eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › KOMORA LAMINARNA

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-11-14

Ogłoszenie nr 510244327-N-2019 z dnia 14-11-2019 r.

Inspekcja Weterynaryjna - Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Szczecinie: KOMORA LAMINARNA

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 612706-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Inspekcja Weterynaryjna - Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Szczecinie, Krajowy numer identyfikacyjny 93438000000000, ul. ul. Ostrawicka 2, 71-337 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 914 898 200, e-mail acentkowska@wiw.szczecin.pl, adrabik@wiw.szczecin.pl, faks 914 898 255.
Adres strony internetowej (url): http://bip.wiw.szczecin.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

KOMORA LAMINARNA

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

A.272.C 49.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Komora laminarna II klasy bezpieczeństwa według załącznika nr 2 do SIWZ. Typ aparatu: Komora II klasy bezpieczeństwa Materiał, wymiary, cechy użytkowe: - pionowy, laminarny przepływ powietrza, - 2 filtry HEPA (jeden główny i jeden wylotowy) o skuteczności >99,995%, - system sterowania ze wbudowanym panelem dotykowym z menu w języku polskim, - komora dwustanowiskowa o przestrzeni roboczej nie mniejszej niż 1870 mm, - godzinowy licznik czasu pracy urządzenia i świetlówki UV, - lampa doświetlająca przestrzeń roboczą, - czytelny i łatwy w obsłudze panel kontrolny - sygnalizacja optyczna i dźwiękowa, - okno frontowe wykonane z podwójnego hartowanego szkła, elektrycznie podnoszone i opuszczane z możliwością zasunięcia do końca - zamknięcia obszaru roboczego, - blat roboczy dzielony lub pełny, z blachy nierdzewnej, - wnętrze obszaru roboczego wykonane ze stali nierdzewnej, - świetlówka UV o mocy 30W zamocowana na stałe, umieszczona w górnej tylnej części obszaru roboczego, - energooszczędne oświetlenie białe LED, - obszar pracy zaopatrzony w dren z blachy nierdzewnej do łatwego usuwania zanieczyszczeń i mycia komory, - dwa gniazda do prądu, opcjonalnie zawory do gazu, - stelaż na blokowanych kółkach, - zasilanie 230V/50 Hz, - komora powinna posiadać cyfrowy licznik czasu pracy oraz wewnętrzny system nadzoru informujący o błędach pracy. - komora musi spełniać wymogi Norm Europejskich PN-EN 12469:2002. Inne: o transport do odbiorcy, o wniesienie komory na I piętro budynku, o wyniesienie do magazynu starej komory, o montaż na stanowisku pracy, o przeszkolenie personelu i wydanie certyfikatów potwierdzających szkolenie. Dodatkowe wymagania: o czas reakcji serwisu do 72 h, o dostępność części zamiennych co najmniej 5 lat po upływie gwarancji urządzenia, o okres gwarancji - minimum 24 miesiące od daty instalacji i odbioru.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 38.00.00.00 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/11/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 32211
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MERAZET Sp. A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Krauthofera 36
Kod pocztowy: 60-203
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 39619.53
Oferta z najniższą ceną/kosztem 39114
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 39619.53
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.