eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ryglice › Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2019/2020Część IOdśnieżanie dróg gminnych w miejscowości Ryglice (cz. północno-wschodnia) Część IIOdśnieżanie dróg gminnych w miejscowości Ryglice (cz. południowo-zachodnia) Część IIIOdśnieżanie dróg gminnych w miejscowości Zalasowa (cz. zachodnia) Część IVOdśnieżanie dróg gminnych w miejscowości Zalasowa (cz. wschodnia) Część VOdśnieżanie dróg gminnych w miejscowości Wola Lubecka Cześć VIOdśnieżanie dróg gminnych w miejscowości Uniszowa, Bistuszowa Część VIIUsuwanie oblodzeń na drogach gminnych na terenie Gminy Ryglice Część VIIIZakup i dostawa żużla dla potrzeb Gminy Ryglice Część IXZakup i dostawa piasku do usuwania śliskości Część XZakup i dostawa soli drogowej na potrzeby zimowego utrzymania dróg gminnych w Gminie Ryglice

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-11-05

Ogłoszenie nr 510236747-N-2019 z dnia 05-11-2019 r.

Burmistrz Ryglic: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2019/2020: Część I: Odśnieżanie dróg gminnych w miejscowości Ryglice (cz. północno-wschodnia) Część II: Odśnieżanie dróg gminnych w miejscowości Ryglice (cz. południowo-zachodnia) Część III: Odśnieżanie dróg gminnych w miejscowości Zalasowa (cz. zachodnia) Część IV: Odśnieżanie dróg gminnych w miejscowości Zalasowa (cz. wschodnia) Część V: Odśnieżanie dróg gminnych w miejscowości Wola Lubecka Cześć VI: Odśnieżanie dróg gminnych w miejscowości Uniszowa, Bistuszowa Część VII: Usuwanie oblodzeń na drogach gminnych na terenie Gminy Ryglice Część VIII: Zakup i dostawa żużla dla potrzeb Gminy Ryglice Część IX: Zakup i dostawa piasku do usuwania śliskości Część X: Zakup i dostawa soli drogowej na potrzeby zimowego utrzymania dróg gminnych w Gminie Ryglice

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 605512-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540213003-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Burmistrz Ryglic, Krajowy numer identyfikacyjny 54758900000000, ul. ul. Rynek 9, 33-160 Ryglice, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 146 541 035, e-mail inwest_ryglice@poczta.onet.pl, faks 146 541 054.
Adres strony internetowej (url): www.ryglice.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2019/2020: Część I: Odśnieżanie dróg gminnych w miejscowości Ryglice (cz. północno-wschodnia) Część II: Odśnieżanie dróg gminnych w miejscowości Ryglice (cz. południowo-zachodnia) Część III: Odśnieżanie dróg gminnych w miejscowości Zalasowa (cz. zachodnia) Część IV: Odśnieżanie dróg gminnych w miejscowości Zalasowa (cz. wschodnia) Część V: Odśnieżanie dróg gminnych w miejscowości Wola Lubecka Cześć VI: Odśnieżanie dróg gminnych w miejscowości Uniszowa, Bistuszowa Część VII: Usuwanie oblodzeń na drogach gminnych na terenie Gminy Ryglice Część VIII: Zakup i dostawa żużla dla potrzeb Gminy Ryglice Część IX: Zakup i dostawa piasku do usuwania śliskości Część X: Zakup i dostawa soli drogowej na potrzeby zimowego utrzymania dróg gminnych w Gminie Ryglice

