eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Serock › Przebudowa ul. Książęcej w Jadwisinie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-11-07

Ogłoszenie nr 510239448-N-2019 z dnia 07-11-2019 r.

Miasto i Gmina Serock: Przebudowa ul. Książęcej w Jadwisinie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 593955-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 593955-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto i Gmina Serock, Krajowy numer identyfikacyjny 15570119000000, ul. Rynek 21, 05-140 Serock, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 227 828 805, e-mail inwestycje@serock.pl, faks 227 827 499.
Adres strony internetowej (url): www.serock.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa ul. Książęcej w Jadwisinie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PRI.271.2.28.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.1 Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulicy Książęcej w miejscowości Jadwisin zgodnie z dokumentacją projektową autorstwa firmy MATPROJEKT Mateusz Jurczyk, ul. Łąkowa 12f, 05-135 Komornica. 3.2 Szczegółowo przedmiot zamówienia obejmuje: 1) wykonanie robót rozbiórkowych, przygotowawczych oraz pomiarowych, 2) budowę jezdni z nawierzchni asfaltowej ul. Książęcej w km od 0+000 do km 0+346, szerokość jezdni 5,5 m, kategoria ruchu KR1, prędkość projektowa 30 km/h. 3) budowę jezdni drogi bocznej z nawierzchni asfaltowej szerokości 5m i długości ok. 68mb, 4) budowę chodników z kostki brukowej betonowej - szer. 2,0m, 5) budowę zjazdów indywidualnych z kostki brukowej betonowej, 6) budowę oświetlenia ulicznego z o n/w parametrach technicznych: ? linia kablowa oświetlenia drogowego - kabel YAKXs 4x25mm2 Lc~490 m, ? słupy stalowe szt. 12 o wysokości 6m, ocynkowane, okrągłe, stożkowe o grubości ścianki min. 3 mm, ? wysięgniki rurowe szt. 12, łukowe o wym. 1,0mx1,0m, ? oprawy LED szt. 12 o mocy max. 28W, minimalnym strumieniu świetlnym źródeł światła (lampy) - 3100lm, barwa światła 3900-4000K (+/-100K), oprawy wyposażone w układ przeciwprzepięciowy 10kV, oprawy muszą spełniać wymogi normy PN-EN 62471 - "Bezpieczeństwo fotobiologiczne lamp i systemów lampowych", oprawy muszą posiadać deklarację zgodności WE i certyfikat akredytowanego ośrodka badawczego potwierdzający deklarowane zgodności np. ENEC; 7) demontaż istniejącej infrastruktury oświetleniowej (oprawy sodowe, wysięgniki, przewody, bezpieczniki, itp.), 8) budowę progów zwalniających i skrzyżowania wyniesionego, 9) wykonanie krawężników, oporników i obrzeży betonowych, 10) wykonanie regulacji wysokościowych istniejących urządzeń infrastruktury podziemnej, 11) wykonanie odwodnienia - odwodnienie powierzchniowe z odprowadzeniem wód opadowych na pobocze chłonne ze żwiru płukanego grubości 20cm na warstwie geowłókniny, 12) budowa studni chłonnej w km 0+195 wraz z wpustem ulicznym, 13) wykonanie skrzyżowania z drogą publiczną, 14) wykonanie oznakowania pionowego i poziomego zgodnie z opracowanym projektem stałej organizacji ruchu, 15) przestawienie istniejących ogrodzeń kolidujących z inwestycją zlokalizowanych na działkach: 36/10, 36/11; 16) ustawienie tablic informacyjnych zgodnie ze wzorami stanowiącymi załącznik nr 9 i 10 do SIWZ, najpóźniej w dniu rozpoczęcia i zakończenia robót budowlanych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233220-7


Dodatkowe kody CPV: 45233222-1, 45100000-8, 45233150-5, 45310000-3, 45314300-4, 45316110-9, 45317000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 703835.05
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: HYDRO KAN BRUK Sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@hydrokanbruk.pl
Adres pocztowy: ul. Stanisława Witkiewicza 16/23
Kod pocztowy: 03-305
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 859000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 859000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1269562.43
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 25

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.