eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siepraw › Ścieżki rowerowe oraz punkt turystyczny nad Zatoką Zakliczyńską

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-11-26

Ogłoszenie nr 510239285-N-2020 z dnia 26-11-2020 r.

Gmina Siepraw: Ścieżki rowerowe oraz punkt turystyczny nad Zatoką Zakliczyńską

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt (Numer: RPMP.06.03.03-12-0309/17) realizowany jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 - 2020 (RPO WM); Działanie 6.3 Rozwój wewnętrznych potencjałów regionu, Poddziałanie 6.3.3 Zagospodarowanie rekreacyjne i turystyczne otoczenia zbiorników wodnych.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 590577-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540195122-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Siepraw, Krajowy numer identyfikacyjny 54752000000000, ul. ul. Kawęciny 30, 32-447 Siepraw, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 3721811, 3721819, 3721807, e-mail gmina@siepraw.pl, faks 123 721 806.
Adres strony internetowej (url): www.siepraw.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Ścieżki rowerowe oraz punkt turystyczny nad Zatoką Zakliczyńską

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IIGZP.271.3.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa "Ścieżek rowerowych oraz punktu turystycznego nad Zatoką Zakliczyńską". 2. Wykonawca zobowiązuje się w ramach przedmiotu zamówienia do złożenia w imieniu Zamawiającego zawiadomienia o zakończeniu budowy w PINB w Myślenicach w trybie przewidzianym w art. 54 ustawy z dnia 7 lipca 1994r., Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.) oraz odpowiednio wniosku o udzielenie pozwolenia na użytkowanie wraz z uzyskaniem zaświadczenia/decyzji właściwego inspektora nadzoru budowlanego o niewniesieniu sprzeciwu oraz odpowiednio uzyskania decyzji pozwolenia na użytkowanie, dla wszystkich elementów budowy wchodzących w skład przedmiotu zamówienia. 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuję między innymi: 3.1. Budowa trasy nr 5A i 5B (w tym m.in. budowa trasy rowerowej/pieszo-rowerowej, remont istniejącej drogi gminnej, 3 przepusty, 1 kładka pieszo-rowerowa (stalowo-drewniana), bariery ochronne typu U12a wraz z budową punktu turystycznego/punktu widokowego w obrębie działki nr 620 w Czechówce wyposażonego m.in. w podest widokowy dla obserwacji ptaków, wiatę przystankową oraz małą architekturą, wykonanie schodów terenowych), objęta dokumentacją projektową zatwierdzoną: - prawomocną decyzją pozwolenia na budowę AB.6740.1350.2015 z dnia 25.01.2016 - prawomocną decyzją pozwolenia na budowę AB.6740.1348.2015 z dnia 21.01.2016 - zgłoszeniem robót budowlanych AB.6743.622.2019 z dnia 14.11.2019 3.2. Budowa trasy nr 6A i 6B (w tym m.in. budowa trasy rowerowej/pieszo-rowerowej, remont istniejącej drogi gminnej na granicy miejscowości Czechówka i Zakliczyn, odtworzenie istniejących terenów zielonych, 3 przepusty), objęta dokumentacją projektową zatwierdzoną: - prawomocną decyzją pozwolenie na budowę AB.6740.1349.2015 z dnia 21.01.2016 3.3. Budowa trasy nr 7 (7A, 7B, 7C, 7F) (w tym m.in. budowa trasy pieszej/pieszo-rowerowej, remont istniejącej drogi gminnej, schody terenowe, 2 przepusty, 1 kładka pieszo-rowerowa (stalowo-drewniana), odtworzenie istniejących terenów zielonych, zastosowanie barier ochronnych U12a, budowa sieci elektroenergetycznej oświetlenia drogi (oświetlenie ledowe), budowa schodów terenowych, budowa placu zabaw i siłowni zewnętrznej (urządzenia, nawierzchnia bezpieczna, oświetlenie solarne terenu, komunikacja, zieleń wraz z gospodarką drzewostanem istniejącym), objęta dokumentacją projektową zatwierdzoną: - zgłoszeniem robót budowlanych AB.6743.623.2019 z dnia 14.11.2019 (dotyczy placu zabaw i siłowni) - prawomocną decyzją pozwolenia na budowę AB.6740.1351.2015 z dnia 25.01.2016 - prawomocną decyzją pozwolenia na budowę AB.6740.1367.2015 z dnia 27.01.2016 - prawomocną decyzją pozwolenia na budowę AB.6740.1385.2015 z dnia 29.01.2016 - zgłoszeniem robót budowlanych AB.6743.621.2019 z dnia 06.08.2019 3.4. Otoczenie trasy 7B (w tym m.in. budowa placyku grillowo-ogniskowego (który obejmuje m.in.: krąg ogniskowy, ławki gabionowe z siedziskiem z drewna dębowego, grill parkowy); wiaty przystankowej o konstrukcji stalowej zwieńczoną dachem jednospadowym krytym blachą trapezową, z tyłu wiaty należy wykonać stalowe stojaki na rowery; elementy małej architektury (ławki ze stołami piknikowymi, ławki, kosze na śmieci); nawierzchnia placu) objęte dokumentacją projektową zatwierdzoną prawomocną decyzją pozwolenia na budowę AB.6740.1382.2015 z dnia 29.01.2016r. (Uwaga: zakres nie obejmuje budowy wieży widokowej o wysokości 24,6m). 