eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jerzmanowice › Opracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla sołectw obejmującychGotkowice, Jerzmanowice, Łazy, Racławice, Sąspów, Szklary oraz opracowanie zmian miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla obszarów w obrębie sołectw Czubrowice, Przeginia w gminie Jerzmanowice-Przeginia

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-11-20

Ogłoszenie nr 510250168-N-2019 z dnia 20-11-2019 r.

Gmina Jerzmanowice-Przeginia: Opracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla sołectw obejmujących: Gotkowice, Jerzmanowice, Łazy, Racławice, Sąspów, Szklary oraz opracowanie zmian miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla obszarów w obrębie sołectw Czubrowice, Przeginia w gminie Jerzmanowice-Przeginia

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 603483-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Jerzmanowice-Przeginia, Krajowy numer identyfikacyjny 35155580300000, ul. Rajska 22, 32-048 Jerzmanowice, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 123 895 247, e-mail sekretariat@jerzmanowice-przeginia.pl, faks 123 895 521.
Adres strony internetowej (url): www.jerzmanowice-przeginia.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Opracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla sołectw obejmujących: Gotkowice, Jerzmanowice, Łazy, Racławice, Sąspów, Szklary oraz opracowanie zmian miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla obszarów w obrębie sołectw Czubrowice, Przeginia w gminie Jerzmanowice-Przeginia

