To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-11-19
Ogłoszenie nr 510248927-N-2019 z dnia 19-11-2019 r.
Gmina Międzyzdroje: Dostawa nowej przegubowej zamiatarki w formie leasingu finansowego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 586296-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540174109-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Międzyzdroje, Krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000,
ul. ul. Książąt Pomorskich
5,
72-500
Międzyzdroje, woj.
, państwo
Polska, tel.
913 275 652, e-mail
um@miedzyzdroje.pl, faks
913275630.
Adres strony internetowej (url): www.bip.miedzyzdroje.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa nowej przegubowej zamiatarki w formie leasingu finansowego
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):RI.ZP.271.3.2019.AR
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamiatarka wraz z osprzętem musi być fabrycznie nowa, Rok produkcji - 2019 - Zamiatarka podciśnieniowa z układem recyrkulacji wody - DMC - do 3,5 tony - Konstrukcja przegubowa - Ładowność zamiatarki - co najmniej 1000 kg - Wymiary zamiatarki wraz z zespołem zamiatającym dwu szczotkowym: - Wysokość - maksymalnie - 2000 mm - Szerokość - maksymalnie - 1300 mm ( szerokość nośnika narzędzi ) - Długość - maksymalnie - 4700 mm - Szerokość zamiatania - co najmniej - 2200 mm - Silnik Diesel - moc minimalnie - 50 kW - Podwozie 4 kołowe, napęd hydrostatyczny - Średnica zawracania pomiędzy ścianami - maksymalnie 6 m - Rozmiar opon min R 15 M+S - Układ elektryczny 12 V - Kabina zamknięta, siedzenie umieszczone centralnie, oszklona, ogrzewana i klimatyzowana - Pojazd wolnobieżny - prędkość maksymalna - 25 km/h - Minimalna prędkość transportowa 25 km/h - Ręczny wąż ssawny wąż ssawny teleskopowy długość minimum 2,5 m, średnica minimum 120 mm, ( dostosowany do pracy po obu stronach maszyny, z uchwytem, chowany po zakończeniu pracy ) - Myjka wysokociśnieniowa montowana z tyłu pojazdu, wydajność min. 10 l/min; 100 bar, wyposażona w pistolet ręczny natryskowy z wężem min. 10 m. - Przyłącze do hydrantu - Oświetlenie zgodne z przepisami prawo o ruchu drogowym, światło i akustyczny sygnał cofania, - Emisja spalin - co najmniej etap III b ( Euromot III b ) - Zespół zamiatający dwu szczotkowy - indywidualna regulacja każdej ze szczotek, średnica szczotek - minimum - 850 mm ( szerokość zamiatania, odchylenie od osi pojazdu, nacisk szczotek ) minimalna szerokość zamiatania 2200 mm - Klapa dużych śmieci sterowana z kabiny operatora - Zbiornik na nieczystości - minimum 1000 litrów pojemności całkowitej zgodnie z EN 15429 ( certyfikat ) wykonany z materiału odpornego na korozję i ścieranie, kiprowanie hydrauliczne, wysokość opróżniania zbiornika minimum 1400 mm - Zbiornik wody czystej - minimum 180 litrów - Wysokość pokonywania krawężników - minimum 150 mm - Certyfikat PM 2,5; PM 10 - potwierdzenie EUnited ( certyfikat ) - Homologacja umożliwiająca poruszanie się pojazdu po drogach publicznych - Gwarancja co najmniej 12 miesięcy - Bezpłatne przeszkolenie dwóch wskazanych przez Zamawiającego pracowników w zakresie obsługi i konserwacji przedmiotu zamówienia Podjęcie napraw w okresie gwarancji nastąpi w czasie 48 godzin licząc od terminu zgłoszenia, nie licząc czasu w dniach ustawowo wolnych. Czas usunięcia usterki - 48 godzin, nie licząc czasu w dni ustawowo wolne. Maksymalny czas naprawy - do 14 dni licząc od daty jej rozpoczęcia. Wykonanie obowiązków z tytułu gwarancji odbywać się będzie na