eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jedlicze › Budowa Domu Pomocy Społecznej w Jedliczu w ramach projektu Rewitalizacja obiektów i przestrzeni publicznej GminJedlicze, Miejsce Piastowe, Chorkówka i Korczyna, zlokalizowanych na obszarze MOF Krosno

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-11-06

Ogłoszenie nr 510237975-N-2019 z dnia 06-11-2019 r.

Gmina Jedlicze: Budowa Domu Pomocy Społecznej w Jedliczu w ramach projektu Rewitalizacja obiektów i przestrzeni publicznej Gmin: Jedlicze, Miejsce Piastowe, Chorkówka i Korczyna, zlokalizowanych na obszarze MOF Krosno

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt pn. "Rewitalizacja obiektów i przestrzeni publicznej Gmin: Jedlicze, Miejsce Piastowe, Chorkówka i Korczyna, zlokalizowanych na obszarze MOF Krosno" współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, osi priorytetowej VI Spójność przestrzenna i społeczna, działania 6.3 Rewitalizacja przestrzeni regionalnej- konkurs MOF

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 562218-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Jedlicze, Krajowy numer identyfikacyjny 37044055400000, ul. Rynek 6, 38-460 Jedlicze, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 134 352 207, e-mail majerska@jedlicze.pl, faks 134 352 025.
Adres strony internetowej (url): www.jedlicze.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa Domu Pomocy Społecznej w Jedliczu w ramach projektu Rewitalizacja obiektów i przestrzeni publicznej Gmin: Jedlicze, Miejsce Piastowe, Chorkówka i Korczyna, zlokalizowanych na obszarze MOF Krosno