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.1.26.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2019/2020. Zamawiający szacuje 24 przejazdy w sezonie zimowym 2019/2020 w zakresie każdej części zamówienia z osobna (dot. Cz. I - VII), w tym 8 przejazdów w roku 2019 i 16 przejazdów w roku 2020. Przedmiot zamówienia obejmuje: Część I: Odśnieżanie dróg gminnych w miejscowości Ryglice (cz. północno-wschodnia) - 22,3 km, Część II: Odśnieżanie dróg gminnych w miejscowości Ryglice (cz. południowo-zachodnia) - 23,36 km, Część III: Odśnieżanie dróg gminnych w miejscowości Zalasowa (cz. zachodnia) -21,05 km, Część IV: Odśnieżanie dróg gminnych w miejscowości Zalasowa (cz. wschodnia) - 22,98 km, Część V: Odśnieżanie dróg gminnych w miejscowości Wola Lubecka - 23,22 km, Cześć VI: Odśnieżanie dróg gminnych w miejscowości Uniszowa, Bistuszowa - 26,65 km, Część VII: Usuwanie oblodzeń na drogach gminnych na terenie Gminy Ryglice - 48,41 km, Część VIII: Zakup i dostawa żużla dla potrzeb Gminy Ryglice - 450 m3, Część IX: Zakup i dostawa piasku do usuwania śliskości - 260 ton, Część X: Zakup i dostawa soli drogowej na potrzeby zimowego utrzymania dróg gminnych w Gminie Ryglice - 70 000,00 kg (w tym: 10 ton w workach po 25 kg, 60 ton w workach typu "BigBag" ). W załączeniu do SIWZ zestawienie dróg do odśnieżania i posypywania dla części I - VII (zał. 7 do SIWZ). Do zakresu prac dotyczących zimowego utrzymania dróg zalicza się: 1) usuwanie śniegu z dróg i usuwanie oblodzeń dróg. 2) Prace przygotowawcze do sezonu zimowego Sprzęt powinien być przygotowany w takim stopniu, aby Wykonawca mógł go użyć do pracy w ciągu max. 2 godzin od momentu telefonicznego zlecenia Zamawiającego. Pojazdy samochodowe używane do wykonywania prac przy zimowym utrzymaniu dróg powinny być wyposażone w ostrzegawczy sygnał świetlny błyskowy barwy żółtej zgodnie z wymaganiami ustawy prawo o ruchu drogowym. 3) Wymagania w stosunku do operatorów sprzętu do odśnieżania i usuwania oblodzeń Operatorem sprzętu do odśnieżania i usuwania oblodzeń może być kierowca samochodu posiadający odpowiednie uprawnienia tj. posiadać wymaganą kategorię prawa jazdy, znajomość obsługiwanego sprzętu. Przed rozpoczęciem pracy operator powinien dokonać oględzin sprzętu oraz sprawdzić prawidłowość działania układu hydraulicznego, zaczepu nośnika i stanu technicznego nośnika. Nie należy rozpocząć pracy do chwili, gdy zauważone usterki nie zostaną usunięte. Należy również wykonywać niezbędne czynności konserwacyjne. W czasie pracy operator powinien wykonywać wyłącznie czynności związane z obsługą sprzętu, w sposób ciągły obserwować sprzęt roboczy, zwracać baczną uwagę na bezpieczeństwo osób i pojazdów znajdujących się w pobliżu, przestrzegać obowiązujących zasad Kodeksu Drogowego. 4) Wykonawca ubiegający się o zamówienie musi zapewnić ciągłą łączność z Urzędem Miejskim w Ryglicach, posiadać telefon komórkowy lub radiotelefon współpracujący z konkretnym nr abonamentowym. Rozpoczęciem akcji zimowej jest telefoniczne zlecenie Zamawiającego. Wykonawca będzie rozliczał się raz w tygodniu (w przypadku zleconej usługi) na podstawie wpisów dokonywanych w kartach drogowych podpisywanych przez Sołtysa wsi/ Przewodniczącego Zarządu Miasta lub Członka Rady Sołeckiej/Członka Zarządu Miasta lub pracownika Drogownictwa Urzędu Miejskiego w Ryglicach. Karty drogowe akceptuje podpisem pracownik Drogownictwa Urzędu Miejskiego w Ryglicach. 5) Standardy zimowego utrzymania dróg i zasad odśnieżania i usuwania oblodzeń: Śnieg należy usuwać z jezdni i poboczy oraz obiektów towarzyszących jakimi są zatoki autobusowe, itp. Drogi gminne na terenie Gminy Ryglice oznaczone są jako 3, 4 i 5 standard zimowego utrzymania. Na drogach objętych 3 standardem utrzymania nie powinno się dopuszczać do przerw w ruchu drogowym. Standardem tym objęte są drogi gminne, po których odbywa się transport w zakresie komunikacji autobusowej. Na drogach objętych 4 i 5 standardem utrzymania mogą wystąpić utrudnienia w ruchu, a czas tych utrudnień uzależniony jest od skali zjawiska, czasu trwania, a także od liczby zaangażowanych środków technicznych, standardem tym objęte będą pozostałe drogi gminne (4 standard - drogi asfaltowe, 5 standard - drogi żwirowe). W zależności od ilości zalegającego śniegu do odśnieżania należy używać odpowiednich pługów. Na drogach jedno jezdniowych odśnieżanie należy zacząć od osi jezdni. Charakterystyka odśnieżania dróg w poszczególnych standardach przedstawia się następująco: - Standard 3 - jezdnie na drogach objętych tym standardem powinny być odśnieżane na całej szerokości, a śliskość zimowa powinna być zlikwidowana na skrzyżowaniach z drogami twardymi, pochyłych odcinkach dróg i przystankach autobusowych. Gołoledź, szron, szadź i lodowicę w tych miejscach drogowcy muszą zlikwidować w ciągu 4 godzin