eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek › Dostawa doposażenia kuchni i stołówki szkolnej do Szkoły Podstawowej im. Polskich Noblistów z Oddziałami Integracyjnymi w Kruszynie oraz do Szkoły Podstawowej im. Janusza Korczaka z Oddziałami Integracyjnymi w Smólniku w ramach realizacji rządowego programu "Posiłek w szkole i w domu"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-11-12

Ogłoszenie nr 510242270-N-2019 z dnia 12-11-2019 r.

Gmina Włocławek: Dostawa doposażenia kuchni i stołówki szkolnej do Szkoły Podstawowej im. Polskich Noblistów z Oddziałami Integracyjnymi w Kruszynie oraz do Szkoły Podstawowej im. Janusza Korczaka z Oddziałami Integracyjnymi w Smólniku w ramach realizacji rządowego programu "Posiłek w szkole i w domu"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 595770-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Włocławek, Krajowy numer identyfikacyjny 91086690400000, ul. Królewiecka 7, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 0-54 230 53 00; 230 53 37, e-mail urzad@gmina.wloclawek.pl, faks 054 230 53 53.
Adres strony internetowej (url): www.bip.gmina.wloclawek.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa doposażenia kuchni i stołówki szkolnej do Szkoły Podstawowej im. Polskich Noblistów z Oddziałami Integracyjnymi w Kruszynie oraz do Szkoły Podstawowej im. Janusza Korczaka z Oddziałami Integracyjnymi w Smólniku w ramach realizacji rządowego programu "Posiłek w szkole i w domu"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RBRiGK.271.2.21.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Dostawa doposażenia kuchni i stołówki szkolnej do Szkoły Podstawowej im. Polskich Noblistów z Oddziałami Integracyjnymi w Kruszynie oraz do Szkoły Podstawowej im. Janusza Korczaka z Oddziałami Integracyjnymi w Smólniku w ramach realizacji rządowego programu "Posiłek w szkole i w domu". Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z warunkami niniejszego SIWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz asortymentowo-cenowy stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ. Pozostałe warunki wykonania zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ.4.2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Część I zamówienia obejmuje: dostawę doposażenia kuchni i stołówki szkolnej do Szkoły Podstawowej im. Polskich Noblistów z Oddziałami Integracyjnymi w Kruszynie.Część II zamówienia obejmuje: dostawę doposażenia kuchni i stołówki szkolnej do Szkoły Podstawowej im. Janusza Korczaka z Oddziałami Integracyjnymi w Smólniku. Szczegółowy opis poszczególnych części zamówienia zawiera Formularz ofertowo - cenowy stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną cześć lub na całość zamówienia. 4.3. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego (innego niż podany z "nazwy" przez Zamawiającego w załączniku nr 2 do SIWZ) pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. 4.4. Wyposażenie, jeśli stanowi materiały i wyroby przeznaczonych do kontaktu z żywnością, musi odpowiadać wymaganiom ogólnym określonym w art. 3 rozporządzenia (WE) nr 1935/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 października 2004 r. w sprawie materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością oraz uchylającego dyrektywy 80/590/EWG i 89/109/EWG (Dz. Urz. UE L 338 z 13.11.2004, str. 4 oraz Dz. Urz. UE L 188 z 18. 07.2009, str. 14) oraz: 1) posiadać deklarację CE, 2) być fabrycznie nowe i wolne od obciążeń prawami osób trzecich, 3) posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania sporządzone w języku polskim, 4) posiadać okres gwarancji udzielonej przez producenta lub dostawcę nie krótszy niż 2 lata, 5) posiadać wymagane certyfikaty dopuszczające do użytku w placówkach oświatowych. 5.Wyposażenie, jeśli nie stanowi materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością, musi spełniać wymagania, o których mowa w pkt. 4.4 ppkt. 2-5.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 39.00.00.00 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dostawa doposażenia kuchni i stołówki szkolnej do Szkoły Podstawowej im. Polskich Noblistów z Oddziałami Integracyjnymi w Kruszynie.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 81139.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 7
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Swisspol Ldt Sp. z o.o.
Email wykonawcy: swisspolltd@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Wilcza 27 50-429 Wrocław
Kod pocztowy: 50-429
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 78569.15
Oferta z najniższą ceną/kosztem 73497.42
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 108296.58
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Dostawa doposażenia kuchni i stołówki szkolnej do Szkoły Podstawowej im. Janusza Korczaka z Oddziałami Integracyjnymi w Smólniku.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 81236.43
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: GAMA Plawgo & Zawisza Spółka Jawna
Email wykonawcy: gama@gama.pl
Adres pocztowy: ul. Szczecińska25A 75-122 Koszalin
Kod pocztowy: 75-122
Miejscowość: Koszalin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 95539.02
Oferta z najniższą ceną/kosztem 87860.13
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 104354.92
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.