To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-11-19
Ogłoszenie nr 510249121-N-2019 z dnia 19-11-2019 r.
25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku: Dostawa z podziałem na dwa zadania: Zadanie 1 - Dostawa odzieży roboczej, ochronnej, obuwia; Zadanie 2 - Dostawa środków ochrony indywidualnej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 594946-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540194787-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku, Krajowy numer identyfikacyjny 20068982800000,
ul. ul. Kawaleryjska
70,
15-601
Białystok, woj.
podlaskie, państwo
Polska, tel.
261 398 839, e-mail
25wog.kancelaria@ron.mil.pl, faks
261 398 813.
Adres strony internetowej (url): https://platformazakupowa.pl/pn/25wog_wp
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: WOJSKO
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa z podziałem na dwa zadania: Zadanie 1 - Dostawa odzieży roboczej, ochronnej, obuwia; Zadanie 2 - Dostawa środków ochrony indywidualnej
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):35/PN/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zadanie nr 1 - Dostawa odzieży roboczej, ochronnej, obuwia, Zadanie nr 2 - Dostawa środków ochrony indywidualnej, 2. Oferowana odzież robocza, ochronna, środki ochrony indywidualnej powinny być fabrycznie nowe i nieużywane, oraz pochodzić z bieżącej produkcji. 3. Każdy dostarczony przedmiot zamówienia powinien być oznakowany kodem kreskowym zgodnie z wymogami Decyzji MON nr 3 z dnia 3 stycznia 2014 roku w sprawie wytycznych określających wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym wyrobów dostarczonych do Resortu Obrony Narodowej. 4. Każdy przedmiot zamówienia winien być zapakowany i opisany tj. co znajduje się w danym opakowaniu i rozmiar. 5. Ubrania ochronne i sprzęt ochrony osobistej musi posiadać oznakowanie CE. 6. Karty proponowanych przedmiotów, deklaracje zgodności z WE oraz świadectwa jakości w języku polskim wykonawca dostarczy w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy. Niedostarczenie dokumentacji w wyznaczonym terminie skutkować będzie naliczeniem kar umownych. 7. Zakres rzeczowy przedmiotu umowy składa się z zamówienia gwarantowanego wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia w odniesieniu do każdej pozycji asortymentu oraz zamówienia objętego prawem opcji. 8. Zamawiający uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji przez cały okres obowiązywania umowy, a Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć asortyment objęty prawem opcji po cenach jednostkowych wskazanych w swojej ofercie. 9. Do zamówień objętych prawem opcji stosuje się postanowienia odnoszące się do zamówienia gwarantowanego. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie wykorzystania całości bądź części zamówienia objętego prawem opcji, a Wykonawca oświadcza, iż nie będzie z tego powodu wnosił żadnych roszczeń. 11. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest oświadczenie woli Zamawiającego o uruchomieniu prawa opcji poprzez poinformowanie stosownym pismem. 12. Zamawiający po uruchomieniu prawa opcji przekaże Wykonawcy niezbędne do realizacji umowy dane rozmiarowe przedmiotów. 13. Zamawiający wymaga 24 miesięcznej gwarancji na w/w przedmiot zamówienia od dnia dostawy. 14. Miejsce dostawy: Zadanie 1: Magazyn Mundurowy: 25 Wojskowego Oddziału Gospodarczego na adres Aleja Legionów 133, 18-400 Łomża, tel. 261 385 148, 727 040 651 Zadanie 2: Magazyn Mundurowy: 25 Wojskowego Oddziału Gospodarczego na adres Aleja Legionów 133, 18-400 Łomża, tel. 261 385 148, 727 040 651 15. Termin wykonania umowy od dnia zawarcia umowy do dnia 10.12.2019 r., w tym ilość gwarantowana zostanie wykonana w terminie do ... dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy, ilość opcjonalna zostanie wykonana w terminie do 10 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przez Wykonawcę informacji o uruchomieniu prawa opcji. 16. Dostawa przedmiotu zamówienia winna być jednorazowa. 17. Przyjęcie dostawy realizowane będzie w dni robocze od poniedziałku-czwartku w godz. 8.00 - 13.00 w piątek w godz. 8.00 - 12.00. 18. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 18114000-1
