To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-11-12
Ogłoszenie nr 510242815-N-2019 z dnia 12-11-2019 r.
Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej: Wymiana stolarki otworowej w lokalach zarządzanych przez
KZGM w Katowicach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 595279-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, Krajowy numer identyfikacyjny 00051578000000,
ul. ul. Grażyńskiego
5,
40-126
Katowice, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
32 258 20 21-25, e-mail
przetargi@kzgm.katowice.pl, faks
32 258 20 25, 41 63 167.
Adres strony internetowej (url): kzgm.katowice.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana stolarki otworowej w lokalach zarządzanych przez KZGM w Katowicach
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):NZ.231.104.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki otworowej oraz wymiana parapetów wewnętrznych i zewnętrznych w lokalach zarządzanych przez KZGM w Katowicach. 2. Zamówienie podzielone jest na 2 części: Część 1 obejmuje roboty budowlane polegające na wymianie stolarki otworowej oraz wymianie parapetów wewnętrznych i zewnętrznych w lokalach zarządzanych przez KZGM w Katowicach. Roboty będą polegać w szczególności na: - wymianie stolarki z PCV w ilości ok. 551,54 m², - wymianie stolarki drewnianej w ilości ok. 142,71 m², - wymianie stolarki drewnianej łukowej w ilości ok. 103,61 m², - wymianie stolarki drewnianej z elementami zabytkowymi w ilości ok. 14,78 m², - wymianie parapetów zewnętrznych (z blachy powlekanej) w ilości ok. 119,32 mb, - wymianie parapetów wewnętrznych PCV w ilości ok. 173,02 mb, - wymianie parapetów wewnętrznych drewnianych w ilości ok. 94,54 mb. Roboty prowadzone będą w budynkach wskazanych w zestawieniu adresowym, a poszczególne obmiary dla wskazanych adresów podane są w szkicach. Zestawienie to może ulec zmianie poprzez rezygnację Zamawiającego z części adresów lub uzupełniane kolejnymi adresami, aż do wyczerpania środków finansowych przeznaczonych na realizację zamówienia tj. kwoty 499 654,27 zł brutto. Część 2 obejmuje roboty budowlane polegające na wymianie stolarki otworowej oraz wymianie parapetów wewnętrznych i zewnętrznych w lokalach zarządzanych przez KZGM w Katowicach we wspólnotach mieszkaniowych. Roboty będą polegać w szczególności na: - wymianie stolarki z PCV w ilości ok. 91,51 m², - wymianie stolarki drewnianej w ilości ok 79,38 m², - wymianie stolarki drewnianej łukowej w ilości ok. 16,65 m², - wymianie stolarki drewnianej z elementami zabytkowymi w ilości ok. 16,50 m², - wymianie parapetów zewnętrznych (z blachy powlekanej) w ilości ok. 91,79 mb, - wymianie parapetów wewnętrznych PCV w ilości ok. 39,94 mb, - wymianie parapetów wewnętrznych drewnianych w ilości ok. 45,85 mb. Roboty prowadzone będą w budynkach wskazanych w zestawieniu adresowym, a poszczególne obmiary dla wskazanych adresów podane są w szkicach. Zestawienie to może ulec zmianie poprzez rezygnację Zamawiającego z części adresów lub uzupełniane kolejnymi adresami, aż do wyczerpania środków finansowych przeznaczonych na realizację zamówienia tj. kwoty 148 010,63 zł brutto. 3. Podane w ust. 3 ilości dla części 1 i 2 mają charakter szacunkowy, a ostateczne ilości mogą ulec zmianie w opisanych powyżej okolicznościach. 4. Stolarka PCV montowana będzie w kolorze białym, kolor stolarki drewnianej uzgadniany będzie z Zamawiającym dla każdego obiektu oddzielnie. 5. Zamawiający wymaga aby współczynnik przenikania ciepła dla szyb zespolonych zastosowanych w stolarce drewnianej i PCV wynosił minimum Ug <= 1,1W/m2 K. 6. Okna wymieniane będą w kolejności i w ilości wyznaczonej przez Zamawiającego, aż do wyczerpania środków finansowych przeznaczonych na realizację zamówienia. Zamawiający zobowiązuje się przekazać Wykonawcy zestawienie adresowo-rzeczowo-ilościowe koniecznej do wymiany stolarki w terminie do 7 dni od podpisania umowy. 