To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-11-27
Ogłoszenie nr 510239639-N-2020 z dnia 27-11-2020 r.
Miasto Brańsk: "Rozwój Gminy Miejskiej Brańsk dzięki produkcji energii elektrycznej na potrzeby własne poprzez instalacje fotowoltaiczne"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014 - 2020, Oś priorytetowa V - Gospodarka niskoemisyjna, Działanie 5.1 - Energetyka oparta na odnawialnych źródłach energii Nr projektu WND-RPPD.05.01.00-20-0585/19
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 577989-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540162393-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Brańsk, Krajowy numer identyfikacyjny 50658947000000,
ul. Rynek
8,
17-120
Brańsk, woj.
podlaskie, państwo
Polska, tel.
085 7375005 w. 28, e-mail
um.bransk@bransk.podlaskie.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): http://bip.um.bransk.wrotapodlasia.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Rozwój Gminy Miejskiej Brańsk dzięki produkcji energii elektrycznej na potrzeby własne poprzez instalacje fotowoltaiczne"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):GKM.271.2.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamówienie pn. "Rozwój Gminy Miejskiej Brańsk dzięki produkcji energii elektrycznej na potrzeby własne poprzez instalacje fotowoltaiczne" jest współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020. 2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych, obejmujące w szczególności: 1) dostawę i montaż wraz z uruchomieniem instalacji fotowoltaicznych wraz z optymalizatorami mocy: o dach budynku Zespołu Szkół im. Armii Krajowej w Brański - moc 43,32 kWp, o teren Oczyszczalni ścieków w Brańsku - moc 49,89 kWp, o teren Hydroforni w Brańsku - moc 49,87 kWp, 2) montaż konstrukcji nośnej na gruncie lub na dachach budynków, 3) montaż paneli fotowoltaicznych na gruncie lub dachu, 4) montaż instalacji odgromowej systemu fotowoltaicznego, 5) montaż inwertera i zabezpieczeń strony DC i AC, 6) połączenie modułów z inwerterem, 7) podłączenie instalacji do istniejącej instalacji elektrycznej w obiekcie, 8) sprawdzenie pracy układu, 9) wykonanie pomiarów na instalacji, 10) przeszkolenie wszystkich użytkowników z zasad obsługi, użytkowania, konserwacji i bezpieczeństwa związanych z użytkowaniem zainstalowanej instalacji PV, 11) opracowanie szczegółowych instrukcji obsługi i ich przekazanie użytkownikom, 12) uzyskanie w imieniu Zamawiającego wymaganych prawem uzgodnień, opinii i zgłoszeń dotyczących mikroinstalacji fotowoltaicznych, 13) podłączenie instalacji do sieci elektroenergetycznej wraz ze zgłoszeniem przyłączenia instalacji do sieci dystrybucyjnej PGE Dystrybucja S.A. na podstawie wytycznych dostępnych na stronie zakładu, 14) zapewnienie monitoringu pomiarów efektu ekologicznego wszystkich wykonanych instalacji w celu bieżącego monitorowania efektu ich pracy, 15) sporządzenie wykazu zastosowanych urządzeń z kartami gwarancyjnymi i dokumentacją techniczną tych urządzeń wraz z wykazem materiałów użytych do wykonania w/w zamówienia i ich atestami i deklaracjami zgodności, 16) wykonywanie przeglądów gwarancyjnych dla każdej wykonanej instalacji oraz odnotowanie w/w przeglądów w karcie przeglądów gwarancyjnych. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje: o wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy około 43,32 kWp, umieszczonej na dachu budynku Zespołu Szkół im. Armii Krajowej w Brańsku. Szacuje się, że inwestycja ta umożliwi wytwarzanie energii elektrycznej na poziomie 42 877 kWh/rok. Instalacja będzie składać się z około 152 sztuk paneli fotowoltaicznych o mocy znamionowej około 285 Wp każdy. o wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy około 49,89 kWp, umieszczonej na terenie Oczyszczalni w Brańsku. Szacuje się, że inwestycja ta umożliwi wytwarzanie energii elektrycznej na poziomie 50 504 kWh/rok. Instalacja będzie składać się z około 175 sztuk paneli fotowoltaicznych o mocy znamieniowej około 285 Wp każdy. o wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy około 49,87 kWp, umieszczonej na terenie Hydroforni w Brańsku. Szacuje się, że inwestycja ta umożliwi wytwarzanie energii elektrycznej na poziomie 50 354 kWh/rok. Instalacja będzie składać się z około 175 sztuk paneli fotowoltaicznych o mocy znamionowej około 285 Wp każdy. 