To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-11-13
Ogłoszenie nr 510244263-N-2019 z dnia 13-11-2019 r.
Gmina Jaktorów: Dostawa i montaż wyposażenia do nowo wybudowanej części przedszkola w Zespole Szkół Publicznych w Międzyborowie oraz do rozbudowanego budynku Gminnej Biblioteki Publicznej- Filia w Międzyborowie.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 596508-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Jaktorów, Krajowy numer identyfikacyjny 75014825900000,
ul. ul. Warszawska
33,
96-313
Jaktorów, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
046 8564026, 8564069, e-mail
gmina@jaktorow.pl, faks
(046) 855 21 88.
Adres strony internetowej (url): www.jaktorow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż wyposażenia do nowo wybudowanej części przedszkola w Zespole Szkół Publicznych w Międzyborowie oraz do rozbudowanego budynku Gminnej Biblioteki Publicznej- Filia w Międzyborowie.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ID.271.8.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa polegająca na dostawie i montażu wyposażenia do nowo wybudowanej części przedszkola w Zespole Szkół Publicznych w Międzyborowie oraz do rozbudowanego budynku Gminnej Biblioteki Publicznej - Filia w Międzyborowie. Zamawiający dopuszcza składanie oferty przez jednego Wykonawcę na dwie odrębne części zamówienia zgodnie z warunkami zawartymi w SIWZ dla każdej z części oddzielnie. Część 1 zamówienia: Dostawa i montaż wyposażenia do nowo wybudowanej części przedszkola w Zespole Szkół Publicznych w Międzyborowie. Część 2 zamówienia: Dostawa i montaż wyposażenia do rozbudowanego budynku Gminnej Biblioteki Publicznej - Filia w Międzyborowie. Dostawa dla I i II części zamówienia obejmuje: 1. transport mebli do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego na terenie nowopowstałego budynku Przedszkola (Część 1) lub Biblioteki przy Zespole Szkół Publicznych w Międzyborowie (Część 2), 2. rozładunek i rozpakowanie, 3. montaż mebli na miejscu, 4. wniesienie i ustawienie mebli w pomieszczeniach docelowych wskazanych przez Zamawiającego, 5. wypoziomowanie i usunięcie opakowań związanych z dostawą i montażem mebli, 6. po zakończeniu dostawy i montażu mebli pozostawienie umeblowanych pomieszczeń, w należytym porządku i czystości, 7. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za wszelkie uszkodzenia i szkody powstałe w trakcie realizacji umowy, 8. Wykonawca zobowiązany jest załączyć przy dostawie mebli aktualne certyfikaty zgodności spełniające wymogi bezpieczeństwa, ergonomii i zagwarantowania wyposażenia dobrej jakości, wydane przez jednostki certyfikujące te wyroby do placówek oświatowych oraz obiektów użyteczności publicznej. 9. Wykonawca dokona sprawdzenia poprawności funkcjonowania przedmiotu zamówienia w obecności Dyrektora Zespołu Szkół Publicznych w Międzyborowie lub osoby przez niego upoważnionej. 10. Wykonawca odpowiada za przedmiot zamówienia do czasu jego ostatecznego przekazania i podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. 11. na przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli minimum 24 miesięcznej gwarancji. 12. Wykonawca w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy, jest zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu próbek okleiny na meble oraz próbek tkanin mebli tapicerowanych na piśmie w formie szkiców, zdjęć z katalogów lub folderów potwierdzających ich zgodność z Opisem przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 3 i 3a do SIWZ. 13. Wykonawca przystąpi do dostawy i montażu, po zaakceptowaniu przez Zamawiającego proponowanych mebli. 14. W przypadku , gdy Wykonawca dostarczy i zamontuje meble nie uwzględniając zapisu w ust. 12 i 13, Zamawiający może zażądać ponownie wykonania przedmiotu umowy. 15. Szczegółowe wymagania dla dostawy określono w Opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 3 i 3a do SIWZ. 16. Przed dostawą i montażem Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu na meble, wymagane atesty, certyfikaty i znaki bezpieczeństwa lub świadectwa dopuszczenia do eksploatacji, deklaracje zgodności pod względem BHP, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. 17. Dostawa i montaż na przedmiotowe zamówienie będzie odbywać się sukcesywnie w terminie do dnia 20.12.2019 r., zgodnie z podpisanym pomiędzy Wykonawcą i Zamawiającym Harmonogramem dostaw i montażu. 18. Harmonogram dostaw i montażu zostanie sporządzony przez Wykonawcę i Zamawiającego w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy. 19. Harmonogram dostaw i montażu będzie określać ilość i rodzaj przedmiotu zamówienia oraz miejsce i dokładny termin dostawy i montażu. 20. Zaleca się aby Wykonawca na własny koszt przed złożeniem oferty dokonał pomiaru mebli we własnym zakresie. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na jedną lub dwie części.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 39100000-3
Dodatkowe kody CPV: 39161000-8, 39110000-6, 39112000-0, 39143310-2, 39121000-6, 39122200-5, 39131100-0, 39141300-5, 39516100-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa i montaż wyposażenia do nowo wybudowanej części przedszkola w Zespole Szkół Publicznych w Międzyborowie. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16/10/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
247616.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Szkół " CEZAS" Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
190486.41
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa i montaż wyposażenia do rozbudowanego budynku Gminnej Biblioteki Publicznej - Filia w Międzyborowie. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/10/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
73180.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ELMAR Anna Karnas
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
150713.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z montażem wyposażenia budynku pokoszarowego nr 7 w Gnieźnie przy ul. Wrzesińskiej 43-55
- BUDOWA/REMONT/WYKOŃCZENIE WRAZ Z DOPOSAŻENIEM POMIESZCZEŃ PRZEZNACZONYCH POD DZIAŁALNOŚĆ KULTURALNĄ W BUDYNKU GMINNEGO OŚRODKA KULTURY W NIEGOWIE
- Zakup i dostawa ergonomicznych krzeseł obrotowych do Oddziału ZUS w Olsztynie oraz podległych terenowych jednostek organizacyjnych.
- Dostawa mebli do Oddziału Okręgowego NBP w Kielcach
- Rozbudowa Szpitala Św. Ducha w celu utworzenia oddziału geriatrii i opieki długoterminowej wraz z adaptacją pomieszczeń na oddział geriatryczny
- Zakup i dostawa wyposażenia do żłobka w Strzelinie - Wyposażenie Meble, w ramach zadania pn.: "Utworzenie nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w ramach programu "Maluch +"
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.