eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Augustów › Augustowska Grupa Zakupowa.Dostawa energii elektrycznej w okresie od 01.01.2020 r. do 31.12.2020 r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-11-15

Ogłoszenie nr 510245866-N-2019 z dnia 15-11-2019 r.

Powiat Augustowski: Augustowska Grupa Zakupowa.Dostawa energii elektrycznej w okresie od 01.01.2020 r. do 31.12.2020 r.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 608836-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Powiat Augustowski, 16-300 Augustów, ul. 3 Maja 29, NIP 8461661637, osoba do kontaktów:Justyna Kowalska, tel. 523456081, e-mail: powiat.augustowski@home.pl
Gmina Augustów, 16-300 Augustów, ul. Mazurska 1C, NIP 846-15-95-610, osoba do kontaktów:Justyna Kowalska, tel. 523456081, e-mail: powiat.augustowski@home.pl
Gmina Bargłów Kościelny, 16-320 Bargłów Kościelny, ul. Augustowska 47, NIP 846-15-97-922, osoba do kontaktów:Justyna Kowalska, tel. 523456081, e-mail: powiat.augustowski@home.pl
Gmina Nowinka, 16-304 Nowinka, Nowinka 33, NIP 846-15-64-236, osoba do kontaktów:Justyna Kowalska, tel. 523456081, e-mail: powiat.augustowski@home.pl
Gmina Sztabin, 16-310 Sztabin, ul. Augustowska 53, NIP 846-15-97-891, osoba do kontaktów:Justyna Kowalska, tel. 523456081, e-mail: powiat.augustowski@home.pl
Gmina Lipsk, 16-315 Lipsk, ul. Żłobikowskiego 4/2, NIP 846-15-97-158, osoba do kontaktów:Justyna Kowalska, tel. 523456081, e-mail: powiat.augustowski@home.pl


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Augustowski, Krajowy numer identyfikacyjny 79067090600000, ul. 3-go Maja 29, 16-300 Augustów, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 87 643 96 50, e-mail powiat.augustowski@home.pl, bozena.mieloch@st.augustow.wrotapodlasia.pl, faks 87 643 96 95.
Adres strony internetowej (url): www.augustowski.home.pl, http://bip.st.augustow.wrotapodlasia.pl/ogl_przet1.html

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę):
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego przeprowadzano wspólnie. Każdy z Zamawiających wykazanych w sekcji I indywidualnie zawarł umowę w Wybranym Wykonawcą, łącznie zawarto 6 umów.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Augustowska Grupa Zakupowa.Dostawa energii elektrycznej w okresie od 01.01.2020 r. do 31.12.2020 r.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

OP.272.21.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej w okresie od dnia 01.01.2020r. do 31.12.2020r. do 366 punktów poboru (PPE) o łącznym szacowanym wolumenie (+/- 10%) 1.993,88 MWh, z tego: 1)Do lokali i obiektów - 1.397,90 MWh - szczegółowy wykaz PPE stanowi Załącznik 1a do SIWZ Strefa I 874,95 MWh Strefa II 522,95 MWh Strefa III 0,00 MWh 2)Dla potrzeb oświetlenia drogowego - 595,98 MWh - szczegółowy wykaz PPE stanowi Załącznik 1b do SIWZ Strefa I 545,69 MWh Strefa II 50,29 MWh Strefa III 0,00 MWh. Wskazane powyżej prognozowane zużycie energii elektrycznej ma charakter orientacyjny i może odbiegać od faktycznie pobranej, w okresie trwania umowy, ilości energii. Zmniejszenie lub zwiększenie ilości pobranej energii nie pociąga dla zamawiających (odbiorców) żadnych konsekwencji, poza koniecznością dokonania zapłaty za faktycznie pobraną energię wg stawek określonych w zawartej Umowie. Dostawy odbywać się będą w terminie od 01.01.2020 r. do 32.12.2020 r.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 09310000-5


Dodatkowe kody CPV: 09300000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/11/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 739795.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Innogy Polska S.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 41
Kod pocztowy: 00-347
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 794102.58
Oferta z najniższą ceną/kosztem 794102.58
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 794102.58
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.