To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-11-13
Ogłoszenie nr 510243736-N-2019 z dnia 13-11-2019 r.
Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich: Sukcesywne wykonywanie badań diagnostycznych w ramach realizacji projektu badawczego PURE/25/2007 pt.: "Prospektywne Epidemiologiczne Badanie Ludności Miejskiej i Wiejskiej"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 593680-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich, Krajowy numer identyfikacyjny 00028898100000,
ul. Wybrzeże L.Pasteura
1,
50-367
Wrocław, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
71 7841174, e-mail
monika.komorowska@am.wroc.pl, faks
71 7840045.
Adres strony internetowej (url): https://www.umed.wroc.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne wykonywanie badań diagnostycznych w ramach realizacji projektu badawczego PURE/25/2007 pt.: "Prospektywne Epidemiologiczne Badanie Ludności Miejskiej i Wiejskiej"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):UMW/IZ/PN-82/19
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest: Sukcesywne wykonywanie badań diagnostycznych w ramach realizacji projektu badawczego PURE/25/2007 pt.: "Prospektywne Epidemiologiczne Badanie Ludności Miejskiej i Wiejskiej", na potrzeby Katedry i Zakładu Medycyny Społecznej Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne wykonywanie badań diagnostycznych polegających na oznaczeniu: A) z próbki krwi poziomu: - glukozy - hemoglobiny glikowanej - cholesterolu całkowitego - LDL cholesterolu - HDL cholesterolu - trójglicerydów - sodu - potasu - kreatyniny - morfologia B) z próbki moczu poziomu: - sodu - potasu - kreatyniny - mikroalbuminy (ACR) 2.2 Próbki krwi i moczu do badań Wykonawca będzie zobowiązany odbierać od Zamawia-jącego na własny koszt. Miejsce odbioru próbek: siedziba PURE (Prospective Urban Rural Epidemiological Study) przy ul. Chałubińskiego 5, 50-368 Wrocław, z miejsca wskazanego przez Zamawiającego. 2.3 Zamawiający, zgodnie z zapotrzebowaniem, będzie przekazywał próbki krwi i moczu raz dziennie w dni robocze (tj. od poniedziałku do piątku) w godzinach między 12:00-15:00. W przypadku braku próbek do przekazania w danym dniu, Zmawiający zobowiązuje się niezwłocznie, jednak nie później niż do godz. 10:00 danego dnia, powiadomić o tym fakcie Wykonawcę. 2.4 Wykonawca jest zobowiązany odebrać próbki i niezwłocznie dostarczyć je do laboratorium w celu minimalizacji ryzyka otrzymania zakłóceń wyników badań. Wykonawca jest zobowiązany transportować próbki krwi w odpowiedni sposób, aby nie uległy zniszczeniu. 2.5 Wykonawca zobowiązuje się niezwłocznie wykonać wszystkie zlecone badania z ode-branych próbek i udostępnić Zamawiającemu wyniki badań w wersji elektronicznej, w każdym jednak przypadku nie później aniżeli w terminie 1 dnia roboczego licząc od dnia odbioru próbki. 2.6 Wyniki badań w formie papierowej powinny być dostarczone przez Wykonawcę do siedziby PURE przy ul. Chałubińskiego 5, 50-368 Wrocław, do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, najpóźniej do 2 dni roboczych po dniu przekazania próbek do badania. 2.7 Wymagania dotyczące standardów jakościowych odnoszących się do przedmiotu zamówienia: - laboratorium w którym będą wykonywane badania wchodzące w skład przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 23 marca 2006 r. w sprawie standardów jakości dla medycznych laboratoriów dia-gnostycznych i mikrobiologicznych (tj. Dz.U. 2016 poz. 1665) oraz być wpisane do ewidencji laboratorium prowadzonej przez Krajową Izbę Diagnostów Laboratoryjnych; - osoby wykonujące badania wchodzące w skład przedmiotu zamówienia - diagności laboratoryjni muszą posiadać niezbędne uprawnienia do wykonywania zawodu oraz być wpisani na listę Krajowej Izby Diagnostów Laboratoryjnych; - Wykonawca musi posiadać zaświadczenia, certyfikaty jakości i powtarzalności uzyskiwanych wyników badań stanowiących przedmiot zamówienia: np. certyfikat uczestnictwa w Centralnym Ogólnopolskim Programie Sprawdzianów Międzylaboratoryjnych, za-świadczenie uczestnictwa w Powszechnym Programie Sprawdzianów Ocen Wiarygodności Wyników Badań Laboratoryjnych, certyfikaty Randox International Quality Assessment Scheme "Certyficate of Acceptable Performance. 2.8 Do oszacowania wartości przedmiotu zamówienia należy przyjąć liczbę badań diagnostycznych dla 1600 osób. Zamawiający zastrzega jednak, że liczba każdego rodzaju badań może ulec zmianie, nie przekroczy jednak 1600 dla każdego rodzaju. Zamawiający zapłaci Wykonawcy za rzeczywistą liczbę wykonanych badań diagnostycznych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 85145000-7
Dodatkowe kody CPV: 85111810-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/10/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
121120.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ALAB Laboratoria Sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
102080.16
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SUKCESYWNA DOSTAWA SPECJALISTYCZNYCH ŚRODKÓW CZYSTOŚCI
- Wykonanie usług w zakresie utrzymania czystości w budynku socjalnym oraz na terenach zewnętrznych - Ośrodek Socjalny w Pasterce
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej we Wrocławiu
- Usługa hotelarska na potrzeby organizacji szkolenia pracowników Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu w dniach 22 - 24 maja 2024 r.
- Wymiana podzespołów i urządzeń sygnalizacji pożaru w budynku Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu
- WYBÓR WYKONAWCY USŁUGI ŻYWIENIA NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 104 WE WROCŁAWIU
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.