7. Zamawiający wymaga dla każdej części zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn. Dz.U. z 2019 r., poz. 1040 z pózn. zm.). Wymóg ten dotyczy osób (pracowników fizycznych), które wykonują czynności bezpośrednio związane z demontażem i montażem stolarki otworowej i parapetów. Wymóg nie dotyczy osób kierujących, nadzorujących lub koordynujących roboty, dostawców materiałów, usług transportowych, osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście roboty na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy. Sposób kontroli oraz sankcje związane z niespełnieniem ww. wymogu opisane są we Wzorze umowy (Załącznik nr 5 do SIWZ). 8. Parametry równoważności 1) Jeżeli STWiORB wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, znaki towarowe lub pochodzenie Zamawiający zgodnie z art. 29 ust 3 ustawy dopuszcza składanie "produktów" równoważnych. Wszelkie "produkty" pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, by spełnić wymagania stawiane przez zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis minimalnych wymagań parametrów jakościowych zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak, więc posługiwanie się nazwami producentów/produktów/ ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie w trakcie badania oferty. 2) Tam, gdzie w STWiORB przedmiot zamówienia został opisany za pomocą wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, norm, aprobat, specyfikacji technicznej i systemów referencji, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie w trakcie badania oferty. 9. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia dla każdej części określają wzór umowy wraz z załącznikami (w tym STWiOR) stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ, przykładowe szkice okien stanowiące Załącznik nr 6 do SIWZ oraz wstępne zestawienie adresowe stanowiące załącznik nr 7 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45421000-4
Dodatkowe kody CPV: 45421132-8, 45422100-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Wymiana stolarki otworowej oraz wymiana parapetów wewnętrznych i zewnętrznych w lokalach zarządzanych przez KZGM w Katowicach |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/10/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
462642.84
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: KARO Romanowski Spółka Jawna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
499654.27
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Wartość umowy wskazana w sekcji IV pkt 6 to kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. |
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Wymiana stolarki otworowej oraz wymiana parapetów wewnętrznych i zewnętrznych w lokalach zarządzanych przez KZGM w Katowicach we wspólnotach mieszkaniowych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/10/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
137046.88
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: KARO Romanowski Sp. Jawna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
148010.63
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Wartość umowy wskazana w sekcji IV pkt 6 to kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawa suszarki laboratoryjnej
- "KMP Zabrze - likwidacja dwóch zbiorników paliwa pozostałych po stacji paliw wraz z rozbiórką budynku obsługi stacji paliw"
- KMP Bytom - likwidacja trzech zbiorników paliwa pozostałych po stacji paliw
- Świadczenie usług deratyzacji, dezynsekcji i dezynfekcji w nieruchomościach zarządzanych przez KZGM w Katowicach
- Zakup i dostawa sprzętu drukującego
- Dostawa komputerów oraz urządzeń drukujących - 2 części
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Braniewo, budynek urzędu miasta (1878 r.): wymiana dachu, instalacji odgromowej wraz z renowacją i konserwacją elewacji sterczyn i okienek dachowych"
- Przebudowa i rozbudowa budynku schroniska dla zwierząt w Gnieźnie wraz z wyposażeniem, termomodernizacją i montażem odnawialnych źródeł energii
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: gen. W. Andersa 13 m 17, Jana Pawła II 32 m 41 (w podziale na 2 części)
- Wymiana stolarki okiennej na ul. Kantaka 6
- Przebudowa zbiornika w Byszowie (gm. Klimontów)
- Rewitalizacja zabytkowego spichlerza w miejscowości Wybrzeże
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.