eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Świadczenie usługi stałego kompleksowego utrzymywania porządku w Budynku "S" oraz terenie okalającym, położonym w Krakowie przy ul. Ujastek 1



Ogłoszenie z dnia 2020-11-27

Ogłoszenie nr 510240444-N-2020 z dnia 27-11-2020 r.

Nowe Centrum Administracyjne Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością: Świadczenie usługi stałego kompleksowego utrzymywania porządku w Budynku "S" oraz terenie okalającym, położonym w Krakowie przy ul. Ujastek 1

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Nowe Centrum Administracyjne Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Krajowy numer identyfikacyjny 12323468800000, ul. ul. Ujastek 1, 31-752 Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 694 734 573, e-mail kontakt@nca.malopolska.pl, faks -.
Adres strony internetowej (url): nca.malopolska.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Biorąc pod uwagę strukturę właścicielską spółki Nowe Centrum Administracyjne sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie należy wskazać, że jest to podmiot, o którym stanowi art. 3 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usługi stałego kompleksowego utrzymywania porządku w Budynku "S" oraz terenie okalającym, położonym w Krakowie przy ul. Ujastek 1

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na rzecz spółki Nowe Centrum Administracyjne sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie - Zamawiającego, w zakresie bieżącego kompleksowego utrzymania w należytej czystości i stanie higieniczno-sanitarnym pomieszczeń Budynku "S". Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający wskazanie powierzchni oraz częstotliwości danych działań, stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. SZCZEGÓŁOWY WYKAZ CZYNNOŚCI WCHODZĄCYCH W ZAKRES USŁUG "Świadczenie usługi stałego kompleksowego utrzymywania porządku w Budynku "S" oraz terenie okalającym, położonym w Krakowie przy ul. Ujastek 1" polegać będzie na: 1. Prace porządkowe będą wykonywane w dniach tygodnia i godzinach ustalonych z Zamawiającym 2. Usługa sprzątania w strefach niedostępnych jest wykonywana w godzinach od 8.00 do 15.00 uzgodnionych z Zamawiającym, w obecności pracowników ze względu na bezpieczeństwo dokumentów tajnych i poufnych. 3. Sprzątanie sali teatralnej i przynależnych korytarzy hali i łazienek, oraz sal bankietowych i konferencyjnych, odbywać się będzie raz w miesiącu w ustalonym z Zamawiającym dniu. W przypadku konieczności sprzątania częściej niż raz w miesiącu w/w pomieszczeń będzie to każdorazowo zgłaszana przez Zamawiającego. 4. Zgłaszanie na bieżąco portierowi usterek technicznych zauważonych w trakcie wykonywanych czynności, m.in. uszkodzeń instalacji wodnej, elektrycznej oraz innych uszkodzeń 5. Pracownicy zatrudnieni przez Wykonawcę do realizacji zamówienia wykonują powierzoną im pracę samodzielnie bez możliwości wprowadzenia do sprzątanego obiektu osób trzecich. 6. Klucze wydawane będą przez portiera z portierni lub upoważnionego pracownika Zamawiającego. 7. Po wykonanych czynnościach w danym pomieszczeniu, osoby wykonujące usługę zobowiązana jest do zamknięcia okien, wyłączenia światła (także na korytarzach i w toaletach), zamknięcia pomieszczeń. 8. Osoby wykonujące usługę zobowiązane są w trakcie realizacji zamówienia do noszenia jednolitych strojów (zgodnych z wymogami BHP) z nazwą/logo Wykonawcy. 9. Osoby wykonujące usługę zobowiązane są do bieżącej segregacji odpadów usuwanych z koszy do pojemników ustawionych w wiacie śmietnikowej wg następujących zasad: a. pojemnik żółty - metal, tworzywa sztuczne i opakowania wielomateriałowe, b. pojemnik zielony (szkło) -- opakowania szklane, c. pojemnik niebieski brązowy- odpady biodegradowalne d. pojemnik niebieski- papier i tektura e. pojemni czarny- zmieszane odpady komunalne Wymagane jest usunięcie śmieci, szczególnie makulatury, do odpowiednio oznaczonych pojemników znajdujących się na zewnątrz budynku, Makulatura w postaci ścinek z niszczarek winna zostać zapakowana w worki dostarczone przez Wykonawcę. 10. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia sprzętu oraz środków chemicznych, myjących i czyszczących, dezynfekujących, prątkobójczych, bakteriobójczych i higienicznych w ilościach niezbędnych do utrzymania obiektów w stałej czystości, a w szczególności: papieru toaletowego białego, ręczników papierowych w listkach, szczotek do wc, mydła w płynie - dostosowanych do urządzeń Zamawiającego, środków myjących, czyszczących, dezynfekujących, neutralizujących zapachy. Odzież roboczą, środki higieny dla pracowników, środki ochrony osobistej (rękawiczki, jednolite stroje) zabezpiecza Wykonawca. Wykonawca dostarczy oraz zapewni wymianę (w przypadku zepsucia) dozowników na w/w środki higieniczne. 