eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ząbki › "Świadczenie usług informatycznych dla MAZOWIECKIEGO SZPITALA WOJEWÓDZKIEGO DREWNICA"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-11-06

Ogłoszenie nr 510238214-N-2019 z dnia 06-11-2019 r.

Mazowiecki Szpital Wojewódzki Drewnica Sp. z o.o.: "Świadczenie usług informatycznych dla MAZOWIECKIEGO SZPITALA WOJEWÓDZKIEGO DREWNICA"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 608299-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Mazowiecki Szpital Wojewódzki Drewnica Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 14225627000000, ul. Rychlińskiego 1, 05-091 Ząbki, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. (22) 419 72 46, e-mail sekretariat@drewnica.pl, faks (22) 419 70 04.
Adres strony internetowej (url): www.drewnica.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Świadczenie usług informatycznych dla MAZOWIECKIEGO SZPITALA WOJEWÓDZKIEGO DREWNICA"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

10/ZP/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług informatycznych dla Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego Drewnica. 2. Miejsce świadczenia usług: siedziba Zamawiającego oraz inne placówki należące do Zamawiającego (ul. Brzeska 12, 03-719 Warszawa) 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 7 do SIWZ. 5. Wykonawca zobowiązany będzie wyznaczyć jedną osobę do pełnienia funkcji Administratora Systemu Informatycznego, który w szczególności będzie odpowiedzialny za: 1) Bieżącą kontrolę poprawności działania sieci poprzez jej monitorowanie i reagowanie na wszelkie zakłócenia i nieprawidłowości, reagowanie w przypadku stwierdzenia nieprawidłowego korzystania z sieci przez jej użytkowników, 2) Regularne sprawdzanie systemu bezpieczeństwa sieci w zakresie ochrony haseł i zasobów sieci oraz wskazywanie w razie potrzeby konieczności zainstalowania odpowiednich mechanizmów ochrony i wykrywania intruzów - zgodnie z Polityką Bezpieczeństwa Informacji oraz Instrukcją zarządzania systemem informatycznym Zamawiającego. 2. Wykonawca zobowiązuje się wspierać Zamawiającego w prowadzeniu polityki bezpieczeństwa Szpitala tj.: a) Współpracować z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych Zamawiającego zgodnie z obowiązującymi u Zamawiającego przepisami. b) Sprawdzanie, zgodnie z firmową polityką bezpieczeństwa, systemu bezpieczeństwa sieci w zakresie ochrony haseł i zasobów sieci; c) Analiza potrzeb oraz propozycje wdrożeń mechanizmów ochrony systemów informatycznych 3. Usługi będą świadczone na rzecz użytkowników pracujących w następujących lokalizacjach Zamawiającego: lokalizacja przy ulicy Rychlińskiego 1 w Ząbkach oraz lokalizacja przy ulicy Brzeskiej 12 w Warszawie. 4. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy objętych przedmiotem zamówienia zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 72000000-5


Dodatkowe kody CPV: 72511000-0, 72265000-0, 72267000-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

Termin wykonania zamówienia: 24 miesiące od dnia zawarcia umowy.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 360000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MARIUSZ GRAFF 2 SUPPORT MARIUSZ GRAFF
Email wykonawcy: mariusz.graff@2support.pl
Adres pocztowy: UL. ELEKTRYKÓW 16 LOK. 6
Kod pocztowy: 05-270
Miejscowość: MARKI
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 442800.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 442800.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 442800.00
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.