eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wola Krzysztoporska › Dostawa oleju opałowego w ilości 250 000 litrów



Ogłoszenie z dnia 2019-11-18

Ogłoszenie nr 510247381-N-2019 z dnia 18-11-2019 r.

Gmina Wola Krzysztoporska: Dostawa oleju opałowego w ilości 250 000 litrów

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Wola Krzysztoporska, Krajowy numer identyfikacyjny 59064790200000, ul. ul. Kościuszki 5, 97-371 Wola Krzysztoporska, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. (044) 61-63-961, e-mail sekretariat@ug.wola-krzysztoporska.pl, faks (044) 61-63-960.
Adres strony internetowej (url): www.bip.wola-krzysztoporska.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa oleju opałowego w ilości 250 000 litrów

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZFP.271.1.142.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Opis przedmiotu zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego w szacowanej ilości 250 000 litrów. Przykładowy produkt: olej napędowy grzewczy Ekoterm produkcji Polskiego Koncernu Naftowego "ORLEN" S.A. w Płocku lub olej opałowy o równoważnych parametrach - tj. nie gorszych niż opisane niżej: Charakterystyka techniczna: Wyszczególnienie Wymagania Wartość opałowa kJ/kg min. 42 600 Zawartość siarki wagowo % max. 0,1 Zawartość wody mg/kg max. 200 Zawartość ciał stałych obcych mg/kg max. 24 Pozostałość po spopieleniu wagowo % max. 0,01 1.2. Olej opałowy dostarczany będzie do następujących punktów: a) Szkoła Podstawowa im. Papieża Jana Pawła II w Bogdanowie ul. Ks. M. Kozakowskiego 3, 97-371 Wola Krzysztoporska b) Szkoła Podstawowa w Bujnach ul. Piotrkowska 104, 97-371 Wola Krzysztoporska c) Szkoła Podstawowa w Gomulinie ul. Szkolna 2, 97-371 Wola Krzysztoporska d) Szkoła Podstawowa w Krzyżanowie Krzyżanów 55, 97-371 Wola Krzysztoporska e) Szkoła Podstawowa w Parzniewicach Parzniewice 31, 97-371 Wola Krzysztoporska f) Przedszkole Samorządowe w Woli Krzysztoporskiej ul. Kościuszki 25, 97-371 Wola Krzysztoporska g) Szkoła Podstawowa w Woli Krzysztoporskiej ul. Kościuszki 32, 97-371 Wola Krzysztoporska h) - Budynek Referatu Wodociągów i Kanalizacji ul. Cmentarna 22, 97-371 Wola Krzysztoporska, - Garaż OSP w Woli Krzysztoporskiej ul. Wesoła 8, 97-371 Wola Krzysztoporska, - Dom Ludowy w Parzniewicach, - Dom Ludowy w Krzyżanowie, - Dom Ludowy w Bogdanowie, - Dom Ludowy w Kozierogach, - Dom Ludowy w Stradzewie, - Dom Ludowy w Laskach, - Dom Ludowy w Woli Rokszyckiej, - Dom Ludowy w Glinie, - Dom Ludowy w Krężnej, - Dom Ludowy w Piekarach, - Ośrodka Zdrowia w Gomulinie, - Dom Ludowy w Gąskach, - Dom Ludowy w Pawłowie Górnym. -Dom Ludowy w Blizinie -Dom Ludowy w Mąkolicach Zamawiający zastrzega sobie możliwość wskazania w ramach niniejszego zamówienia dodatkowych punktów odbioru oleju, jak również do dostawy oleju jedynie do wybranych punktów odbioru. 1.3. Dostawy będą realizowane: - przy rozliczeniu w temperaturze referencyjnej 15°C, - sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego w terminie 4 dni od daty zgłoszenia (zamówienie telefonicznie, za pośrednictwem faxu lub maila), - łącznie do wszystkich placówek, które zgłoszą zapotrzebowanie na dostawę oleju opałowego (zakłada się, że jednorazowo w trakcie jednej dostawy zbiorniki oleju w tych budynkach będą uzupełniane do maksymalnego poziomu). Każda partia dostarczonego oleju powinna posiadać certyfikat jakości (lub inny równoważny dokument) wystawiony przez producenta, określający jakość produktu. 1.4. Zamawiający ma prawo do zmniejszenia zakresu zamówienia i nabycia oleju opałowego w ilości mniejszej niż szacowane 250 000 litrów, bez konieczności dokonywania zmiany umowy. W przypadku takim Wykonawcy nie przysługuje odszkodowanie. 1.5. Kod CPV: 09.13.51.00 - Olej opałowy olej opałowy 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu. 3. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 6. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 7. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp. 8. Zamawiający nie przewiduje przy wyborze oferty zastosowania aukcji elektronicznej. 9. Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom: Wykonawca może powierzyć wykonanie części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom. Zgodnie z przepisem art.36b ust.1a Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom i podania nazw podwykonawców. Podwykonawca musi posiadać wymagane przepisami prawa uprawnienia do wykonywania czynności w ramach podwykonawstwa. 10. Wymagania stawiane Wykonawcy: 10.1. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 10.2. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 10.3. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 10.4. Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 10.5. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 11. Zgodnie z art. 24 aa ustawy Pzp Zamawiający informuje, że w postępowaniu najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 09135100-5


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 708487.50
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 8
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 8
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: DROŚ-SAWICKI Spółka z ograniczoną odpowiedzialnościa Sp. k.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Przemysłowa 2
Kod pocztowy: 42-141
Miejscowość: Przystajń
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3060.24
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3060.24
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3188.31
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.