11. Kryterium doboru preparatów myjących oraz środków dezynfekujących: Wszystkie używane przez Wykonawcę preparaty myjące i środki dezynfekujące powinny posiadać atesty. a. preparaty myjące powinny posiadać: ? łatwość wypłukiwania pozostałości preparatu z mytej powierzchni; ? brak ujemnego wpływu na myte powierzchnie; ? brak ujemnego wpływu na środowisko naturalne; ? roztwory nie powinny mieć niekorzystnego wpływu na zdrowie (brak toksyczności) ? posiadać karty charakterystyki substancji niebezpiecznych; b. preparaty do konserwacji powierzchni powinny; ? być dopuszczone do stosowania w pomieszczeniach, gdzie przebywają pracownicy, ? posiadać właściwości antypoślizgowe, ? posiadać dobrą tolerancję na substancje chemiczne, zawarte w środkach do dezynfekcji powierzchni. c. preparaty dezynfekcyjne: Wszystkie preparaty przeznaczone do dezynfekcji powierzchni nie mogą zawierać formaldehydów, glioksalu, aldehydu glutarowego. Czas działania nie może być dłuższy niż 15 minut. Środki dezynfekcyjne powinny być odpowiednie dla punktów sanitarnych (toalety, umywalki) oraz powierzchni stanowisk obsługi klientów. Preparaty do dezynfekcji powinny charakteryzować się: ? właściwym spektrum działania w zależności od dezynfekowanych powierzchni; ? wysoką skutecznością wobec drobnoustrojów, prątków, bakterii, wirusów -- brak narastania oporności, ? kompatybilnością w odniesieniu do powierzchni i przedmiotów dezynfekowanych, ? brakiem niekorzystnego wpływu na personel (brak właściwości drażniących, uczulających), ? jak najniższym stopniem toksyczności, ? brakiem uciążliwego zapachu oraz wysokim stopniem biodegradacji. 12. Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawi wykaz środków chemicznych, jakie będą używane przy realizacji usług. 13. Używane przez Wykonawcę środki do realizacji zamówienia muszą spełniać kryteria doboru środków. Środki dezynfekcyjne muszą posiadać atesty PZH, certyfikaty CE, znaki bezpieczeństwa oraz karty charakterystyki substancji niebezpiecznych. Wykonawca zobowiązany jest przed zawarciem umowy do okazania bądź atestów PZH, bądź kart charakterystyki, deklaracji zgodności, pozwolenia na wprowadzenia do obrotu lub wpisu do rejestru produktów biobójczych, jak również certyfikatów CE i znaków bezpieczeństwa wszystkich stosowanych preparatów wraz ze wskazaniem do jakich powierzchni będą stosowane. 14. Wykonawca zobowiązany będzie do zmiany preparatów myjących i środków dezynfekujących w przypadku, gdy nie będą spełniały wymagań określonych przez Zamawiającego. 13. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania wszelkich, obowiązujących na terenie objętym przedmiotem umowy przepisów w zakresie BHP, p/poż, stosowanych metod, procedur utrzymania czystości pomieszczeń, stosowanego odpowiedniego sprzętu i narzędzi do sprzątania. 14. Zamawiający zastrzega sobie prawo do: ? wskazywania do sprzątania pomieszczeń po remontach, ? zmiany rodzaju i ilości powierzchni do utrzymania w czystości w przypadku pomieszczeń remontowanych, modernizowanych, przebudowywanych i przylegających do nich, ? w przypadku wykonywania przez Zamawiającego drobnych prac remontowych, modernizacyjnych, przebudowy itp. Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego sprzątania pomieszczeń sąsiadujących z remontowanymi, ? po zakończeniu prac remontowych modernizacyjnych, przebudowy itp. Wykonawca zobowiązany jest do sprzątania umożliwiającego podjęcie normalnej działalności w tych pomieszczeniach. 15. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany terminu realizacji usługi w uzgodnieniu z Wykonawcą w uzasadnionych przypadkach. 16. Zakres przedmiotu zamówienia będzie obejmował również dostarczenie i wymianę papieru toaletowego i ręczników jednorazowych w toaletach. Ponadto Zamawiający zleca Wykonawcy podczas sprzątania pomieszczeń użytkowanych przez Zamawiającego każdorazowe sprzątanie kuchni oraz mycie naczyń kuchennych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90910000-9


Dodatkowe kody CPV: 90911200-8, 90911300-9, 90919200-4, 90920000-2, 90921000-9, 98312000-3, 90610000-6, 90914000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 99977.76
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Magdalena Chmiel-Czajka Firma usługowa ISKIERKA usługi porządkowe
Email wykonawcy: biuro@sprzatanieiskierka.pl
Adres pocztowy: ul. Widokowa 23
Kod pocztowy: 32-010
Miejscowość: Kocmyrzów
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 122972.64
Oferta z najniższą ceną/kosztem 122972.64
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 294691.08
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.