eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jaktorów › Dostawa i montaż wyposażenia do nowo wybudowanej części przedszkola w Zespole Szkół Publicznych w Międzyborowie oraz do rozbudowanego budynku Gminnej Biblioteki Publicznej- Filia w Międzyborowie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-11-13

Ogłoszenie nr 510244263-N-2019 z dnia 13-11-2019 r.

Gmina Jaktorów: Dostawa i montaż wyposażenia do nowo wybudowanej części przedszkola w Zespole Szkół Publicznych w Międzyborowie oraz do rozbudowanego budynku Gminnej Biblioteki Publicznej- Filia w Międzyborowie.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 596508-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Jaktorów, Krajowy numer identyfikacyjny 75014825900000, ul. ul. Warszawska 33, 96-313 Jaktorów, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 046 8564026, 8564069, e-mail gmina@jaktorow.pl, faks (046) 855 21 88.
Adres strony internetowej (url): www.jaktorow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa i montaż wyposażenia do nowo wybudowanej części przedszkola w Zespole Szkół Publicznych w Międzyborowie oraz do rozbudowanego budynku Gminnej Biblioteki Publicznej- Filia w Międzyborowie.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ID.271.8.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa polegająca na dostawie i montażu wyposażenia do nowo wybudowanej części przedszkola w Zespole Szkół Publicznych w Międzyborowie oraz do rozbudowanego budynku Gminnej Biblioteki Publicznej - Filia w Międzyborowie. Zamawiający dopuszcza składanie oferty przez jednego Wykonawcę na dwie odrębne części zamówienia zgodnie z warunkami zawartymi w SIWZ dla każdej z części oddzielnie. Część 1 zamówienia: Dostawa i montaż wyposażenia do nowo wybudowanej części przedszkola w Zespole Szkół Publicznych w Międzyborowie. Część 2 zamówienia: Dostawa i montaż wyposażenia do rozbudowanego budynku Gminnej Biblioteki Publicznej - Filia w Międzyborowie. Dostawa dla I i II części zamówienia obejmuje: 1. transport mebli do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego na terenie nowopowstałego budynku Przedszkola (Część 1) lub Biblioteki przy Zespole Szkół Publicznych w Międzyborowie (Część 2), 2. rozładunek i rozpakowanie, 3. montaż mebli na miejscu, 4. wniesienie i ustawienie mebli w pomieszczeniach docelowych wskazanych przez Zamawiającego, 5. wypoziomowanie i usunięcie opakowań związanych z dostawą i montażem mebli, 6. po zakończeniu dostawy i montażu mebli pozostawienie umeblowanych pomieszczeń, w należytym porządku i czystości, 7. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za wszelkie uszkodzenia i szkody powstałe w trakcie realizacji umowy, 8. Wykonawca zobowiązany jest załączyć przy dostawie mebli aktualne certyfikaty zgodności spełniające wymogi bezpieczeństwa, ergonomii i zagwarantowania wyposażenia dobrej jakości, wydane przez jednostki certyfikujące te wyroby do placówek oświatowych oraz obiektów użyteczności publicznej. 9. Wykonawca dokona sprawdzenia poprawności funkcjonowania przedmiotu zamówienia w obecności Dyrektora Zespołu Szkół Publicznych w Międzyborowie lub osoby przez niego upoważnionej. 10. Wykonawca odpowiada za przedmiot zamówienia do czasu jego ostatecznego przekazania i podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. 11. na przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli minimum 24 miesięcznej gwarancji. 12. Wykonawca w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy, jest zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu próbek okleiny na meble oraz próbek tkanin mebli tapicerowanych na piśmie w formie szkiców, zdjęć z katalogów lub folderów potwierdzających ich zgodność z Opisem przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 3 i 3a do SIWZ. 13. Wykonawca przystąpi do dostawy i montażu, po zaakceptowaniu przez Zamawiającego proponowanych mebli. 14. W przypadku , gdy Wykonawca dostarczy i zamontuje meble nie uwzględniając zapisu w ust. 12 i 13, Zamawiający może zażądać ponownie wykonania przedmiotu umowy. 15. Szczegółowe wymagania dla dostawy określono w Opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 3 i 3a do SIWZ. 16. Przed dostawą i montażem Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu na meble, wymagane atesty, certyfikaty i znaki bezpieczeństwa lub świadectwa dopuszczenia do eksploatacji, deklaracje zgodności pod względem BHP, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. 17. Dostawa i montaż na przedmiotowe zamówienie będzie odbywać się sukcesywnie w terminie do dnia 20.12.2019 r., zgodnie z podpisanym pomiędzy Wykonawcą i Zamawiającym Harmonogramem dostaw i montażu. 18. Harmonogram dostaw i montażu zostanie sporządzony przez Wykonawcę i Zamawiającego w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy. 19. Harmonogram dostaw i montażu będzie określać ilość i rodzaj przedmiotu zamówienia oraz miejsce i dokładny termin dostawy i montażu. 20. Zaleca się aby Wykonawca na własny koszt przed złożeniem oferty dokonał pomiaru mebli we własnym zakresie. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na jedną lub dwie części.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 39100000-3


Dodatkowe kody CPV: 39161000-8, 39110000-6, 39112000-0, 39143310-2, 39121000-6, 39122200-5, 39131100-0, 39141300-5, 39516100-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dostawa i montaż wyposażenia do nowo wybudowanej części przedszkola w Zespole Szkół Publicznych w Międzyborowie.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 247616.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Szkół " CEZAS" Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Aleja Solidarności 15
Kod pocztowy: 15-751
Miejscowość: Białystok
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 190486.41
Oferta z najniższą ceną/kosztem 190486.41
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 406754.85
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Dostawa i montaż wyposażenia do rozbudowanego budynku Gminnej Biblioteki Publicznej - Filia w Międzyborowie.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 73180.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ELMAR Anna Karnas
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. 3-go Maja 1/3
Kod pocztowy: 36-030
Miejscowość: Błażowa
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 150713.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 150713.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 244928.67
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.