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IR.271.1.17.2019.AK

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.3 Przedmiot zamówienia Opracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla sołectw obejmujących: Gotkowice, Jerzmanowice, Łazy, Racławice, Sąspów, Szklary oraz opracowanie zmian miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego w obrębie sołectw Czubrowice, Przeginia w gminie Jerzmanowice-Przeginia na podstawie: 1. Uchwały Nr VII/48/2019 Rady Gminy Jerzmanowice-Przeginia z dnia 15 kwietnia 2019 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Jerzmanowice-Przeginia dla obszaru sołectwa Gotkowice. 2. Uchwały Nr VII/49/2019 Rady Gminy Jerzmanowice-Przeginia z dnia 15 kwietnia 2019 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Jerzmanowice-Przeginia dla obszaru sołectwa Jerzmanowice. 3. Uchwały Nr VII/50/2019 Rady Gminy Jerzmanowice-Przeginia z dnia 15 kwietnia 2019 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Jerzmanowice-Przeginia dla obszaru sołectwa Łazy. 4. Uchwały Nr VII/52/2019 Rady Gminy Jerzmanowice-Przeginia z dnia 15 kwietnia 2019 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Jerzmanowice-Przeginia dla obszaru sołectwa Racławice. 5. Uchwały Nr VII/53/2019 Rady Gminy Jerzmanowice-Przeginia z dnia 15 kwietnia 2019 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Jerzmanowice- Przeginia dla obszaru sołectwa Sąspów. 6. Uchwały Nr VII/54/2019 Rady Gminy Jerzmanowice-Przeginia z dnia 15 kwietnia 2019 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Jerzmanowice-Przeginia dla obszaru sołectwa Szklary. 7. Uchwały Nr VII/47/2019 Rady Gminy Jerzmanowice-Przeginia z dnia 15 kwietnia 2019 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Jerzmanowice-Przeginia dla obszaru sołectwa Czubrowice 8. Uchwały Nr VII/51/2019 Rady Gminy Jerzmanowice-Przeginia z dnia 15 kwietnia 2019 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Jerzmanowice-Przeginia dla obszaru sołectwa Przeginia. 3.4 Szczegółowy opis zamówienia 1. Przeprowadzenie inwentaryzacji urbanistycznej - prace terenowe (wizja terenowa zainwestowania i uzbrojenia terenu oraz środowiska przyrodniczego mających wpływ na rozwiązania planistyczne); 2. Kalibracja rastrowych map stanowiących podkłady do sporządzania planów do plików z georeferencją - dla obszaru gminy Jerzmanowice nie ma map w wersji wektorowej; 3. Opracowanie ekofizjografii zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 września 2002 r. w sprawie opracowań ekofizjograficznych (Dz. U. z 2002 r. Nr 155 poz. 1298); 4. Opracowanie projektów planów zgodnie z art. 15 i art. 16 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r., poz. 1945 z późn. zm.), rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2003 r. Nr 164 poz. 587); 5. Sporządzenie uzasadnień do uchwał w sprawie planów; 6. Opracowanie prognozy oddziaływania na środowisko, zgodnie z Ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 2081 z późn. zm.); 7. Opracowanie prognoz skutków finansowych do planów; 8. Opracowanie wniosków o wyrażenie zgody na przeznaczenie gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne zgodnie z ustawą z dnia 3 lutego 1995 r. o ochronie gruntów rolnych i leśnych (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 1161); 9. Sporządzenie zestawień odpowiedzi instytucji zawiadamianych o przystąpieniu do sporządzania planów; 10. Sporządzenie zestawień oraz propozycji rozpatrzenia (wraz z uzasadnieniem) wniosków i uwag do planów; 11. Opracowanie i redagowanie dokumentów i pism niezbędnych dla prowadzenia postępowania formalno-prawnego w zakresie sporządzania planów (w szczególności: zawiadamiających, uzgadniających, obwieszczających, ogłoszeń), rozdzielników do pism i dokumentów, załączników do pism i dokumentów, koncepcji i roboczych rysunków planów; 12. Opracowanie i redagowanie dokumentów i pism niezbędnych dla prowadzenia postępowania formalno-prawnego w zakresie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko; 13. Udział w czynnościach związanych ze sporządzeniem planów, obejmujących w szczególności: 1) wprowadzanie korekt do projektów planów oraz prognozy oddziaływania na środowisko wynikających z procedury sporządzenia planu, jak również wynikających z wytycznych, uwag i wniosków własnych Zamawiającego; 2) uczestnictwo Głównego Projektanta Planu w: a) posiedzeniach Gminnej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej, b) dyskusjach publicznych dotyczących sporządzania planów, c) wyłożeniu projektu planu do publicznego wglądu (wymagana obecność przedstawicieli zespołu projektowego na wyłożeniu przez co najmniej 3 dni na każde 5 dni roboczych wyłożenia); d) posiedzeniach Komisji Rady Gminy dotyczących sporządzania planów; e) sesjach Rady Gminy dotyczących sporządzania planów, f) spotkaniach roboczych zwoływanych na życzenie Zamawiającego; 14. Przygotowanie elektronicznej wersji dokumentów do ogłoszenia Uchwał Rady Gminy w sprawie uchwalenia planów w Dzienniku Urzędowym Województwa Małopolskiego, zgodnie z § 3 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 27 grudnia 2011 r. w sprawie wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych zawierających akty normatywne i inne akty prawne, dzienników urzędowych wydawanych w postaci elektronicznej oraz środków komunikacji elektronicznej i informatycznych nośników danych (Dz. U. z 2011 r. Nr 289 poz. 1699) - Uchwała z załącznikami sporządzona w Edytorze Aktów Prawnych; 15. Przygotowanie kompletnej dokumentacji formalno-prawnej do przekazania Wojewodzie; 16. Przygotowanie elektronicznej wersji dokumentów do zamieszczenia w gminnym portalu mapowym (w formacie wektorowym .shp oraz w formacie rastrowym z georeferencją): 1) projektów do wyłożenia do publicznego wglądu, 2) uchwalonych ostatecznych wersji planów. 17. Wymagana liczba egzemplarzy: 1) Opracowanie ekofizjograficzne dla potrzeb sporządzenia planu - 2 egz. w formie papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej (tekst w formacie DOCX i PDF, załączniki graficzne w formacie JPG, PDF oraz w formacie umożliwiającym wymianę danych w standardach GIS z georeferencją, sporządzone jako zapis w formie umożliwiającej odczytanie i wydrukowanie każdego ze zbioru elementów określonej grupy tematycznej z zachowaniem założonej kolejności ich wyświetlania); 2) Zestawienia wniosków i uwag składanych do planów, zestawienia odpowiedzi instytucji na zawiadomienie o przystąpieniu do sporządzania planu, wykazy opinii, wykazy uzgodnień: 1 egz. w formie papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej (format DOCX); 3) Dokumenty i pisma niezbędne dla prowadzenia postępowania formalno-prawnego w zakresie sporządzania planów strategicznej oceny oddziaływania na środowisko - 1 egz. w wersji elektronicznej (format DOCX); 4) Projekt planu (tekst + załączniki) oraz prognoza oddziaływania na środowisko - na etapach przejściowych: 2 egz. w wersji papierowej oraz 2 egz. w wersji elektronicznej (format PDF); 5) Projekt planu (tekst + załączniki) oraz prognoza oddziaływania na środowisko - na etapie uzgadniani i opiniowania: wersja papierowa oraz wersja elektroniczna w liczbie egzemplarzy niezbędnej dla przeprowadzenia uzgodnień i opiniowania; 6) Prognoza skutków finansowych uchwalenia zmiany planu - 2 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej; 7) Prognoza oddziaływania na środowisko do planów - 2 egz. w formie papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej (tekst w formacie DOCX i PDF, załączniki graficzne w formacie JPG, PDF oraz w formacie umożliwiającym wymianę danych w standardach GIS z georeferencją, sporządzone jako zapis w formie umożliwiającej odczytanie i wydrukowanie każdego ze zbioru elementów określonej grupy tematycznej z zachowaniem założonej kolejności ich wyświetlania); 8) Elektroniczna wersja dokumentów do ogłoszenia Uchwał Rady Gminy w sprawie uchwalenia planów w Dzienniku Urzędowym Województwa Małopolskiego - 1 egz. w wersji elektronicznej (format XML); 9) Kompletne egzemplarze uchwalonych planów (teksty uchwał + załączniki) w wersji papierowej: a) z załącznikami graficznymi złożonymi do formatu A4 - 5 egz.; b) z załącznikami graficznymi w arkuszach bez składania - 2 egz.; 10) Egzemplarze uchwalonych planów (teksty uchwał + załączniki) - w wersji elektronicznej - 2 egz.: a) teksty i rysunki planu w formacie PDF; b) teksty uchwał w formacie DOCX; c) rysunki planów w formacie JPG; d) rysunki planów w formacie umożliwiającym wymianę danych w standardach GIS z georeferencją, sporządzone jako zapis w formie umożliwiającej odczytanie i wydrukowanie każdego ze zbioru elementów określonej grupy tematycznej (niezależne pliki) z zachowaniem założonej kolejności ich wyświetlania; e) rysunki planów w formacie rastrowym z georeferencją; f) rysunki planów w formacie umożliwiającym odczyt w oprogramowaniu EwMapa; 11) Pełna dokumentacja formalno-prawna - 1 komplet.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/11/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 170731.71
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Instytut Rozwoju Miast i Regionów
Email wykonawcy: sekretariat@irm.krakow.pl
Adres pocztowy: ul. Targowa 45
Kod pocztowy: 03-728
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 199260.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 199260.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 299000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.