eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chorzów › Modernizacja dachu siedziby Miejskiego Zarządu Ulic i Mostów w Chorzowie przy ul. Bałtyckiej 8A

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-11-07

Ogłoszenie nr 510239353-N-2019 z dnia 07-11-2019 r.

Miejski Zarząd Ulic i Mostów: Modernizacja dachu siedziby Miejskiego Zarządu Ulic i Mostów w Chorzowie przy ul. Bałtyckiej 8A

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 610251-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miejski Zarząd Ulic i Mostów, Krajowy numer identyfikacyjny 00016624900000, ul. ul. Bałtycka 8 A, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 2411270, e-mail sekretariat@mzuim.chorzow.eu, faks 32 2414060.
Adres strony internetowej (url): www.mzuim.chorzow.eu

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja dachu siedziby Miejskiego Zarządu Ulic i Mostów w Chorzowie przy ul. Bałtyckiej 8A

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

GI/SC/7041/005/010/19

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1 Przedmiotem niniejszego zamówienia jest modernizacja dachu siedziby Miejskiego Zarządu Ulic i Mostów w Chorzowie przy ul. Bałtyckiej 8A. Powierzchnia dachu - ca 1 052,80 m2. Dach należy pokryć membraną dachową PVC gr 2,0mm zbrojonej np. włóknem szklanym. Wymianie podlegają wszystkie obróbki blacharskie. W trakcie realizacji robót, wraz z ich postępem, należy wykonać demontaże oraz ponowne montaże podstaw klimatyzatorów oraz innego osprzętu zlokalizowanego na dachu. Wszystkie przejścia dachowe należy uszczelnić poprzez zgrzewanie dodatkowych obróbek z membrany dachowej PVC. Na murkach ogniowych należy wykonać wymianę nakryw z płyt OSB na nowe z odpowiednim ich zakotwieniem do powierzchni dachu. Dodatkowo należy wykonać odpowiednie odpowietrzenie dachu. Istniejące kominy wentylacyjne murowane należy przedłużyć i przemurować wraz z wykonaniem nowych nakryw (czap). Na ścianach kominów należy wykonać obróbki blacharskie laminowane membraną dachową i zgrzać z membraną dachową PVC. Demontaż istniejącej instalacji odgromowej. Montaż nowej instalacji odgromowej z zastosowaniem 10 szt. masztów odgromowych. Zakres robót i szczegółowy opis prac do wykonania określa Przedmiar robót stanowiący Załącznik nr 8 do SIWZ. Stan istniejący przedstawiono w Załączniku nr 8 (dokumentacja fotograficzna). Wykonawca skosztorysuje roboty, na podstawie Przedmiaru robót stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ oraz zgodnie z zapisami pkt 15 SIWZ. 2 UWAGI DOTYCZĄCE REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1) Zamawiający informuje, iż ilekroć w SIWZ zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub wskazano normy, aprobaty, specyfikacje techniczne bądź systemy odniesienia, o których mowa w art. 30 ust 1-3 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. 2) Zamawiający, na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) wykonywanie prac fizycznych przy robotach budowlanych polegających na: o wykonaniu robót dekarskich, b) nadzorowanie pracy brygady pracowników. Pozostałe uregulowania w tym zakresie zostały ujęte we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ. 3) Roboty budowlane będą realizowane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i współczesnej wiedzy technicznej, przy zastosowaniu obowiązujących przepisów, norm. 4) Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca, z którym zawarta będzie umowa zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu celem akceptacji "Harmonogram Robót" (rzeczowo - finansowy). 5) Robota budowlana wynikająca z przedmiotu zamówienia podlega opodatkowaniu podatkiem VAT w wysokości 23%.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/11/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 243501.57
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SPEC GRUPA Leszek Łaczmański
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Bukowa 13, Hipolitów
Kod pocztowy: 05-074
Miejscowość: Halinów
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 299506.93
Oferta z najniższą ceną/kosztem 299506.93
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 334333.93
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.