eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kalisz › Dostawa sprzętu systemu cyfrowej rejestracji przebiegu rozpraw sądowych wraz z wdrożeniem aktualnej wersji systemu oraz demontażem systemu zakupionego w 2011 roku w Sądzie Okręgowym w Kaliszu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-11-12

Ogłoszenie nr 510242870-N-2019 z dnia 12-11-2019 r.

Sąd Okręgowy: Dostawa sprzętu systemu cyfrowej rejestracji przebiegu rozpraw sądowych wraz z wdrożeniem aktualnej wersji systemu oraz demontażem systemu zakupionego w 2011 roku w Sądzie Okręgowym w Kaliszu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 602608-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Sąd Okręgowy, Krajowy numer identyfikacyjny 57062500000000, ul. Al. Wolności 13, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 62 7657876, 62 7657993, e-mail gospodarczy@kalisz.so.gov.pl, faks 627 657 714.
Adres strony internetowej (url): www.kalisz.so.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Sąd

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa sprzętu systemu cyfrowej rejestracji przebiegu rozpraw sądowych wraz z wdrożeniem aktualnej wersji systemu oraz demontażem systemu zakupionego w 2011 roku w Sądzie Okręgowym w Kaliszu

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

6/ZP/19

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu systemu cyfrowej rejestracji przebiegu rozpraw sądowych wraz z wdrożeniem aktualnej wersji Systemu ReCourt oraz demontażem systemu zakupionego w 2011 roku. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie powyższego na sześciu salach rozpraw sądowych wdrożonych w 2011 roku (sala nr 17, sala nr 108, sala nr 151, sala nr 170, sala nr 206, sala nr 272) w Sądzie Okręgowym w Kaliszu przy Al. Wolności 13, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Zał. 1 i Zał. 7 wraz z załącznikami do SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) dostawę sprzętu, demontaż systemu zakupionego w 2011 roku, montaż systemu dla aktualnej wersji oraz testy zainstalowanego systemu (projekt, instalacja oraz wszystkie związane z tym procedury); 2) dostawę materiałów niezbędnych do wykonania prac; 3) przekazanie dokumentacji technicznej; 4) szkolenie z zakresu obsługi systemu; 5) świadczenie usługi serwisu i wsparcia technicznego Systemu. 3. Usługa serwisu oraz wsparcia technicznego dla Systemu obejmuje w szczególności: 1) zapewnienie sprawnego, prawidłowego i wolnego od wad funkcjonowania Systemu w lokalizacji Zamawiającego; 2) usuwanie wszelkich wad, błędów, awarii i uszkodzeń Systemu oraz ich skutków w lokalizacji Zamawiającego; 3) udzielanie konsultacji oraz pomocy technicznej dla Systemu, świadczonych na rzecz Zamawiającego; 4) realizację modyfikacji oprogramowania Systemu na zlecenie Ministerstwa Sprawiedliwości; 5) uaktualnianie środowiska Systemu, tzn. aktualizacji oprogramowania niezbędnego do funkcjonowania Systemu zgodnie z ogłaszanymi poprawkami producentów oprogramowania i urządzeń (sterowniki, systemy operacyjne, bazy danych); 6) pozostałe czynności Usługi serwisu oraz wsparcia technicznego dla Systemu niezbędne dla zapewnienia prawidłowego działania Systemu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 32330000-5


Dodatkowe kody CPV: 32342410-9, 30213000-5, 48820000-2, 32232000-8, 79421200-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 390243.90
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Comarch Polska SA
Email wykonawcy: piotr.rybkiewicz@comarch.pl
Adres pocztowy: Aleja Jana Pawła II 39A
Kod pocztowy: 31-864
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 428592.91
Oferta z najniższą ceną/kosztem 428592.91
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 428592.91
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 80%

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.