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RP.271.4.11.2019.MŻM

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku Domu Pomocy Społecznej w Jedliczu przy ul. Kościuszki. Budynek trzykondygnacyjny w tym częściowo użytkowe poddasze. Realizowany w technologii tradycyjnej. Kryty dwuspadowym dachem z wykuszami. Główna kalenica prostopadła do drogi głównej. Budynek niepodpiwniczony. Budynek przeznaczony dla 30 stałych mieszkańców. Na parterze zaprojektowano dla nich 10 dwuosobowych pokoi, każdy pokój z bezpośrednim wyjściem na zewnątrz do małego prywatnego ogródka, na piętrze zlokalizowano 10 pokoi jednoosobowych z balkonami. Każdy pokój wyposażony w prywatną łazienkę przystosowaną do użytkowania dla osób niepełnosprawnych. Na parterze znajdują się ponadto: recepcja, sale zajęć, pomieszczenia magazynowe, zaplecze gospodarcze i techniczne, na piętrze zlokalizowano: pokoje gościnne, sale rehabilitacyjne, gabinet lekarski, dyżurkę pielęgniarek, na poddaszu pomieszczenie ogólne, pralnie z suszarnią. Budynek wyposażony zostanie w windę umożliwiającą również transport osób leżących w łóżkach. Zakłada się dostawę przygotowanych posiłków i podgrzewanie oraz wydawanie ich w zaprojektowanej na parterze kuchni. Zakres planowanych prac do wykonania obejmuje przede wszystkim: 1. STAN SUROWY. 1.1. Roboty rozbiórkowe. UWAGA: W zakresie Wykonawcy jest dokonanie wszelkich uzgodnień z PSG sp. z o.o., PGE Dystrybucja S.A. oraz JPGKiM sp. z o.o. w celu likwidacji istniejącego przyłącza gazowego, elektroenergetycznego, wody oraz kanalizacji sanitarnej. Ponadto Wykonawca zobowiązany będzie do przewiezienia wszelkich materiałów i wyposażenia znajdującego się w budynkach przeznaczonych do rozbiórki w miejsce wskazane przez Zamawiającego na odległość do 5 km. 1.2. Wykopy fundamentowe. 1.3. Fundamenty. 1.4. Izolacje ścian fundamentowych. 1.5. Ściany parteru - nośne. 1.6. Strop nad parterem. 1.7. Elementy żelbetowe klatki schodowej - parter/piętro. 1.8. Ściany piętra - nośne. 1.9. Strop nad piętrem. 1.10. Elementy żelbetowe klatki schodowej - piętro/poddasze. 1.11. Ściany poddasza - nośne, kominy wentylacyjne. 1.12. Konstrukcja drewniana dachu. 1.13. Izolacja termiczna dachu. 1.14. Pokrycie i orynnowanie dachu. W ofercie należy uwzględnić wykonanie dylatacji. Do wyceny należy uwzględnić wykonanie dodatkowych belek analogicznych jak w poz.3.2.2 szt.2 rys.K-11 i poz.3.2.9 szt.2 rys.K-14. Wykonanie dylatacji nastąpi na podstawie projektu wykonawczego. Projekt wykonawczy zostanie opracowany i przekazany Wykonawcy przed rozpoczęciem prac. 2. STOLARKA OTWOROWA. 2.1. Stolarka okienna. 2.2. Stolarka drzwiowa. 3. ROBOTY WYKOŃCZENIOWE 3.1. Ścianki działowe. 3.2. Tynki i okładziny wewnętrzne. 3.3. Stropy podwieszone, obudowa stropów płytami gipsowymi. 3.4. Podkłady i posadzki. 3.5. Malowanie. 3.6. Elementy ślusarskie. Zamawiający informuje, że w poz. 163 przedmiaru robót (dział 3,6 Elementy ślusarskie) należy założyć wykonanie balustrady balkonowej wys. 110 cm ze stali nierdzewnej w gatunku AISI 304, a nie jak wskazuje projekt budowlany balustradę wys.110cm - balustrady całoszklane (bez słupków) wykonane ze szkła bezbarwnego, hartowanego i laminowanego na folii PVB, konstrukcja szkła wg obliczeń statycznych przy uwzględnieniu wymogów normowych dla określonego typu budynku; elementy punktowego mocowania szkła SPINIG (rotule R1, fi 55 mm) wykonane ze stali nierdzewnej w gatunku AISI 304, mocowania certyfikowane (Aptobata Techniczna ITB AT-15-82922010); pochwyt w postaci ceownika nakładanego na górną krawędź szkła wykonany ze stali nierdzewnej szlifowanej w gatunku AISI 304. 3.7. Wyposażenie łazienek dla osób niepełnosprawnych. 3.8. Elewacja. 3.9. Balkony - wykończenie. 3.10. Rusztowania. 4. MAŁA ARCHITEKTURA. 4.1. Ogrodzenie (należy przyjąć dostarczenie i zamontowanie elementów ogrodzenia panelowego 3D z przetłoczeniami z drutu fi 6mm stalowego ocynkowanego malowanego proszkowo, wysokość panelu stalowego ogrodzenia 150 cm, dostarczenie i zabetonowanie w fundamencie betonowym słupków stalowych z profili zamkniętych ocynkowanych malowanych proszkowo. Wykonanie cokołu betonowego systemowego o wysokości 25 cm., mocowania przęseł do słupków za pomocą obejm metalowych"). 4.2. Nawierzchnie utwardzone. 4.3. Elementy małej architektury. 4.4. Balustrady, pochwyty, zadaszenia. 5. DŹWIG OSOBOWY. 6. INSTALACJA ELEKTRYCZNA. 6.1. Rozdzielnie. 6.2. Instalacja 230/400V. 6.3. Instalacje teletechniczne. 6.4. Monitoring. 7. INSTALACJE SANITARNE. 7.1. Wewnętrzna instalacja wodna. 7.2. Instalacja kanalizacji sanitarnej. 7.3. Przyłącz wodociągowy. 7.4. Instalacja wodna. 7.5. Przyłącz kanalizacji sanitarnej i przebudowa istniejącego przyłącza kanalizacji sanitarnej. 7.6. Instalacja centralnego ogrzewania. 7.7. Wewnętrzna instalacja gazowa. 7.8. Kotłownia. 7.9. Instalacja p.poż., UWAGA: W zakresie Wykonawcy jest wyposażenie obiektu w gaśnice. 8. INSTALACJA SYGNALIZACJI POŻARU I INSTALACJA ODDYMIANIA KLATEK SCHODOWYCH. 9. KOMPLEKSOWE WYPOSAŻENIE KUCHNI. Wykonawca własnym staraniem i na swój koszt zapewni sobie dostęp do wody i energii elektrycznej na cele budowlane na czas realizacji Inwestycji. Koszt zużycia wody i energii elektrycznej w czasie realizacji Inwestycji pokrywa Wykonawca. Uwaga ! Przytoczenie w projekcie nazw własnych materiałów, urządzeń bądź ich producentów ma charakter jedynie przykładowy i służy wyłącznie określeniu standardowej jakości materiałów i urządzeń, które mają być użyte do realizacji robót. Do materiałów wskazanych w dokumentacji projektowej, dla których są wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie można stosować materiały równoważne. Materiały równoważne powinny spełniać parametry projektowe i nie powinny być gorsze od zastosowanych w dokumentacji projektowej. W związku z powyższym w poz. przedmiaru 133, 134, (Dział 3.2 Tynki i okładziny wewnętrzne), w poz. 154, 155, 156, 157 (Dział nr 3.4. Podkłady i posadzki) oraz poz. 195 (Dział nr 3.9. Balkony - wykończenie) Zamawiający dopuszcza zastosowanie okładzin podłogowych i ściennych innych producentów pod warunkiem zachowania podstawowych parametrów określonych dla tych materiałów w dokumentacji tj. wymiary oraz jeżeli zostały określona chłonność wody, wytrzymałość na zginanie, odporność na szok termiczny, mrozoodporność, odporność chemiczną, odporność na plamienie, odporność na zachowanie koloru, antypoślizgowość. Kolorystyka okładzin podłogowych powinna być zbliżona do tej określonej w projekcie budowlanym. Przy realizacji zamówienia wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia dowolnego producenta pod warunkiem, że materiały te i urządzenia posiadają parametry nie gorsze od opisanych w dokumentacji przetargowej, a w przypadku zastosowania systemu, technologicznych rozwiązań systemowych lub zespołu urządzeń pochodzić będą od jednego producenta lub posiadać autoryzację jednego producenta. Wszelkie wskazania konkretnych producentów, poprzez podanie nazw firm, znaków towarowych, opisów, określone w dokumentacji przekazanej wykonawcom wraz z SIWZ, należy traktować jako przykład na określenie podstawowych, minimalnych wymagań, parametrów i oczekiwań Zamawiającego, odnoszących się do przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, jakościowych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji, z zastrzeżeniem zapisów dotyczących ponownego wykorzystania materiałów. Mając na uwadze, że szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do dokumentów wskazanych w art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający wskazuje, że zgodnie z zapisami art. 29 ust. 5 oraz art. 30 ust. 8 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych, wymagania dotyczące dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz uwzględniające potrzeby użytkowników zostały zawarte w opisie przedmiotu zamówienia (dokumentacja projektowa). Uwaga! Zamawiający informuje że uzależnia podpisanie umowy z Wykonawcą od podpisania umowy z Instytucją Pośrednicząca na dofinansowanie projektu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45111000-8, 45330000-9, 45310000-3, 45400000-1, 45422100-2, 45261200-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 3720598.78
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Texom sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Al. Pokoju 1
Kod pocztowy: 31-548
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 4688276.81
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4688276.81
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 4972710.58
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.