od ich wystąpienia, a śliskość pośniegową - w ciągu 5 godzin. Po ustaniu opadów luźny śnieg może zalegać na drodze do 6 godzin. Na trasie dopuszcza się występowanie warstwy zajeżdżonego śniegu o grubości nieutrudniającej ruch samochodów osobowych. Ewentualne zaspy powinny zostać usunięte w ciągu 6 godzin. - Standard 4 - jezdnie na drogach objętych tym standardem powinny być odśnieżone na całej szerokości i posypane na skrzyżowaniach, pochyłych odcinkach dróg i przystankach autobusowych (zatoki autobusowe). Po ustaniu opadów luźny śnieg może zalegać na drodze do 6 godzin. Gołoledź i lodowicę na trasie drogowcy musza zlikwidować do 6 godzin od ich wystąpienia, a śliskość pośniegowa - w ciągu 10 godzin. Na trasie dopuszcza się występowanie warstwy zajeżdżonego śniegu i języków śnieżnych. Ewentualne zaspy powinny być usunięte w ciągu 10 godzin. - Standard 5- Jezdnie na drogach objętych tym standardem powinny być odśnieżane w miejscach zasp na szerokości co najmniej jednego pasa z wykonaniem mijanek i posypane na skrzyżowaniach, pochyłych odcinkach dróg i przystankach autobusowych (zatoki autobusowe). Gołoledź na trasie drogowcy muszą zlikwidować do 8 godzin od jej wystąpienia, natomiast śliskość pośniegowa jest dopuszczalna. Po ustaniu opadów luźny śnieg może zalegać na drodze do 16 godzin. Na trasie dopuszcza się występowanie warstwy zajeżdżonego śniegu i tzw. naboju śnieżnego. Ewentualne zaspy powinny być usunięte w ciągu 24 godzin. Także do 24 godzin dopuszcza się przerwy w komunikacji. Usługa w zakresie części I - VI dotyczy wyłącznie odśnieżania. W stosunku do części VII zamówienia: Jezdnia winna być posypana mieszanką żużlowo-piaskowo-solną w proporcji 10:10:1 w przypadku wystąpienia gołoledzi na całej długości odcinka drogi wskazanego w wykazie, a w szczególności w miejscach uciążliwych dla ruchu pojazdów takich jak: skrzyżowaniach dróg, przystankach autobusowych, spadkach jezdni itp. Do usuwania i łagodzenia skutków śliskości zimowej należy stosować żużel/kruszywo o uziarnieniu do 8 mm. Wykonawca we własnym zakresie zapewnia na swój koszt: - zakup oraz rozwóz materiału (mieszanka żużlowo-piaskowo-solna w proporcji 10:10:1) do zwalczania śliskości zimowej, - utwardzony plac do składowania ww. materiału, - załadunek i pryzmowanie materiałów. Wykonawca tej części zamówienia musi skoordynować w czasie swoją usługę z wykonawcami pozostałych części w taki sposób, żeby wykonywał usługę po odśnieżeniu drogi, ale nie później niż 2 h od wezwania. W przypadku kiedy droga nie została odśnieżona lub ponownie zasypana śniegiem wykonawca tej części zamówienia wstrzymuje się z wykonaniem usługi do czasu odśnieżenia drogi. W sytuacjach wystąpienia gołoledzi przedmiot zamówienia może zostać rozszerzony na inne drogi wskazane przez Zamawiającego na wezwanie. W stosunku do części VIII zamówienia: W ramach realizacji przedmiotu zamówienia należy zakupić i dostarczyć 450,00 m3 żużla o uziarnieniu do 8 mm. W cenie ofertowej należy uwzględnić: zakup, dostarczenie, rozwóz i rozładunek żużla przy pomocy własnych urządzeń na nw. place składowe: - plac przy ul. A. Mickiewicza 27 w miejscowości Ryglice 370 m3 żużla; - plac OSP w Joninach - 14 m3 żużla; - plac OSP w Kowalowej 14 m3 żużla; - plac składowy w Lubczy 52 m3 żużla. Wykonawca we własnym zakresie zapewnia na swój koszt zakup oraz rozwóz materiału. W stosunku do części IX zamówienia: W ramach realizacji przedmiotu zamówienia należy dostarczyć 260 ton piasku (+/- 4%) płukanego o frakcji 0-2 mm. W cenie ofertowej należy uwzględnić: zakup, dostarczenie, rozwóz i rozładunek piasku przy pomocy własnych urządzeń na plac składowy przy ul. A. Mickiewicza 27 w miejscowości Ryglice. Wykonawca we własnym zakresie zapewnia na swój koszt: zakup oraz rozwóz materiału. W stosunku do części X zamówienia: W ramach realizacji przedmiotu zamówienia należy dostarczyć 70 ton soli drogowej w tym: - 10 ton w workach po 25 kg, - 60 ton w workach typu "BigBag". W cenie ofertowej należy uwzględnić: zakup i dostarczenie soli drogowej na potrzeby zimowego utrzymania dróg gminnych w Gminie Ryglice. Materiał należy dostarczyć do miejsca wskazanego przez Zamawiającego - ul. Mickiewicza 27, 33-160 Ryglice. Sól musi posiadać aktualne opinie i atesty stwierdzające przydatność soli do zwalczania śliskości zimowej na nawierzchniach dróg oraz potwierdzające spełnienie wymagań higienicznych. Dostarczona sól drogowa powinna zawierać substancje niezbrylające i spełniać wymagania normy PN-86/C-84081/02 oraz norm pokrewnych. Uziarnienie 1-6 mm (ziarna powyżej 6 mm - max. 10%; ziarna poniżej 1 mm - max. 20 %). Dostawa soli drogowej będzie odbywać się od poniedziałku do piątku w godzinach 8-15 po zawiadomieniu Zamawiającego o dostawie z jednodniowym wyprzedzeniem.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 90620000-9


