To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-11-18
Ogłoszenie nr 510248449-N-2019 z dnia 18-11-2019 r.
Zarząd Dróg Miejskich: REMONT CHODNIKÓW ORAZ NAWIERZCHNI ULIC WRAZ Z ROBOTAMI TOWARZYSZĄCYMI NA ULICACH GMINNYCH BĘDĄCYCH W ZARZĄDZIE ZAMAWIAJĄCEGO - III POSTĘPOWANIE
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 603948-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Dróg Miejskich, Krajowy numer identyfikacyjny 36591488100000,
ul. Warzywna
1,
95-200
Pabianice, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
42 215-97-72, e-mail
sekretariat@zdizm.pabianice.pl, faks
42 215-95-22.
Adres strony internetowej (url): www.zdm.pabianice.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
REMONT CHODNIKÓW ORAZ NAWIERZCHNI ULIC WRAZ Z ROBOTAMI TOWARZYSZĄCYMI NA ULICACH GMINNYCH BĘDĄCYCH W ZARZĄDZIE ZAMAWIAJĄCEGO - III POSTĘPOWANIE
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):17/ZDM/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z remontem chodników oraz miejsc postojowych wraz z robotami towarzyszącymi na ulicach gminnych będących w zarządzie Zamawiającego według poniższego wykazu: a) ul. Bracka 10-16, strona północna o powierzchni ok. 315 m2 b) ul. Dąbrowskiego (Kochanowskiego - Tkacka), strona południowa o powierzchni ok. 590 m2 c) ul. Skłodowskiej (Kościuszki - Waryńskiego), strona północna o powierzchni ok. 616 m2 d) ul. Pomorska (Łaska - Dąbrowskiego), strona zachodnia o powierzchni ok. 574 m2 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: a) ulica Bracka 10-16, strona północna - roboty ziemne z wywozem urobku, - ustawienie krawężnika 15x30x100 cm na ławie betonowej z oporem (Beton B-15), - wykonanie podbudowy z kruszywa gr. 15 cm, - ułożenie kostki brukowej gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej gr. 5 cm (Stabilizacja 5 MPa), - regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych: studnie telefoniczne - 1 szt. zawory wodociągowe i gazowe - 3 szt. - wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu, b) ulica Dąbrowskiego (Kochanowskiego - Tkacka), strona południowa - roboty rozbiórkowe, - wywóz gruzu, - roboty ziemne z wywozem urobku, - ustawienie krawężnika 15x30x100 cm na ławie betonowej z oporem (Beton B-15), - ustawienie obrzeża 8x30x100 cm, - wykonanie podbudowy z kruszywa gr. 15 cm, - ułożenie kostki brukowej gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej gr. 5 cm (Stabilizacja 5 MPa), - regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych: studnie telefoniczne - 3 szt. zawory wodociągowe i gazowe - 3 szt. - wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu, c) ulica Pomorska (Łaska - Dąbrowskiego), strona zachodnia - roboty rozbiórkowe, - wywóz gruzu, - roboty ziemne z wywozem urobku, - ustawienie krawężnika 15x30x100 cm na ławie betonowej z oporem (Beton B-15), - wykonanie podbudowy z kruszywa gr. 15 cm na wjazdach, - ułożenie kostki brukowej gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej gr. 5 cm (Stabilizacja 5 MPa), - ustawienie obrzeży 8x30x100 cm, - regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych: zawory wodociągowe i gazowe - 5 szt. - roboty rozbiórkowe, - ustawienie krawężnika 15x30x100 cm na ławie betonowej z oporem (Beton B-15), - ponowne ułożenie nawierzchni z kostki brukowej gr. 8 cm, - wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu, d) ulica Skłodowskiej (Kościuszki - Waryńskiego), strona południowa - roboty rozbiórkowe, - wywóz gruzu, - roboty ziemne z wywozem urobku, - ustawienie krawężnika 15x30x100 cm na ławie betonowej z oporem (Beton B-15), - wykonanie podbudowy z kruszywa gr. 15 cm - ułożenie kostki brukowej gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej gr. 5 cm (Stabilizacja 5 MPa), - ustawienie obrzeży 8x30x100 cm, - regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych studnie telefoniczne - 1 szt. zawory wodociągowe i gazowe - 4 szt. - roboty rozbiórkowe, - ustawienie krawężnika 15x30x100 cm na ławie betonowej z oporem (Beton B-15), - ponowne ułożenie nawierzchni z płyt chodnikowych 50x50x7 cm, - wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu. 3. Zakres prac szczegółowo określa dokumentacja projektowo - kosztorysowa, na która składają się: a) Materiały zgłoszeniowe niezbędne do realizacji robót budowlanych, a wynikające z przepisów ustawy Prawo Budowlane - załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, c) Kosztorysy nakładcze (przedmiar robót) - załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Przy czym należy zaznaczyć iż załączone przedmiary stanowią jedynie element pomocniczy przy ustalaniu ceny ofertowej. Zawarte w nich ilości nie mają charakteru wiążącego, wymagany zakres robót został zdefiniowany w projektach. Zgodnie z warunkami wzoru umowy, Wykonawca jest zobowiązany do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami oraz specyfikacjami technicznymi. 4. Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 36 - miesięcznej gwarancji na zrealizowany (wykonany) przedmiot zamówienia. Datą rozpoczęcia okresu gwarancji będzie data podpisania bezusterkowego protokołu odbioru zrealizowanego przedmiotu zamówienia, udzielona gwarancja nie wyłącza odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy wynikającej z przepisów Kodeksu Cywilnego. Ostateczny termin gwarancji na części mechaniczne zależeć będzie od oferty wybranego Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość terminu gwarancji na zrealizowany przedmiot zamówienia zgodnie z treścią wybranej oferty, co będzie stanowiło element oceny merytorycznej na etapie wyboru najkorzystniejszej oferty - vide kryterium oceny ofert. 5. Termin realizacji zamówienia: do 30 dni roboczych od daty przekazania placu budowy, z zastrzeżeniem iż przekazanie placu budowy nastąpi nie wcześniej niż 04.11.2019 roku. Ostateczny termin końcowy realizacji zależeć będzie od oferty wybranego Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość skrócenia terminu realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z treścią wybranej oferty, co będzie stanowiło element oceny merytorycznej na etapie wyboru najkorzystniejszej oferty - vide kryterium oceny ofert. Zamawiający wymaga aby Wykonawca po podpisaniu umowy przedstawił harmonogram terminowy wykonywania robót z podziałem na poszczególne lokalizacje. 6. Uwagi realizacyjne: a) Zamawiający informuje, że przedstawiony przedmiar jest dokumentem pomocniczym. Umowa zostanie zawarta za cenę ryczałtową obejmującą zakres rzeczowy zamówienia określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a kwota wynagrodzenia ryczałtowego stanowić będzie wartość zobowiązania. b) Wskazane jest, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej w terenie, c) Wykonawca będzie zwolniony z ponoszenia opłat za zajęcie pasa drogowego w trakcie realizacji zamówienia w okresie narzuconym przez Zamawiającego, w przypadku niedotrzymania określonego przez Zamawiającego czasookresu realizacji, oprócz naliczenia kar umownych, Wykonawca będzie ponosił opłaty za zajęcie pasa drogowego według obowiązujących stawek, d) Wykonawca zobowiązany jest do opracowania, uzgodnienia i wdrożenia na swój koszt projektów tymczasowej organizacji ruchu oraz po zakończeniu prac do przywrócenia stanu pierwotnego, e) Od daty protokolarnego przekazania terenu robót do chwili protokolarnego odbioru robót Wykonawca ponosi odpowiedzialność wobec osób trzecich oraz Zamawiającego za wszelkie szkody powstałe na tym terenie i w przedmiocie umowy. f) W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia punktów osnowy geodezyjnej znajdujących się w miejscach prowadzonych robót Wykonawca odtworzy te punkty na własny koszt. g) Wszystkie materiały podlegające rozbiórce stanowią własność Zamawiającego i w zależności od jego potrzeb Wykonawca dostarczy je własnym transportem, spaletowane w miejsce wskazane przez Zamawiającego w granicach administracyjnych miasta Pabianic. Zamawiający każdorazowo określi rodzaj oraz ilości elementów galanterii betonowej, które mają być dostarczone w miejsce wskazane przez Zamawiającego. h) Wykonawca wypełni szczelinę pomiędzy krawężnikiem a jezdnią betonem lub masą mineralno - bitumiczną zgodnie z kosztorysem. Ewentualne koszty palet oraz wypełnienie szczeliny pomiędzy krawężnikiem a jezdnią Wykonawca powinien wkalkulować w cenę. i) Po protokolarnym wprowadzeniu Wykonawca jest zobowiązany przystąpić do wykonywania robót w terminie 3 dni od daty przekazania placu budowy. Wykonawca zostanie powiadomiony o dacie i godzinie przekazania placu budowy telefonicznie, e-mailem lub faksem i jest zobowiązany stawić się na przekazanie. W przypadku niestawienia się Wykonawcy Zamawiający uzna teren budowy za przekazany. j) Wykonawca odpowiednio zabezpieczy miejsce prowadzenia robót zgodnie wykonanym i zatwierdzonym projektem tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót oraz uzyska wszystkie niezbędne informacje o istniejącym uzbrojeniu w drogach przeznaczonych do remontu od zarządcy drogi oraz gestorów sieci. k) Wykonawca jest zobowiązany do pisemnego powiadomienia Zamawiającego o przyczynie przerwania robót (awaria sprzętu, niekorzystne warunki atmosferyczne). - w przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót termin zakończenia może zostać wydłużony o czas ich trwania. - wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań przedmiotu umowy. 