Ogłoszenie z dnia 2019-11-15
Ogłoszenie nr 510246890-N-2019 z dnia 15-11-2019 r.
Sąd Okręgowy w Koninie: Wymiana systemu cyfrowej rejestracji przebiegu rozpraw sądowych w budynku Sądu Okręgowego w Koninie zlokalizowanym w Koninie przy ulicy Energetyka 5
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Sąd Okręgowy w Koninie, Krajowy numer identyfikacyjny 31161505700000,
ul. ul. Energetyka
5,
62-510
Konin, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
63 2423022 w. 176, 155, e-mail
sg@konin.so.gov.pl, faks
632 426 569.
Adres strony internetowej (url): www.konin.so.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Sąd
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana systemu cyfrowej rejestracji przebiegu rozpraw sądowych w budynku Sądu Okręgowego w Koninie zlokalizowanym w Koninie przy ulicy Energetyka 5
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):SG.2153-11/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana systemu cyfrowej rejestracji przebiegu rozpraw sądowych w budynku Sądu Okręgowego w Koninie zlokalizowanym w Koninie przy ulicy Energetyka 5, polegająca na jego aktualizacji do najnowszej wersji Systemu, wymianie elementów Systemu, doposażeniu zestawów w dodatkowe urządzenia oraz świadczenie usług serwisu i wsparcia technicznego Systemu. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: a)dostawę sprzętu, montaż i konfigurację Systemu oraz przeprowadzenie testów (przygotowanie projektu, instalacja oraz przeprowadzenie wszystkich związanych z tym procedur); b) demontaż istniejących urządzeń i oprogramowania systemu zakupionego w 2011 r. c) dostawę materiałów instalacyjnych niezbędnych do wykonania prac; d) przekazanie dokumentacji technicznej; e) udzielenie gwarancji na prawidłowe działanie Systemu (na okres 36 miesięcy; szczegółowy opis wymagań w zakresie gwarancji znajduje się we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do Zaproszenia); f) świadczenie usługi serwisu i wsparcia technicznego Systemu.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 32330000-5
Dodatkowe kody CPV: 32340000-8, 32232000-8, 51000000-9, 72000000-5, 30200000-1, 48820000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Wymiana systemu cyfrowej rejestracji przebiegu rozpraw sądowych w budynku Sądu Okręgowego w Koninie zlokalizowanym w Koninie przy ulicy Energetyka 5 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/11/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
283974.60
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Comarch Polska S.A.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
349288.76
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zaistniała przesłanka do zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki art. 67 ust.1 pkt. 4 ustawy Pzp a mianowicie w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego (SG.2153-10/2019) na "Wymianę systemu cyfrowej rejestracji przebiegu rozpraw sądowych w budynku Sądu Okręgowego w Koninie zlokalizowanym w Koninie przy ul. Energetyka 5" nie wpłynęła żadna oferta. Nadto pierwotne warunki zamówienia nie zostały zmienione.
INNE PRZETARGI Z KONINA
- Dostawa i wdrożenie systemu do obsługi Podmiotowego Systemu Finansowania przez Operatora - ARR S.A. w Koninie
- Opracowanie dokumentacji projektowej na wykonanie robót remontowo budowlanych i modernizacji energetycznej budynku komunalnego przy ul. 3 Maja 28 w Koninie.
- Opracowanie dokumentacji projektowej na wykonanie robót remontowo budowlanych i modernizacji energetycznej budynku komunalnego przy ul. Zofii Urbanowskiej 4 w Koninie.
- Zakup i dostawa ogniwa paliwowego Nexa oraz generatora wodoru.
- Mechaniczne wykaszanie traw i chwastów z poboczy dróg na terenie Powiatu Konińskiego - I koszenie
- Bieżące utrzymanie oznakowania poziomego dróg na terenie miasta Konina
więcej: przetargi w Koninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAPROSZENIE DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU PRZETARGOWYM NA DOSTAWĘ I WDROŻENIE ZINTEGROWANEGO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO KLASY ERP DLA POLSKIEGO CZERWONEGO KRZYŻA Z DNIA 2 MAJA 2024 R. (SYSTEM ERP #1/2024)
- Aktualizacja oraz serwis techniczny systemów informatycznych
- Przebudowa i modernizacja pomieszczeń Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w budynku Głównym Szpitala w Myślenicach wraz z zakupem sprzętu i aparatury medycznej
- Dostawa komputerów, monitorów oraz urządzeń drukujących
- "Wdrożenie posiadanego modułu LABORATORIUM w Laboratorium Analitycznym (Strzelców Bytomskich 11) wraz z dostawą niezbędnych licencji oprogramowania bazodanowego (2)"
- Dostawa sprzętu informatycznego
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.