Dodatkowe kody CPV: 90630000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Część I: Odśnieżanie dróg gminnych w miejscowości Ryglice (cz. północno-wschodnia)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 41906.16
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SPÓŁDZIELNIA KÓŁEK ROLNICZYCH W RYGLICACH
Email wykonawcy: anusia_b53@interia.pl
Adres pocztowy: Ryglice, ul. A. Mickiewicza 13
Kod pocztowy: 33-160
Miejscowość: Ryglice
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 28900.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 28900.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 37458.65
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Uwaga: Wartość wskazana w sekcji IV: pkt IV.2) niniejszego ogłoszenia zawiera zamówienia, o których mowa w art. art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. Szacunkowa wartość Część I zamówienia została ustalona na kwotę 41 906,16 zł, w tym wartość przewidywanych zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp została ustalona na kwotę 13 968,72 zł.


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Część II: Odśnieżanie dróg gminnych w miejscowości Ryglice (cz. południowo-zachodnia)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 43898.11
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Usługi Transportowe SAM-TRANS Wojciech Strugała
Email wykonawcy: mstrugala33@gmail.com
Adres pocztowy: Ryglice, ul. 11 listopada 115
Kod pocztowy: 33-160
Miejscowość: Ryglice
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 30274.56
Oferta z najniższą ceną/kosztem 30274.56
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 30274.56
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Uwaga: Wartość wskazana w sekcji IV: pkt IV.2) niniejszego ogłoszenia zawiera zamówienia, o których mowa w art. art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. Szacunkowa wartość Część II zamówienia została ustalona na kwotę 43 898,11 zł, w tym wartość przewidywanych zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp została ustalona na kwotę 14 632,70 zł.


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Część III: Odśnieżanie dróg gminnych w miejscowości Zalasowa (cz. zachodnia)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 39557.16
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Usługowa "KADET" Kazimierz Dębick
Email wykonawcy: kdebicki@op.pl
Adres pocztowy: Zalasowa, ul. Karpacka 39
Kod pocztowy: 33-159
Miejscowość: Zalasowa
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 28372.03
Oferta z najniższą ceną/kosztem 28372.03
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 28372.03
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Uwaga: Wartość wskazana w sekcji IV: pkt IV.2) niniejszego ogłoszenia zawiera zamówienia, o których mowa w art. art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. Szacunkowa wartość Część III zamówienia została ustalona na kwotę 39 557,16 zł, w tym wartość przewidywanych zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp została ustalona na kwotę 13 185,72 zł.


