eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Sprawowanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego nadzoru inwestorskiego następującej inwestycjiRozbudowa Szkoły Podstawowej Nr 81 przy ul. Puszczyka 6 w Warszawie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-11-05

Ogłoszenie nr 510236977-N-2019 z dnia 05-11-2019 r.

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów: Sprawowanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego nadzoru inwestorskiego następującej inwestycji: Rozbudowa Szkoły Podstawowej Nr 81 przy ul. Puszczyka 6 w Warszawie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 599062-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów, Krajowy numer identyfikacyjny 15259640000000, ul. al. Komisji Edukacji Narodowej 61, 02-777 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 443 71 01, e-mail zam_publ@ursynow.pl, faks 22 443 71 02.
Adres strony internetowej (url): www.ursynow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Sprawowanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego nadzoru inwestorskiego następującej inwestycji: Rozbudowa Szkoły Podstawowej Nr 81 przy ul. Puszczyka 6 w Warszawie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

KZP-XII-WZP.271.104.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego nadzoru inwestorskiego następującej inwestycji: Rozbudowa Szkoły Podstawowej Nr 81 przy ul. Puszczyka 6 Teren inwestycji położony jest przy ul. Puszczyka 6 w Warszawie Działka nr ew. 6/4, 25, 28, obręb 1-10-08 w Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy. Działka stanowi własność m.st. Warszawy Zakres pełnienia funkcji Nadzoru Inwestorskiego Niniejsze Zadanie obejmuje nadzór nad Inwestycją budowlaną zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane, na który składa się wykonawstwo w następujących branżach: - konstrukcyjno-budowlana, - instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych ZADANIA INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO (ZESPOŁU NADZORU INWESTORSKIEGO) W CZASIE REALIZACJI INWESTYCJI: Sprawowanie funkcji Inspektora Nadzoru zgodnie z ustawą z dn. 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz.U.2019.1186), Inspektor Nadzoru reprezentuje interesy Zamawiającego na budowie, poprzez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną, przepisami (w tym prawa budowlanego), zasadami wiedzy technicznej oraz postanowieniami warunków umowy. Do kierowania zespołem Nadzoru Inwestorskiego należy powołać Inspektora Nadzoru koordynatora, który wypełnia swoje obowiązki wydając polecenia, decyzje, opinie, zgody, akceptacje i wnioski na piśmie. W trakcie wykonywania robót branżowych powinien być zapewniony Inspektor odpowiedzialny za nadzór danej branży. Godziny pracy Inspektora Nadzoru muszą być dostosowane do czasu pracy wykonawców robót. W przypadku, jeżeli podstawowy skład Zespołu Nadzoru nie jest wystarczający dla kompleksowej realizacji usługi, Wykonawca powinien przewidzieć zatrudnienie dodatkowych osób, których wynagrodzenie należy uwzględnić w wynagrodzeniu personelu podstawowego. Obowiązki Zespołu Nadzoru Inwestorskiego (Inspektora Nadzoru) zostały szczegółowo opisane we wzorze umowy. Opis robót objętych nadzorem inwestorskim: Dane techniczne budynku szkoły przed i po rozbudowie. Pow. użytkowa szkoły przed rozbudową: 3154,00 m2 Pow. użytkowa szkoły po rozbudowie: 3301,98 m2 Pow. użytkowa nowopowstała: 147,98m2 Pow. użytkowa cz. "C" po rozbudowie: 1172,40 m2 Kubatura brutto szkoły przed rozbudową: 21248,20 m³ Kubatura brutto szkoły po rozbudowie: 21861,10 m³ Kubatura brutto cz. "C" szkoły objętej pracami projektowymi: 2281,0 m³ Kubatura brutto dobudowana bez istn. podcieni i pomieszczeń: 612,90 m3 Wysokość budynku: max. 5,65m. do krawędzi kalenicy świetlika i 4,65 do krawędzi ścianki attykowej budynku głównego, ponad otaczający teren. Długość budynku: 41,12 m Szerokość budynku: 40,80 m. Zakres robót budowlanych: a) roboty budowlane związane z rozbudową, b) roboty instalacyjne w części nowoprojektowanej z podłączeniem do istniejącego układu: - instalacja wody zimnej, - instalacja p. poż., - instalacja wody ciepłej, - kanalizacja sanitarna, - instalacja co z istniejącego węzła, - instalacje elektryczne i teletechniczne, - instalacje wentylacji mechanicznej c) roboty wykończeniowe i odtworzeniowe W zakresie zamówienia należy uwzględnić również: - Zakup schodołazu gąsienicowego osobowego - składany system mocowania - możliwość zapinania i odpinania wózka inwalidzkiego z poziomu steru - masa całkowita wyrobu do 60 kg - Malowanie ścian lakierem bezbarwnym zabezpieczającym przez zabrudzeniem - wysoka odporność na wilgoć - nie żółknie, nie zmienia koloru podłoża - bardzo dobra twardość - dobra odporność na ścieranie - tworzy łatwozmywalną, łatwą do utrzymania w czystości powłokę - Wyposażenie toalety dla niepełnosprawnych - dozownik mydła - lustro uchylne - poręcz uchylna - podajnik papieru toaletowego - podajnik ręczników - Malowanie linii parkingowych dla 6 miejsc postojowych przed wejściem do szkoły Prace budowlane należy prowadzić ze szczególnym uwzględnieniem konieczności zabezpieczenia istniejącego wyposażenia szkoły. W trakcie prac prowadzone będą normalne zajęcia w budynku istniejącym. Musi to uwzględniać organizacja robót i zabezpieczenie zaplecza. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa ww treść, która będzie stanowić załącznik nr 1 do umowy oraz: ? wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ; ? dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 8 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 47430.47
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Pracownia Projektowa mgr inż. Józef Starosiek
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Sosnowa 10
Kod pocztowy: 08-103
Miejscowość: Nowe Iganie
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 29643.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 29643.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 103320.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.