eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zakroczym › Budowa oświetlenia ulicznego w mieście Zakroczym przy ul. kpt. T. Doranta

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-11-27

Ogłoszenie nr 510240569-N-2020 z dnia 27-11-2020 r.

Urząd Miejski w Zakroczymiu: Budowa oświetlenia ulicznego w mieście Zakroczym przy ul. kpt. T. Doranta

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 598791-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Miejski w Zakroczymiu, Krajowy numer identyfikacyjny 01327039900000, ul. Warszawska 7, 05-170 Zakroczym, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 112 02 57, e-mail anna.kniolek@zakroczym.pl, faks -.
Adres strony internetowej (url): https://zakroczym.bip.net.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa oświetlenia ulicznego w mieście Zakroczym przy ul. kpt. T. Doranta

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

WIR.271.21.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

. Przedmiotem zamówienia jest: budowa oświetlenia ulicznego w mieście Zakroczym przy ul. kpt. T. Doranta. 2. Budowa linii kablowej oświetlenia drogowego zlokalizowana jest na dz. ew. nr 83/6 obręb 02-09, 32/3 obręb 02-10, 28 obręb 02-04, 39 obręb 02-03, 42 obręb 02-05, w miejscowości Zakroczym na obszarze administracyjnym województwa mazowieckiego w powiecie nowodworskim gmina Zakroczym. 3. Budowa oświetlenia obejmuje 40 punktów świetlnych przy drodze powiatowej nr 3001W. 4. Zakres robót obejmuje: 1) rozebranie nawierzchni z kostki betonowej, 2) naprawa nawierzchni z kostki betonowej, 3) kopanie rowów dla kabli o głębokości do 0,8 m i szerokości dna do 0,4 m w gruncie kat. III-IV, 4) wykonanie przewiertów mechanicznych dla rury o śr. Do 110 mm pod obiektami, 5) nasypanie warstwy piasku na dnie rowu kablowego o szer. do 0,6 m, 6) układanie rur ochronnych z PCW o średnicy do 75mm w wykopie otwartym, 7) układanie rur ochronnych KR 50/50 na całej trasie, 8) układanie kabli o masie do 1.0 kg/m w rurach przepustowych, 9) układanie ręcznie kabli o masie do 1.0 kg/m w rowach kablowych i przy słupach, 10) układanie bednarki w rowach kablowych -bednarka do 120 mm2, 11) układanie rur dwudzielnych, 12) zasypanie rowów dla kabli wykonanych ręcznie w gruncie kat. IV, 13) zagęszczenie nasypów z gruntu sypkiego kat. I-II ubijakami mechanicznymi, 14) mechaniczne stawianie słupów oświetleniowych 8m, 15) montaż wysięgników pojedynczych na słupach, 16) montaż opraw na słupach oświetleniowych, 17) wciągniecie przewodów z udziałem podnośnika samochodowego w słupy, 18) mechaniczne pogrążanie uziomów pionowych prętowych w gruncie kat. III, 19) Badanie linii kablowej nn - kabel 4 żyłowy, 20) badanie i pomiary instalacji uziemiającej, 21) demontaż istniejących opraw oświetlenia wraz z wysięgnikami, 22) podłączenie kabla oświetleniowego do istniejącej skrzyni SON, 23) montaż osprzętu modułowego w skrzyni SON - dostosowanie zabezpieczeń, 24) obsługa geodezyjna (wytyczenie, inwentaryzacja). 5. Na słupy przewidziano oprawy w przyjaznej środowisku technologii LED. 6. Zdemontowane oprawy oraz wysięgniki Wykonawca przewiezie do Zakładu Gospodarki Komunalnej w Zakroczymiu, ul. Parowa Okólna 3b. 7. Wykonawca winien oznakować i zabezpieczyć teren robót. 8. Przed przystąpieniem do prac miejsce prowadzenia robót należy oznakować zgodnie z projektem czasowej organizacji ruchu zatwierdzonym przez Starostę Nowodworskiego. Koszty opracowania i uzgodnienia projektu, o którym mowa w zdaniu pierwszym, leżą po stronie Wykonawcy. 9. Szczegółowy sposób wykonania oraz zakres i rodzaj poszczególnych robót określa: 1) Projekt budowlany, stanowiący załącznik nr 11 do SIWZ, 2) Projekt zamienny stanowiący załącznik nr 12 do SIWZ, 3) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiąca załącznik nr 13 do SIWZ, 4) Przedmiary robót, stanowiące załącznik nr 14 do SIWZ. 10. Wykonawca przystępujący do przetargu przed złożeniem oferty powinien dołożyć należytej staranności w sprawdzeniu zgodności dokumentacji technicznej ze stanem faktycznym i zgłoszenia wszelkich niezgodności Zamawiającemu. 11. Wszystkie zastosowane materiały i wyroby, dostarczone przez Wykonawcę muszą posiadać niezbędne atesty, aprobaty i deklaracje zgodności. 12. Roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami (w szczególności ustawy prawo budowlane, przepisami bhp. i p.poż oraz branżowymi), jak również zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, a także z należytą starannością, zachowaniem właściwej organizacji pracy i zapewnieniem dobrej jakości. 13. Materiały stosowane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu umowy powinny być fabrycznie nowe i odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, zgodnie z art. 10 ustawy Prawo budowlane, oraz jakościowym i gatunkowym wymaganiom określonym w opisie przedmiotu zamówienia oraz dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Dokumenty potwierdzające wymagania opisane w dokumentacji technicznej Wykonawca przedłoży Zamawiającemu przed ich wbudowaniem pod rygorem nakazu rozbiórki wykonanych robót i demontażu wbudowanych materiałów na koszt Wykonawcy. 14. Wszystkie użyte materiały, wyroby oraz urządzenia muszą mieć aktualne dokumenty (atesty, aprobaty i deklaracje zgodności) dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. 15. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do dokonania wizji lokalnej (na własny koszt) na terenach objętych zakresem rzeczowym zadania oraz zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i wyceny przedmiotu zamówienia. 16. Wykonawca rozpocznie roboty w terminie 10 dni od dnia podpisania umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45316110-9


Dodatkowe kody CPV: 45311000-0, 45310000-3, 45314300-4, 45317000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 259797.49
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ELTAR Zakład Elektroenergetyczny Tadeusz Rudziński
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Niegów, ul. Kościelna 11
Kod pocztowy: 07-230
Miejscowość: Zabrodzie
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 239900.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 239900.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 322260.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.