eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Namysłów › Realizacja robót budowlanych objętych projektem"Termomodernizacja budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Namysłowie" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020, w ramachOsi priorytetowej III - Gospodarka niskoemisyjna, Działania 3.2 - Efektywność energetyczna, Poddziałania 3.2.1 Efektywność energetyczna w budynkach publicznych.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-11-27

Ogłoszenie nr 510240105-N-2020 z dnia 27-11-2020 r.

Powiat Namysłowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu: Realizacja robót budowlanych objętych projektem: "Termomodernizacja budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Namysłowie" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020, w ramach: Osi priorytetowej III - Gospodarka niskoemisyjna, Działania 3.2 - Efektywność energetyczna, Poddziałania 3.2.1 Efektywność energetyczna w budynkach publicznych.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 591460-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540207205-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Namysłowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu, Krajowy numer identyfikacyjny 53142196300000, ul. Pl. Wolności , 46-100 Namysłów, woj. opolskie, państwo Polska, tel. (077) 410 36 95, e-mail zamowienia@namyslow.pl, faks 774 103 922.
Adres strony internetowej (url): www.namyslow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Realizacja robót budowlanych objętych projektem: "Termomodernizacja budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Namysłowie" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020, w ramach: Osi priorytetowej III - Gospodarka niskoemisyjna, Działania 3.2 - Efektywność energetyczna, Poddziałania 3.2.1 Efektywność energetyczna w budynkach publicznych.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IZM.I.272.14.2020.MA.

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia: Realizacja robót budowlanych objętych projektem: "Termomodernizacja budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Namysłowie" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020, w ramach: Osi priorytetowej III - Gospodarka niskoemisyjna, Działania 3.2 - Efektywność energetyczna, Poddziałania 3.2.1 Efektywność energetyczna w budynkach publicznych. Zamówienie składa się z 3 części: Część 1: Docieplenie ścian zewnętrznych (budynku i klatki schodowej), docieplenie stropu piwnic, docieplenie stropodachu, docieplenie podłogi na gruncie, a także wymiana oraz wymiana okien z nawiewnikami automatycznymi i wymiana drzwi zewnętrznych. Część 2: Modernizacja oświetlenia wraz z budową instalacji PV. Część 3: Modernizacja systemu c.o. (systemu grzewczego) wraz z instalacją systemu zarządzania energią. 2. Zakres robót dla poszczególnych części. Część 1: Docieplenie ścian zewnętrznych (budynku i klatki schodowej), docieplenie stropu piwnic, docieplenie stropodachu, docieplenie podłogi na gruncie, a także wymiana okien z nawiewnikami automatycznymi i wymiana drzwi zewnętrznych. Zakres robót do wykonania w części 1 inwestycji: o Dociepleniu elewacji budynku (ścian zewnętrznych budynku i klatki schodowej); o Docieplenie stropu nad II piętrem (stropodach); o Docieplenie stropu pomiędzy piwnicą i parterem; o Docieplenie strefy przyziemia - podłoga na gruncie; o Wymiana istniejącej stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej; o Montaż podpory dla roślin pnących ze stali nierdzewnej (kraty mocowane do ściany budynku za pomocą uchwytów systemowych); o Prace towarzyszące, między innymi: obróbki blacharskie wraz z rurami spustowymi, odtworzenie instalacji odgromowej, wykonanie izolacji przed zawilgoceniem, wykonanie podłogi; o Prace porządkowe mających na celu doprowadzenie obiektu do stanu pierwotnego. Część 2: Modernizacja oświetlenia wraz z budową instalacji PV. Zakres robót do wykonania w części 2 inwestycji: o Modernizacja oświetlenia wewnętrznego; o Budowa instalacji PV; o Prace porządkowe mających na celu doprowadzenie obiektu do stanu pierwotnego. Część 3: Modernizacja systemu c.o. (systemu grzewczego) wraz z instalacją systemu zarządzania energią Zakres robót do wykonania w części 3 inwestycji: o Modernizacja instalacji wewnętrznej c.o.; o Instalacja systemu zarządzania energią; o Prace porządkowe mających na celu doprowadzenie obiektu do stanu pierwotnego. 3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), projektem budowlanym, projektem wykonawczym, przedmiarami robót, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), zgłoszeniem robót budowlanych, postanowieniem Opolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, opracowanymi dla potrzeb niniejszego zamówienia oraz obowiązującymi przepisami i normami, sztuką budowlaną, zasadami współczesnej wiedzy technicznej zapewniając bezpieczne i higieniczne warunki pracy, w tym dla użytkowników obiektów oraz w sposób nie zakłócający pracy urzędu. 4. Zamawiający umożliwi Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej na obiekcie - w miejscu, w którym mają być wykonywane roboty budowlane - po uprzednim uzgodnieniu terminu. 5. Kody i nazwy według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Główny kod CPV: 45321000-3 Izolacja cieplna. Przedmioty dodatkowe: 45000000-7 Roboty budowlane. 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne. 45111291-4 Roboty w zakresie zagospodarowania terenu. 45111300-1 Roboty rozbiórkowe. 45113000-2 Roboty na placu budowy. 45262110-5 Demontaż rusztowań. 45262120-8 Wznoszenie rusztowań. 45262321-7 Wyrównywanie podłóg. 45262500-6 Roboty murarskie i murowe. 45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach. 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne. 45312310-3 Ochrona odgromowa. 45316000-5 Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych. 45320000-6 Roboty izolacyjne. 45324000-4 Roboty w zakresie okładziny tynkowej. 45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania. 45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej. 45421100-5 Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów. 45421147-6 Instalowanie krat. 45430000-0 Pokrywanie podłóg i ścian. 45442100-8 Roboty malarskie. 45443000-4 Roboty elewacyjne. 45450000-6 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe. 6. Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie i na własny koszt zabezpieczyć odpowiedni sprzęt i materiały do wykonywania przedmiotu zamówienia. 7. Składający oferty wykonawcy zobowiązani są do zapoznania z istotnymi przepisami prawa, aktami i regulacjami obowiązującymi w Polsce, które w jakikolwiek sposób mogą wpływać lub odnosić się do działań podejmowanych w związku z przetargiem i w następstwie podpisania umowy. 8. Wykonawcy są odpowiedzialni za staranne zaznajomienie się ze SIWZ wraz z jej dodatkami, w tym również projektem budowlanym, projektem wykonawczym, przedmiarami robót, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), zgłoszeniem robót budowlanych, postanowieniem Opolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, wszelkimi zmianami do SIWZ sporządzonymi w okresie przetargowym oraz za uzyskanie wiarygodnych informacji dotyczących poszczególnych warunków i obowiązków, które mogą w jakikolwiek sposób oddziaływać na sumę czy istotę oferty lub na wykonanie robót. 9. Wymagany przez Zamawiającego min. okres gwarancji - 3 lata. Oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji krótszy niż 3 lata, zostanie odrzucona jako niezgodna ze SIWZ. 10. Wszystkie materiały, w tym odpady powstałe w wyniku realizacji robót budowlanych w ramach projektu muszą być zagospodarowane (ponownie użyte, przetworzone, unieszkodliwione lub magazynowane) zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym przepisami ochrony środowiska (w sposób przyjazny środowisku). Wykonawca zobowiązany jest do posiadania zezwolenia na wytwarzanie odpadów. Koszty wytworzenia, transportu i utylizacji odpadów należy uwzględnić w cenie oferty. 11. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SIWZ i ofercie. 12. Dopuszcza się składanie ofert częściowych. Liczba części: 3. Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: jednej lub wszystkich części. Oferty, które nie będą obejmowały wszystkich elementów składowych przedmiotu zamówienia w obrębie danej części zostaną odrzucone. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 13. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6/7 ustawy. 14. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia Podwykonawcy lub Podwykonawcom wykonanie części zamówienia, co nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. 15. Zamawiający zgodnie z art. 36b ustawy żąda podania przez Wykonawcę w formularzu oferty części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom i podania ich nazw (firm). Powierzenie wykonania części przedmiotu zamówienia Podwykonawcy lub Podwykonawcom wymaga zawarcia umowy o podwykonawstwo, przez którą należy rozumieć umowę w formie pisemnej o charakterze odpłatnym, której przedmiotem są dostawy lub usługi stanowiące część zamówienia publicznego, zawartą pomiędzy wybranym przez Zamawiającego Wykonawcą a innym podmiotem (Podwykonawcą). 16. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy, Zamawiający wymaga, aby do realizacji przedmiotu zamówienia, były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osoby wykonujące czynności w zakresie wykonywania robót budowlanych, na podstawie umów o pracę, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r., poz. 1320 z późn. zmianami). Zamawiający zastrzega sobie prawo do przedłożenia przez Wykonawcę, umów o pracę z zatrudnionymi przez niego pracownikami. 17. W przypadku, gdy Wykonawca nie zamierza wykonywać zamówienia przy udziale podwykonawców, należy wpisać w formularzu "nie dotyczy" lub inne sformułowanie. Jeżeli Wykonawca zostawi ten punkt formularza nie wypełniony Zamawiający uzna, iż zamówienie zostanie wykonane siłami własnymi, bez udziału podwykonawcy. 18. Informacja o możliwości udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia na podstawie art. 151a ustawy: Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia. 19. Miejsce realizacji zamówienia: budynek Powiatowego Urzędu Pracy w Namysłowie przy Pl. Wolności 1.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45321000-3