3.5. Budowa trasy nr 11 A (w tym m.in. budowa trasy pieszej/pieszo-rowerowej, remont istniejącej drogi gminnej, 1 przepust, 1 kładka pieszo-rowerowa (stalowo-drewniana), zastosowanie barier ochronnych U12a, punkt turystyczny - punkt widokowy wyposażony w wiatę przystankową, ławy piknikowe oraz elementy małej architektury (kosze na śmieci, urządzenie sprawnościowe dla maluchów)), objęta dokumentacją projektową zatwierdzoną: - prawomocną decyzją pozwolenia na budowę AB.6740.1406.2015 z dnia 04.02.2016 - prawomocną decyzją pozwolenia na budowę AB.6740.867.2016 z dnia 07.10.2016 - zgłoszeniem robót budowlanych AB.6743.624.2019 z dnia 14.11.2019 - prawomocną decyzją pozwolenia na budowę AB.6740.312.2020.PK z dnia 06.07.2020 3.6. Budowa parkingu przy Zatoce Zakliczyńskiej (w tym budowa parkingu, oświetlenie parkingu, wykonanie nakładki asfaltowej na ulicy Starowiejskiej od zjazdu z ulicy Brandysiewicza do wjazdu na parking), objęta dokumentacją projektową zatwierdzoną: - prawomocną decyzją pozwolenia na budowę AB.6740.982.2015 z dnia 15.09.2015 - zgłoszeniem robót budowlanych AB.6743.621.2019 z dnia 06.08.2019 3.7. Oznakowanie tras pieszo-rowerowych zgodnie z dokumentacją organizacji ruchu zatwierdzoną decyzją KT.7121.35.2019 z dnia 15.07.2019r. Zakres przedmiotu zamówienia należy wykonać zgodnie z treścią decyzji pozwolenia wodno-prawnego nr: - GM.6341.105.2015 z dnia 11.12.2015r i dokumentacją stanowiącą załącznik do ww. decyzji; - GM.6341.65.2015 z dnia 09.09.2015r i dokumentacją stanowiącą załącznik do ww. decyzji. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: ? Dokumentacja projektowa - Załącznik nr 8 do SIWZ, ? Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB)- Załącznik nr 9 do SIWZ, ? Przedmiar robót - Załącznik nr 10 do SIWZ, Zgodnie z zasadami ryczałtowej formy wynagrodzenia, którą jest objęte niniejsze postępowanie, przedmiary robót są dokumentem informacyjno-pomocniczym. 5. W zakresie przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania terenu pod budowę, w tym m.in. należy wykonać karczowanie usunięcie drzew (zgodnie z decyzją znak GPiŚ.6131.105.2019 z 30.08.2019r) oraz zakrzaczenia (samosiejka) rosnące na terenie objętym ww. dokumentacjami projektowymi. Pożądane jest, aby przed złożeniem oferty Wykonawca przeprowadził wizję lokalną terenu, na którym zlokalizowane będą roboty objęte przedmiotem niniejszego zamówienia, a także zdobył wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do sporządzenia oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. Dokonanie wizji lokalnej nie jest warunkiem koniecznym do złożenia oferty w niniejszym postępowaniu. 6. W przypadku, gdy opis techniczny jak i zapisy specyfikacji wskazują dla niektórych materiałów znaki towarowe lub pochodzenie - nadmienia się, że wszystkie użyte w opisie technicznym nazwy produktów jak i firm mają tylko i wyłącznie zastosowanie do określenia minimalnych parametrów technicznych i jakościowych materiałów wymaganych przez Zamawiającego do realizacji przedmiotu zamówienia. 7. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert z zastosowaniem materiałów równoważnych, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w opisie technicznym i dokumentacji projektowej oraz STWiOR. 8. Wykonawca, który zastosował materiały równoważne, w składanej ofercie ma obowiązek wskazać, jakie materiały zastosował, ich rodzaj, parametry techniczne i załączyć ich opis do oferty. Należy wykazać w formie tabeli różnicę pomiędzy określonymi przez Zamawiającego materiałami a zaproponowanymi materiałami przez Wykonawcę. 9. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisanych przez Zamawiającego, jest on obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane (użyte materiały, urządzenia) spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku, gdy zastosowanie materiałów równoważnych wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej, koszty przeprojektowania poniesie Wykonawca. 10. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił minimum 36 miesięcy gwarancji jakości (maksimum 60 miesięcy) na cały przedmiot zamówienia, od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego. Okres udzielenia gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233161-5


Dodatkowe kody CPV: 45233162-2, 45223110-0, 45311000-0, 45221100-3, 45112000-5, 45233200-1, 45233150-5, 45112720-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 5275575.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 8
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 8
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Budownictwo Mosty Drogi BMD Sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@bmdsp.pl
Adres pocztowy: Nowy Sącz, ul. Kilińskiego 70
Kod pocztowy: 33-300
Miejscowość: Nowy Sącz
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 6488957.25
Oferta z najniższą ceną/kosztem 6488957.25
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 8321599.62
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.