eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Zakup i dostawa elementów do pomiarów z zakresu dozymetrii indywidualnej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-11-18

Ogłoszenie nr 510247751-N-2019 z dnia 18-11-2019 r.

Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera: Zakup i dostawa elementów do pomiarów z zakresu dozymetrii indywidualnej

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 610710-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera, Krajowy numer identyfikacyjny 00028853800000, ul. ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus 8, 91-348 Łódź, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 42 6314 872; 871, e-mail zampubl@imp.lodz.pl, faks 42 6314573.
Adres strony internetowej (url): www.imp.lodz.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Instytut badawczy

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup i dostawa elementów do pomiarów z zakresu dozymetrii indywidualnej

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

AZAPUZA/68/19/PN

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa elementów do mierzenia do pomiarów z zakresu dozymetrii indywidualnej w szczególności: 1. Wykonanie i dostawa obudów do detektorów termoluminescencyjnych. Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie i dostawa obudów do detektorów termoluminescencyjnych w liczbie 3.700 sztuk do wkładek o wymiarach odpowiednio: średnica 50 mm i grubość 11 mm. Detektory termoluminescencyjne podczas pomiarów: indywidualnego równoważnika dawki Hp(10) i przestrzennego równoważnika dawki H*(10) są umieszczane w specjalnie zbudowanych do tego celu obudowach - zgodnie z załącznikiem nr 7 (fotografia obudowy). Wykonawca zobowiązuje się wykonać całość przedmiotu Zamówienia w terminie do 31.12.2019 r. 2. Wykonanie i dostawa dwuelementowych wkładek. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa 2.700 sztuk dwuelementowych wkładek wykonanych z plastiku wg indywidualnego projektu oraz zgodnie z załączonym rysunkiem - załączniki nr 8a oraz 8b. Dwuelementowa wkładka posiada obustronne po 2 filtry aluminiowe o wymiarach: grubość 1 mm, długość 14,7 mm, szerokość 7,6 mm . Wykonawca zobowiązuje się wykonać w całości przedmiot zamówienia w terminie do 31.12. 2019 r. 3. Wykonanie i dostawa kaset dozymetrycznych RTG. Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie i dostawa 2.700 sztuk kaset dozymetrycznych RTG zgodnie z zamieszczona fotografią i rysunkiem - Załącznik nr 9. Kasety dozymetryczne RTG są podstawowym, nieodłącznym elementem dawkomierzy indywidualnych przeznaczonych do pomiarów ekspozycji promieniowania fotonowego osób zawodowo narażonych na promieniowanie jonizujące. Kasety będą wykonywane wg wzoru ustalonego i zaakceptowanego przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się wykonać w całości przedmiot zamówienia w terminie do 31.12. 2019 r. 4. Wykonanie i dostawa pierścionków dozymetrycznych. Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie i dostawa 6.700 sztuk kompletów pierścionków dozymetrycznych według ustalonego wzoru oraz zgodnie z zamieszczonym rysunkiem - Załącznik nr 10. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do wykonania całej zamówionej partii tj. 6.700 kompletów pierścionków dozymetrycznych (1 komplet obejmuje: pierścionek 1 sztuka oraz wsuwka w liczbie 3 sztuk). Wykonawca zobowiązuje się wykonać w całości przedmiot zamówienia w terminie do 31.12. 2019 r.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 38940000-6


Dodatkowe kody CPV: 38527200-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Zakup i dostawa elementów do pomiarów z zakresu dozymetrii indywidualnej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/11/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 92682.93
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SZTUDER-MIESZEK s. c.
Email wykonawcy: sm.sc@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Sienkiewicza 61
Kod pocztowy: 90-009
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 113688.90
Oferta z najniższą ceną/kosztem 113688.90
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 113688.90
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.