Dodatkowe kody CPV: 45000000-7, 45111200-0, 45111291-4, 45111300-1, 45113000-2, 45262110-5, 45262120-8, 45262321-7, 45262500-6, 45300000-0, 45310000-3, 45312310-3, 45316000-5, 45320000-6, 45324000-4, 45331100-7, 45421000-4, 45421100-5, 45421147-6, 45442100-8, 45443000-4, 45450000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Część 1: Docieplenie ścian zewnętrznych (budynku i klatki schodowej), docieplenie stropu piwnic, docieplenie stropodachu, docieplenie podłogi na gruncie, a także wymiana oraz wymiana okien z nawiewnikami automatycznymi i wymiana drzwi zewnętrznych.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 677225.03
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: CRK-MANAGMENT Sp z o.o. Sp. k.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Dworcowa 17
Kod pocztowy: 46-300
Miejscowość: Olesno
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 411871.01
Oferta z najniższą ceną/kosztem 411871.01
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 694002.38
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Część 2: Modernizacja oświetlenia wraz z budową instalacji PV.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 179903.61
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: CRK-MANAGMENT Sp z o.o. Sp. k.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Dworcowa 17
Kod pocztowy: 46-300
Miejscowość: Olesno
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 67815.54
Oferta z najniższą ceną/kosztem 67815.54
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 133558.06
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Część 3: Modernizacja systemu c.o. (systemu grzewczego) wraz z instalacją systemu zarządzania energią.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 188156.14
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: CRK-MANAGMENT Sp z o.o. Sp. k.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Dworcowa 17
Kod pocztowy: 46-300
Miejscowość: Olesno
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 186716.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 186716.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 281480.56
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.