koszt wykonawcy. Koszt transportu do zamawiającego ponosi wykonawca ( dotyczy gwarancji). Oferowana przez wykonawcę zamiatarka powinna być w pełni sprawna i spełniać wymagania techniczne , jakościowe i użytkowe określone w szczegółowym opisie zamówienia. Zamiatarka powinna posiadać wszystkie dokumenty niezbędne do dopełniania formalności związanych z dopuszczeniem do ruchu po drogach publicznych. Wymagania dotyczące leasingu: 1) Okres leasingu - 60 miesięcy 2) 60 równych miesięcznych rat leasingowych; wysokość miesięcznych rat leasingowych po podpisaniu umowy będzie ulegać zmianom stosownie do zmian stopy procentowej WIBOR 1M (zarówno część odsetkowa i część kapitałowa będzie zmienna - część odsetkowa będzie obliczana w oparciu o oprocentowanie, na które składa się WIBOR 1M oraz marża Leasingodawcy), 3) Opłata wstępna 10 % wartości netto przedmiotu zamówienia płatna w terminie 30 dni od daty podpisania protokołu odbioru, 4) Opłata przygotowawcza ( jeżeli wystąpi )- zgodnie ze złożoną ofertą, płatna w terminie 30 dni od daty podpisania protokołu odbioru 5) Opłata końcowa ( jeżeli wystąpi ) - zgodnie ze złożona ofertą, płatna w terminie ostatniej miesięcznej raty leasingowej 6) Podatek VAT, płatny w całości, z góry przy pierwszej racie leasingowej, bezpośrednio po wydaniu przedmiotu umowy, nie później niż 30 dni od daty wystawienia faktury VAT . Po wydaniu przedmiotu umowy Leasingodawca wystawi fakturę VAT, w której naliczy podatek od ustalonego na dzień wystawienia faktury wynagrodzenia Leasingodawcy netto obejmującego opłatę wstępną, miesięczne raty leasingowe, opłatę przygotowawcza i opłatę końcową. 7) Waluta leasingu - polski złoty 8) Preferowany termin płatności rat leasingowych - w 15 dniu każdego miesiąca 9) W okresie trwania umowy leasingu Zamawiający ponosi koszty ubezpieczenia przedmiotu zamówienia w zakresie OC, AC i NNW. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru ubezpieczyciela. 10) Po upływie okresu obowiązywania umowy leasingu i po zapłaceniu przez Zamawiającego wszystkich należności wynikających z umowy przedmiot leasingu staje się własnością Zamawiającego. 11) Opłata za przeniesienie prawa własności przedmiotu leasingu wynosi 1zł.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 34100000-8
Dodatkowe kody CPV: 66114000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa nowej przegubowej zamiatarki w formie leasingu finansowego |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/11/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
353821.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: mLeasing Sp. z o.o. Oddział Szczecin
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
432783.37
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI MIĘDZYZDROJE
więcej: przetargi MIĘDZYZDROJE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA NOWEGO SAMOCHODU TYPU FURGON DLA POTRZEB MUZEUM ZIEMI SĄDECKIEJ
- Dostawa pojazdu zadaniowego ze skrzynią samowyładowczą
- Zakup i dostawa dwóch fabrycznie nowych samochodów osobowych na potrzeby Zarządu Dróg Miejskich
- Dostawa w ramach leasingu operacyjnego nowego samochodu ciężarowego 4x2 typu "hakowiec" z wciąganą na podwoziu hakowym cysterną asenizacyjną w ilości 1 szt.
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego jednego fabrycznie nowego samochodu specjalistycznego typu śmieciarka
- Dostawa samochodów osobowych dla UMiG Mirsk w formie leasingu operacyjnego
więcej: Pojazdy silnikowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.