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Część IV: Odśnieżanie dróg gminnych w miejscowości Zalasowa (cz. wschodnia)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 43184.02
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: NIEREGULARNY PRZEWÓZ TOWARÓW Sylwester Pawłowicz
Email wykonawcy: pawlowicz58@wp.pl
Adres pocztowy: Zalasowa, ul. Tuchowska 58
Kod pocztowy: 33-159
Miejscowość: Zalasowa
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 32164.65
Oferta z najniższą ceną/kosztem 32164.65
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 32164.65
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Uwaga: Wartość wskazana w sekcji IV: pkt IV.2) niniejszego ogłoszenia zawiera zamówienia, o których mowa w art. art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. Szacunkowa wartość Część IV zamówienia została ustalona na kwotę 43 184,02 zł, w tym wartość przewidywanych zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp została ustalona na kwotę 14 394,67 zł.


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Część V: Odśnieżanie dróg gminnych w miejscowości Wola Lubecka

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 43635.02
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PRZEDSIĘBIORSTWO TRANSPORTOWO - HANDLOWE Jerzy Pawłowicz
Email wykonawcy: dorotapawlowicz@interia.pl
Adres pocztowy: Zalasowa, ul. Piastowska 11
Kod pocztowy: 33-159
Miejscowość: Zalasowa
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 35509.88
Oferta z najniższą ceną/kosztem 35509.88
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 35509.88
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Uwaga: Wartość wskazana w sekcji IV: pkt IV.2) niniejszego ogłoszenia zawiera zamówienia, o których mowa w art. art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. Szacunkowa wartość Część V zamówienia została ustalona na kwotę 43 635,02 zł, w tym wartość przewidywanych zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp została ustalona na kwotę 14 545,01 zł.


CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Cześć VI: Odśnieżanie dróg gminnych w miejscowości Uniszowa, Bistuszowa

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 50080.68
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: IKEBA Kazimierz Słomski
Email wykonawcy: ikeba@onet.eu
Adres pocztowy: Bistuszowa 153
Kod pocztowy: 33-160
Miejscowość: Ryglice
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 34525.61
Oferta z najniższą ceną/kosztem 34525.61
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 35178.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Uwaga: Wartość wskazana w sekcji IV: pkt IV.2) niniejszego ogłoszenia zawiera zamówienia, o których mowa w art. art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. Szacunkowa wartość Część I zamówienia została ustalona na kwotę 50 080,68 zł, w tym wartość przewidywanych zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp została ustalona na kwotę 16 693,56 zł.


CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: Część VII: Usuwanie oblodzeń na drogach gminnych na terenie Gminy Ryglice

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 126350.10
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: NIEREGULARNY PRZEWÓZ TOWARÓW Sylwester Pawłowicz
Email wykonawcy: pawlowicz58@wp.pl
Adres pocztowy: Zalasowa, ul. Tuchowska 58
Kod pocztowy: 33-159
Miejscowość: Zalasowa
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 102892.55
Oferta z najniższą ceną/kosztem 102892.55
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 102892.55
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Uwaga: Wartość wskazana w sekcji IV: pkt IV.2) niniejszego ogłoszenia zawiera zamówienia, o których mowa w art. art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. Szacunkowa wartość Część IX zamówienia została ustalona na kwotę 126 350,10 zł, w tym wartość przewidywanych zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp została ustalona na kwotę 42 116,70 zł.


CZĘŚĆ NR: 8

NAZWA: Część VIII: Zakup i dostawa żużla dla po trzeb Gminy Ryglice

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 25051.50
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: NIEREGULARNY PRZEWÓZ TOWARÓW Sylwester Pawłowicz
Email wykonawcy: pawlowicz58@wp.pl
Adres pocztowy: Zalasowa, ul. Tuchowska 58
Kod pocztowy: 33-159
Miejscowość: Zalasowa
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 24907.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 24907.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 24907.50
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 9

NAZWA: Część IX: Zakup i dostawa piasku do usuwania śliskości

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 7901.09
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: KAEFER S.A.
Email wykonawcy: jaroslaw.mikrut@kaefer.cpm
Adres pocztowy: Warszawa, ul. Cybernetyki 9
Kod pocztowy: 02-677
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 8709.58
Oferta z najniższą ceną/kosztem 8709.58
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 23254.40
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 10

NAZWA: Część X: Zakup i dostawa soli drogowej na potrzeby zimowego utrzymania dróg gminnych w Gminie Ryglice

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 28522.20
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Aneva Mariusz Klejnowski
Email wykonawcy: piotr.klejnowski@aneva.p
Adres pocztowy: Inowrocław, ul. Stanisława Łuczka 12
Kod pocztowy: 88-100
Miejscowość: Inowrocław
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 34353.90
Oferta z najniższą ceną/kosztem 34353.90
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 36948.55
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.