7. Warunki finansowe rozliczeń: a). Zamawiający dopuszcza możliwości fakturowania etapowego (wystawiania faktur częściowych w odniesieniu do poszczególnych ulic), każdorazowo podstawą wystawienia faktury będzie obustronnie podpisany protokół odbioru robót. Obowiązkiem Wykonawcy jest udokumentowanie w sposób określony obowiązującymi przepisami prawa prawidłowe pod względem jakościowym i rzeczowym wykonanie robót. Do odbioru należy załączyć: obmiar wykonywanych robót potwierdzony przez kierownika budowy, inspektora nadzoru, certyfikaty, deklaracje zgodności, atesty na wbudowane materiały, protokoły prób i regulacji oraz inne dokumenty niezbędne do oceny prawidłowości wykonanych robót. b). przebieg czynności odbiorowych: a. Zakończenie wykonania robót Wykonawca zgłasza na piśmie Zamawiającemu. b. Odbiór dokonywany będzie w oparciu o SIWZ, obowiązujące przepisy prawa budowlanego i Polskie Normy c. Zamawiający zobowiązuje się przystąpić do odbioru końcowego wykonanych robót w ciągu 7 dni od dnia ich zakończenia i zgłoszenia przez Wykonawcę gotowości do obioru końcowego. d. Zamawiający dokonuje odbioru z udziałem Wykonawcy i po powiadomieniu właściwych gestorów sieci. Wykonawca dostarczy dokumenty i zezwolenia niezbędne do odbioru robót i użytkowania obiektów zgodnie z obowiązującymi przepisami. e. Obowiązkiem Wykonawcy jest udokumentowanie w sposób określony obowiązującymi przepisami prawa prawidłowe pod względem jakościowym i rzeczowym wykonanie robót. Do odbioru końcowego należy załączyć: obmiar wykonywanych robót potwierdzony przez kierownika budowy, inspektora nadzoru, certyfikaty, deklaracje zgodności, atesty na wbudowane materiały, protokoły prób i regulacji oraz inne dokumenty niezbędne do oceny prawidłowości wykonanych robót. c). wynagrodzenie będzie płatne przelewem w terminie min. 14 dni od daty otrzymania oryginału prawidłowo wystawionej faktury (rachunku), ostateczny termin płatności zależeć będzie od oferty wybranego Wykonawcy - Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia terminu płatności zgodnie z treścią wybranej oferty, co będzie stanowiło element oceny merytorycznej na etapie wyboru najkorzystniejszej oferty - vide kryterium oceny ofert. d). podane w ofercie wynagrodzenie jest stałe i nie podlega waloryzacji w trakcie obowiązywania umowy. e). sposób rozliczeń - wynagrodzenie ryczałtowe określone na podstawie kosztorysu ofertowego złożonego przez Wykonawcę na etapie ofertowania. 8. Kody CPV: 45.23.32.22 - 1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 9. Czynności w okresie gwarancyjnym: a) Przed upływem terminu gwarancji Zamawiający zorganizuje odbiór pogwarancyjny, na który zostanie wezwany Wykonawca a w przypadku nie stawienia się przegląd odbędzie się przez Zamawiającego a o wynikach przeglądu Wykonawca zostanie niezwłocznie powiadomiony. b) W przypadku zaistniałych poprawek w protokole zostanie zapisany termin ich usunięcia. c) W przypadku gdy poprawki nie zostaną usunięte w wyznaczonym terminie, Zamawiający zleci naprawę innemu Wykonawcy a kosztami zostanie obciążony Wykonawca. Uwaga: 1. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia. W przypadku wystąpienia w kosztorysie nakładczym i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych nazw własnych, wskazujących na konkretnych producentów materiałów i urządzeń, należy traktować je jako przykładowe. 2. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszt dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. 3. Wykonawca winien wszelkie koszty związane z w/w czynnościami odbiorowymi uwzględnić w cenie oferty.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/11/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
336675.46
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Robót Drogowych GREMAR s. c.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
414110.82
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z PABIANIC
- Budowa chodników i przystanków autobusowych w drogach powiatowych
- Zapewnienie gorącego posiłku w ramach realizacji projektu "Aktywna przemiana"
- Sukcesywna dostawa kasetowych testów laboratoryjnych
- Dostawa i montaż urządzeń grzewczych w lokalach gminnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Pabianicach
- Wycinka drzew i zakrzaczeń w pasie drogowym dróg powiatowych
- Zakup łóżka bariatrycznego z podnośnikiem, wózków transportowych z funkcją stołu zabiegowego oraz wózków kąpielowych w ramach Programu inwestycyjnego modernizacji podmiotów leczniczych
więcej: przetargi w Pabianicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2602W granica województwa - Przeździecko-Lenarty - Przeździecko-Grzymki - etap II
- Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 2925S ul. Smolnicka w Leboszowicach (II)
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dotyczących "budowy skateparku na działce o numerze ewidencyjnym 678/12 Przy ul. Kujawskiej w Solcu Kujawskim"
- "Rozbudowa ulicy W. Witosa na odcinku od ul. Marcowej do ul. Północnej w Żyrardowie."
- Budowa leśnej drogi dojazdowej w leśnictwie Siedlice
- Remont ogrodzenia i podjazdu oraz zakup autobusu i niezbędnego wyposażenia Warsztatu Terapii Zajęciowej oraz likwidacja barier architektonicznych w Szkole Podst. im.T.M. Kantora w Wielopolu Skrzyńskim
więcej: Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.