŁ LICEALNYCH W SŁUBICACH - "DOSTAWA I MONTAŻ STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ ZEWNĘTRZNEJ ORAZ WYKONANIE SCHODÓW ZEWNĘTRZNYCH WRAZ Z PODJAZDEM DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

OR.272.1.8.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dotyczących budowy hali sportowej przy Zespole Szkół Licealnych w Słubicach - "Dostawa i montaż stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej oraz wykonanie schodów zewnętrznych wraz z podjazdem dla osób niepełnosprawnych". Przedmiotowy zakres prac dotyczy budowy hali widowiskowo - sportowej 18 x 40. Przedmiot zamówienia będzie spełniał funkcje sportowe, kulturalne lub oświatowe w zależności od odbywających się w niej spotkań. Sala widowiskowa będzie pełniła rolę jako sala gimnastyczna, scena teatralna, sala wykładowa, bądź sala zabaw. 2. Zakres robót do wykonania obejmuje: 1) dostawę i montaż stolarki okiennej zewnętrznej i krat, 2) dostawę i montaż stolarki drzwiowej zewnętrznej, 3) wykonanie schodów zewnętrznych, 4) wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych z balustradą (ze stali nierdzewnej). Zamawiający informuje, że w ramach realizacji zadania pn.: WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH DOT. BUDOWY HALI SPORTOWEJ PRZY ZESPOLE SZKÓŁ LICEALNYCH W SŁUBICACH - ETAP 1 "STAN SUROWY OTWARTY" przygotowane zostały otwory okienne i drzwiowe (z nadprożami) do montażu stolarki budowlanej zewnętrznej. Szczegółowy opis robót budowlanych objętych niniejszą procedurą przetargową został zawarty w przedmiarach robót, opracowanych na bazie projektu architektoniczno-budowlanego autorstwa biura projektowego mp project sp. z o. o. z siedzibą w Krakowie przy ul. Balickiej 134 oraz Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - branże budowlana (architektura i konstrukcja), sanitarna i elektryczna. Ponadto Zamawiający udostępnia projekt adaptacji ww. projektu autorstwa ART. PROJEKT LUIZA GOLUBSKA z siedzibą w Słubicach przy ul. Kościuszki 1 zawierający m. in. zagospodarowanie terenu oraz opinię geologiczną. Prace muszą być zrealizowane zgodnie z projektem budowlanym oraz ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, a także innymi decyzjami i warunkami wydanymi na potrzeby realizacji przedmiotowego zamówienia. Projekt budowlany, przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowią odpowiednio załączniki Nr 6, 7 i 8 do SIWZ (zwana także dalej dokumentacją projektową).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 44220000-8, 45262300-4, 45262310-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/11/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 249896.38
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: LK Inwest Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wojszycka 46
Kod pocztowy: 53-006
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 366540.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 366540.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 366540.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.