eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dobra › KREDYT DŁUGOTERMINOWY NA SFINANSOWANIE PLANOWANEGO DEFICYTU ORAZ SPŁATĘ WCZEŚNIEJ ZACIĄGNIĘTYCH KREDYTÓW I POŻYCZEK W KWOCIE 3 277 549,09 PLN

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-11-08

Ogłoszenie nr 510241426-N-2019 z dnia 08-11-2019 r.

Wójt Gminy Dobra: KREDYT DŁUGOTERMINOWY NA SFINANSOWANIE PLANOWANEGO DEFICYTU ORAZ SPŁATĘ WCZEŚNIEJ ZACIĄGNIĘTYCH KREDYTÓW I POŻYCZEK W KWOCIE 3 277 549,09 PLN

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 608465-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540221110-N-2019, 540221309-N-2019, 540227910-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Wójt Gminy Dobra, Krajowy numer identyfikacyjny 49189218500000, ul. Dobra 233, 34-642 Dobra, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 183 330 020, e-mail sekretariat@gminadobra.pl, faks 18 3330020 wew. 200.
Adres strony internetowej (url): www.gminadobra.pl, http://bip.malopolska.pl/ugdobra

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

KREDYT DŁUGOTERMINOWY NA SFINANSOWANIE PLANOWANEGO DEFICYTU ORAZ SPŁATĘ WCZEŚNIEJ ZACIĄGNIĘTYCH KREDYTÓW I POŻYCZEK W KWOCIE 3 277 549,09 PLN

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

UG.ZZ.271.53.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem jest udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości: 3 277 549,09 zł. (słownie: trzy miliony dwieście siedemdziesiąt siedem tysięcy pięćset czterdzieści dziewięć złotych 09/100) z czego na sfinansowanie planowanego deficytu w wysokości: 3 185 308,30 zł, na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek w wysokości: 92 240,79 zł, w walucie polskiej. Kredyt długoterminowy zaciąga się na podstawie Uchwały Rady Gminy Dobra Nr X/71/19 dnia 27 września 2019 r. w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego. Założenia do kredytu: Okres kredytowania: od dnia podpisania umowy do dnia 31 października 2031 r. Karencja w spłacie kredytu: 31 grudnia 2021 r. Przelew środków pieniężnych w dwóch transzach, do 13.11.2019 r. I transza w wysokości 1 500 000,00 złotych, II transza do 27.12.2019 r. w wysokości do 1 777 549,09 złotych na rachunek bankowy dochodów, prowadzony przez Bank Spółdzielczy w Limanowej Oddział w Dobrej: 34 8804 0000 0020 0200 0260 0029.. Druga transza kredytu nie musi być wykorzystana w całości, z tego tytułu Zamawiający nie ponosi żadnych opłat. Oprocentowanie kredytu wyrażone będzie jako stawka WIBOR 1M i marży Banku, przy czym stawka WIBOR 1M na każdy okres odsetkowy ustalana będzie na podstawie średniej arytmetycznej stawek WIBOR 1M obowiązujących w okresie od pierwszego do ostatniego dnia każdego miesiąca, poprzedzającego dany okres odsetkowy. Marża Banku będzie wielkością stałą wyrażoną w punktach procentowych i będzie obowiązywała przez cały okres kredytowania. Do kalkulacji wysokości odsetek należy przyjąć stawkę WIBOR 1M z dnia 08 października 2019 r.: 1,64. Odsetki od kredytu naliczane w okresach miesięcznych i będą spłacane do 15-tego każdego następnego miesiąca. Kredytobiorca dokona spłaty kredytu w 40 kwartalnych ratach. Terminy spłaty rat kapitałowych należy przyjąć w ostatni dzień miesiąca kończącego kwartał kalendarzowy w latach 2022 - 2031. Rocznie 3 raty po 81 938,73 zł i jedna rata 81 938,71 zł; łącznie na rok 327 754,90 zł. Natomiast w 2031 roku 3 raty po 81 938,75 zł i jedna rata 81 938,74 zł; łącznie w roku 327 754,99 zł. W przypadku, gdy termin spłaty kredytu przypada na dzień ustawowo wolny od pracy, dniem spłaty zadłużenia będzie kolejny dzień roboczy, przypadający po dniu wolnym od pracy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/11/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 748706.94
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Bank Spółdzielczy w Limanowej
Email wykonawcy: dobra@bs.limanowa.pl
Adres pocztowy: Rynek 7
Kod pocztowy: 34-600
Miejscowość: Limanowa
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 554877.48
Oferta z najniższą ceną/kosztem 559545.33
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 559545.33
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.