Dodatkowe kody CPV: 18113000-4, 18141000-9, 18142000-6, 18443000-6, 18444000-3, 18224000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa odzieży roboczej, ochronnej, obuwia |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Podstawa prawna: W myśl dyspozycji art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Uzasadnienie faktyczne: W dniu 21.10.2019 r. Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty, złożonej przez Wykonawcę: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "OPTIMA" Piotr Zaniat; ul. Potkanowska 50; 26-600 Radom, na którego wybór w dniu 24.10.2019 r. przesłano informacje o niezgodności oferty z opisem przedmiotu zamówienia. W dniu 28.10.2019 r. Zamawiający wysłał pismo do Wykonawcy, w którym wezwał Oferenta do wyjaśnienia niezgodności w poszczególnych pozycjach asortymentu wyszczególnionego w OPZ. Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "OPTIMA" Piotr Zaniat; ul. Potkanowska 50; 26-600 Radom w dniu 05.11.2019 r. przysłał pismo z którego wynika że z uwagi na wstrzymanie sprzedaży modelu FD85 przez producenta, a także brak alternatywnego modelu obuwia spełniającego wymagania Zamawiającego zwraca się z prośbą o wycofanie oferty. W postępowaniu nastąpił upływ terminu związania ofertami w dniu 23.10.2019 r. Na gruncie ustawy, do przyjęcia oferty przez Zamawiającego może dojść tylko w terminie związania oferty. Nie jest możliwe również przedłużenie terminu związania oferta który już upłynął, zarówno na wezwanie Zamawiającego jak też jako samodzielne działanie Wykonawcy (KIO 1371/11). Jak wskazał Sąd Okręgowy w Tarnowie, w wyroku z 13.02.2014 r., I Ca 495/13, konsekwencje upływu terminu związania ofertą należy oceniać przez pryzmat art. 66 k.c., na podstawie którego stan związania ofertą jest istotnym, konstytutywnym elementem oświadczenia woli, zmierzającego do zawarcia umowy, stanowiącego ofertę. Oferta wygasa wraz z upływem oznaczonego okresu, w którym oferent był swoją ofertą związany. O ile ustawa dopuszcza możliwość zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego po upływie terminu związania ofertą, to wybranie oferty, którą wykonawca nie jest związany, narusza prawo. Ponadto w wyroku KIO 2206/16 z 6.12.2016 r.: "Izba uznała za zasadne stanowisko zamawiającego w przedmiocie upływu terminu związania odwołującego ofertą oraz, że wybór najkorzystniejszej oferty co do której upłynął termin związania, nie jest dopuszczalny po upływie tego terminu. Nie stanowi natomiast naruszenia przepisów ustawy Pzp zawarcie umowy po upływie terminu związania ofertą, pod warunkiem jej wyboru w terminie związania ofertą. Wybór oferty po upływie terminu związania ofertą stanowi naruszenie przepisów ustawy, które miało lub mogło mieć wpływ na wynik postępowania. Umowa o wykonanie zamówienia zawarta w wyniku takiego wyboru, byłaby dotknięta wadą - nieważnością względną, uprawniającą Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych do wystąpienia do sądu o jej unieważnienie zgodnie z art. 146 ust. 6 ustawy Pzp. Okoliczności te odpowiadają przesłankom obarczenia postępowania wadą, o której stanowi przepis art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp". Wobec braku możliwości kontunuowania przedmiotowego postępowania, biorąc pod uwagę okoliczności faktyczne jakie zaistniały w postepowaniu należy uznać, że przetarg podlega unieważnieniu na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy, który nakazuje unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia w sytuacji wystąpienia niemożliwej do usunięcia wady uniemożliwiającej zawarcie ważnej umowy. |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa środków ochrony indywidualnej |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/10/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
42751.76
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "OPTIMA" Piotr Zania
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
51043.87
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Przebudowa i rozbudowa drogi leśnej wraz z budową składnic w leśnictwie Rybniki
- Dostawa środków czystości oraz produktów jednorazowego użytku - ZP/TP-12/24
- Zakup usługi obsługi księgowej oraz kadrowo-płacowej przedsiębiorstw typu startup w ramach realizacji projektu pn.: Platforma startowa nowych pomysłów - Hub of Talents 3
- Modernizacja boiska wielofunkcyjnego wraz z budową zadaszenia przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 4, ul. Porzeczkowa 11
- Budowa ulicy Niewodnickiej w Białymstoku
- "Remont pokrycia dachowego oraz uszkodzonego parapetu wraz z pracami towarzyszącymi w budynku położonym w Białymstoku przy ul. Klepackiej 18"
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków czystości oraz materiałów jednorazowego użytku
- "Dostawa środków ochrony osobistej strażaka w podziale na 3 części".
- Dostawa kamizelek kuloodpornych, hełmów kuloodpornych i kasków ochronnych udaroodpornych z osłoną twarzy
- Dostawa odzieży i obuwia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej dla Związku Komunalnego Gmin "Czyste Miasto, Czysta Gmina"
- Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Zespołu Szkół w Jabłonnie
- odzież przemysłowa.
więcej: Odzież przemysłowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.