eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › "Wymiana drzwi wewnętrznych w budynku warsztatowym Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Władysława Stanisława Reymonta w Radomiu"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-11-27

Ogłoszenie nr 510240958-N-2020 z dnia 27-11-2020 r.

Zespół Szkół Agrotechnicznych i Gospodarki Żywnościowej: "Wymiana drzwi wewnętrznych w budynku warsztatowym Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Władysława Stanisława Reymonta w Radomiu"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 600105-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zespół Szkół Agrotechnicznych i Gospodarki Żywnościowej, Krajowy numer identyfikacyjny 67288471900000, ul. ul. Uniwersytecka 6, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 48 331 09 01, e-mail agroradom@wp.pl, faks 48 331 09 01.
Adres strony internetowej (url): www.agroradom.edu.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Jednostka budżetowa prowadzona przez administrację rządową

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Wymiana drzwi wewnętrznych w budynku warsztatowym Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Władysława Stanisława Reymonta w Radomiu"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZSCKR.26.35.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Wymiana stolarki drzwiowej zawiera: roboty rozbiórkowe, montaż drzwi wewnętrznych, roboty towarzyszące. W zakres zadania wchodzi: Wykucie z muru ościeżnic stalowych lub krat okiennych Rozebranie ścian, filarów i kolumn z cegieł na zaprawie cementowo-wapiennej Montaż drzwi aluminiowych dwuskrzydłowych wewnętrznych, wyposażonych w klamkę i dwa zamki oraz samozamykacz, szyba bezpieczna mleczna Montaż drzwi aluminiowych jednoskrzydłowych wewnętrznych, wyposażonych w klamkę i dwa zamki, szyba bezpieczna mleczna Montaż drzwi aluminiowych jednoskrzydłowych wewnętrznych, wyposażonych w klamkę i dwa zamki -bez szyby Montaż Drzwi stalowych z ościeżnicą, wyposażone w zamek z wkładką i klamkę Montaż ścianek aluminiowych z drzwiami wyposażonych w klamkę i dwa zamki, szyba bezpieczna mleczna Montaż drzwi aluminiowych zewnętrznych dwuskrzydłowych oszklonych szybą bezpieczną Montaż okien aluminiowych, szklenie szkłem bezpiecznym Uzupełnienie ścian lub zamurowanie otworów w ścianach na zaprawie cementowo-wapiennej bloczkami z betonu komórkowego Uzupełnienie tynków zwykłych wewnętrznych kat. III z zaprawy cementowo-wapiennej na ścianach i słupach prostokątnych na podłożu z cegły, pustaków ceramicznych, gazo- i pianobetonów Dwukrotne malowanie tynków wewnętrznych ścian i sufitów farbą emulsyjną i olejną z przygotowaniem powierzchni Wywiezienie gruzu Ważne DRZWI DRZWI zewnętrzne (DZ3, DZ4) pochwyt i samozamykacz - RAL 7001 Drzwi wewnętrzne D7 W1 - RAL 7001 Drzwi wewnętrzne D1, D2, D3, D4, D5, D6, N1, OW1, - RAL 8019 Drzwi zewnętrzne dwa zamki (DZ3 i DZ4) Drzwi wewnętrzne jeden zamek Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: uproszczona dokumentacja projektowa, STWiOR oraz przedmiary robót, które stanowią załącznik do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45421000-4


Dodatkowe kody CPV: 45215510-5, 45262500-6, 45450000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 79562.59
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: DRO-MAR Marcin Dróżdź
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: 00-107 Warszawa ul. Próżna 5 lok 25 oddział Makowiec ul Radomska 138
Kod pocztowy: 26-640
Miejscowość: Skaryszew
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 92865.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 89700.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 115349.70
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.