4. Pełny opis przedmiotu zamówienia zawiera Dokumentacja Techniczna dostawy i montażu instalacji fotowoltaicznych (Projekt koncepcyjny instalacji fotowoltaicznej) stanowiąca Załącznik nr 8 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej SIWZ. 5. Wykonawca swoim staraniem i na swój koszt zabezpieczy i oznakuje teren wykonywania prac montażowych. Media niezbędne do wykonania zadania (energia elektryczna 230 V i woda) nieodpłatnie zapewnia właściciel nieruchomości, na której będzie montowana instalacja fotowoltaiczna. 6. Po wykonaniu zadania na nieruchomości Wykonawca uporządkuje teren, na którym wykonywał roboty oraz tereny zajęte lub użytkowane przez Wykonawcę w związku z wykonywaniem umowy, w tym dokona na własny koszt renowacji zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prowadzonych prac obiektów i nawierzchni oraz dokona na własny koszt naprawy lub odtworzenia zniszczonych instalacji. 7. Wykonawca jest zobowiązany wykonywać prace montażowe w taki sposób, żeby nie spowodować uszkodzenia dachu, budynku i instalacji. 8. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody w mieniu oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich, w tym także związane z ruchem pojazdów, powstałe w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy. 9. Rozwiązania równoważne 1) Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych produktów (np. materiałów, urządzeń), innych producentów niż przykładowe wskazane w dokumentacji projektowej oraz dokumentacji przetargowej, pod warunkiem, że charakteryzować się będą nie gorszymi parametrami technicznymi i technologicznymi oraz posiadają wszystkie wymagane certyfikaty, atesty i dopuszczenia. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że zastosowane materiały bądź urządzenia są równoważne. 2) W przypadku użycia w SIWZ lub załącznikach odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację projektową powinien założyć, że każdemu odniesieniu o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp użytemu w dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz "lub równoważne". 3) W przypadku, gdy w SIWZ lub załącznikach zostały użyte znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Użycie w SIWZ lub załącznikach oznakowania w rozumieniu art. 2 pkt 16 ustawy Pzp oznacza, że Zamawiający akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania. 4) W przypadku, gdy Wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonego przez Zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania, Zamawiający w terminie przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany Wykonawca udowodni, że roboty budowlane, dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego. Użycie w SIWZ lub załącznikach wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany Wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu Wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany Wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia. 5) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący na konieczność wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach Zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu o ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów projektowych i nie powoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac z dokumentacją projektową. 10. Zamawiający wymaga, aby podczas montażu uwzględnić wymagania osób niepełnosprawnych i dostępność dla nich elementów sterujących (montaż przeprowadzić w sposób zapewniający możliwość wykonania czynności obsługowych dla osób niepełnosprawnych w szczególności poruszających się na wózkach inwalidzkich).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 09331200-0
Dodatkowe kody CPV: 45310000-3, 09332000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
780951.22
Liczba otrzymanych ofert:
8
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: LUMIXLED Sp. z o.o. Sp. k.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
496059.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa Internatu Szkolnego."
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Nowym Borku
- Budowa budynku magazynowo - gospodarczego w Łambinowicach przy ul. Muzealnej 4 wraz z montażem odnawialnych źródeł energii oraz z poprawą otoczenia
- Roboty budowlane pn.Wykonanie instalacji klimatyzacji dla wybranych pomieszczeń w budynku Wojewódzkiego Ośrodka Terapii Uzależnienia od Alkoholu i Współuzależnienia w Stalowej Woli
- "Budowa budynku kancelarii leśnictw Urad i Sądów wraz z zagospodarowaniem terenu - II postępowanie"
- Adaptacja pomieszczeń dla potrzeb pracowni rentgenowskiej Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w "Kutnowskim Szpitalu Samorządowym" Sp. z o.o.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.